Training Google Ads Display

Niveau
Tijdsduur

Training Google Ads Display

Frankwatching Academy
Logo van Frankwatching Academy
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 Frankwatching Academy heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 49 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Frankwatching Academy biedt dit product standaard aan in de volgende regio's: Amsterdam, Antwerpen, Breda, Utrecht

Beschrijving

Ga aan de slag met Display, video en remarketing

Heb je de basis van Google Ads onder de knie, en wil je leren hoe je optimaal adverteert via Google? Hoe zet je advertenties tegen elkaar af en wat kun je met extensies? Hoe maak je campagnes in Google Display Netwerk en YouTube, en hoe zet je een remarketingstrategie op?

Tijdens de training Google Ads Display maak je kennis met geavanceerde functionaliteiten als segmentatie en remarketing. Je maakt hele gerichte SEA-campagnes in het Display Netwerk van Google en duikt in de analysemogelijkheden van Google Analytics en Ads.

Resultaat

  • Je kent alle benodigde functionaliteiten voor het maken van succesvolle Ads-campagnes
  • Je kunt campagnes opzett…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Display Advertising, Google Ads, Zoekmachine adverteren (SEA), Advertenties en Online marketing.

Ga aan de slag met Display, video en remarketing

Heb je de basis van Google Ads onder de knie, en wil je leren hoe je optimaal adverteert via Google? Hoe zet je advertenties tegen elkaar af en wat kun je met extensies? Hoe maak je campagnes in Google Display Netwerk en YouTube, en hoe zet je een remarketingstrategie op?

Tijdens de training Google Ads Display maak je kennis met geavanceerde functionaliteiten als segmentatie en remarketing. Je maakt hele gerichte SEA-campagnes in het Display Netwerk van Google en duikt in de analysemogelijkheden van Google Analytics en Ads.

Resultaat

  • Je kent alle benodigde functionaliteiten voor het maken van succesvolle Ads-campagnes
  • Je kunt campagnes opzetten in het Google Display Netwerk en YouTube
  • Je kent de kansen (én valkuilen) van remarketing en weet hoe en wanneer die in te zetten
  • Je weet wat advertentie-extensies zijn en welke mogelijkheden ze bieden
  • Je kunt uitgebreide analyses uitvoeren in Google Ads en Analytics

Voor wie

De training Google Ads Display is bedoeld voor iedereen die optimaal wil adverteren via Google Ads. Denk aan: (online) marketeers, account managers, communicatie-adviseurs en communicatiemedewerkers.

Voor deze training dien je over de volgende basiskennis te beschikken:

  • Het verschil tussen campagnes, advertentiegroepen, zoekwoorden en advertenties
  • Campagne opzetten voor het Google Zoeknetwerk.
  • Campagne-instellingen, zoals targetten op locaties, talen en netwerken.
  • Biedopties, advertentieplanning en advertentieroulatie.
  • Goede structuur opbouwen in je Ads-account.
  • Conversies meten in je Ads-account.
  • Er is een Google Analytics-account gekoppeld aan je Ads-account.
  • De impact van ‘kwaliteitsscore’ op je campagnes.

Voor deze training gaan we uit van hbo-denkniveau.

Programma

Tijdens de training Google Ads Display komen de volgende onderwerpen aan bod:

  • De belangrijkste basisprincipes van SEA op een rij
  • Succesvolle campagnes opzetten voor het Google Display Netwerk
  • Succesvolle campagnes opzetten voor YouTube
  • Geavanceerde Ads-tools om nog meer uit bestaande campagnes te halen
  • Een succesvolle remarketingstrategie opzetten
  • Advertentie-extensies
  • Analysemogelijkheden in Google Ads en Google Analytics
  • De mogelijkheden in Ads die eraan zitten te komen

Praktisch

  • Training Google Ads Display is een 1-daagse training
  • Voorafgaand aan de training vindt een intake plaats
  • Nodig tijdens training: een laptop of tablet
  • Uitgebreide lunch, hapjes en drankjes inbegrepen
  • Na afloop van de training ontvang je een digitaal certificaat van deelname

Erkenning accreditatie

  • 8x beste opleider, gemiddelde score 8,4
  • NRTO-keurmerk
  • Geregistreerd dienstverlener Kmo-portefeuille
  • NIMA Education Partner
  • UWV-partner

De training Google Ads Display is bedoeld voor iedereen die optimaal wil adverteren via Google Ads. Denk aan: (online) marketeers, account managers, communicatie-adviseurs en communicatiemedewerkers.

Voor deze training dien je over de volgende basiskennis te beschikken:

  • Het verschil tussen campagnes, advertentiegroepen, zoekwoorden en advertenties
  • Campagne opzetten voor het Google Zoeknetwerk.
  • Campagne-instellingen, zoals targetten op locaties, talen en netwerken.
  • Biedopties, advertentieplanning en advertentieroulatie.
  • Goede structuur opbouwen in je Ads-account.
  • Conversies meten in je Ads-account.
  • Er is een Google Analytics-account gekoppeld aan je Ads-account.
  • De impact van ‘kwaliteitsscore’ op je campagnes.

Voor deze training gaan we uit van hbo-denkniveau.

  • Je kent alle benodigde functionaliteiten voor het maken van succesvolle Ads-campagnes
  • Je kunt campagnes opzetten in het Google Display Netwerk en YouTube
  • Je kent de kansen (én valkuilen) van remarketing en weet hoe en wanneer die in te zetten
  • Je weet wat advertentie-extensies zijn en welke mogelijkheden ze bieden
  • Je kunt uitgebreide analyses uitvoeren in Google Ads en Analytics

Tijdens de training Google Ads Display komen de volgende onderwerpen aan bod:

  • De belangrijkste basisprincipes van SEA op een rij
  • Succesvolle campagnes opzetten voor het Google Display Netwerk
  • Succesvolle campagnes opzetten voor YouTube
  • Geavanceerde Ads-tools om nog meer uit bestaande campagnes te halen
  • Een succesvolle remarketingstrategie opzetten
  • Advertentie-extensies
  • Analysemogelijkheden in Google Ads en Google Analytics
  • De mogelijkheden in Ads die eraan zitten te komen

Frankwatching is uitgegroeid tot dé toonaangevende aanbieder van trainingen in marketing & communicatie. Jaarlijks leiden we duizenden professionals op, die onze trainingen hoog beoordelen met gemiddeld een 8,4.

Ontwikkelen op gebied van Marketing, Communicatie, Advertising, Content, Social of Analytics? Met een aanbod van ruim 80 opleidingen en trainingen vind je specifieke trainingen die je echt verder helpen. Je werkt in kleine groepen met trainers uit de praktijk, waarbij de focus ligt op de praktische toepasbaarheid van (nieuwe) mogelijkheden voor jouw organisatie. Een mix van theorie, prikkelende cases en veel interactie.

Alle trainingen zijn ook incompany mogelijk. Zo bieden we iedere professional de mogelijkheid de juiste kennis op te doen.

Frankwatching Academy is in 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020 en 2021 uitgeroepen tot de beste opleider in marketing & communicatie.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.