Klantgericht denken en doen

Niveau
Tijdsduur
Trainers
Joeri (Besnyoi)+6
Logo van FocusXL
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9,3 FocusXL heeft een gemiddelde beoordeling van 9,3 (uit 235 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

FocusXL biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: 's-Hertogenbosch, Alkmaar, Almere / Lelystad, Alphen aan den Rijn, Amersfoort, Amsterdam, Apeldoorn, Arnhem, Assen, Breda, Delft, Den Haag, Deventer, Dordrecht, Drachten, Ede, Eindhoven, Emmen, Enschede, Gouda, Groningen, Haarlem, Haarlemmermeer, Heerenveen, Hilversum, Leeuwarden, Leiden, Maastricht, Middelburg, Nijmegen, Roermond, Rotterdam, Terneuzen, Tilburg, Utrecht, Veenendaal, Venlo, Westland, Zaanstad, Zoetermeer, Zwolle

Beschrijving

Niet tevreden? Investering terug!

Doel van de training

Voor jou als bedrijf staat de klant centraal. Ieder contactmoment dat je of jouw medewerker heeft met de klant bepaald de indruk die men van jouw bedrijf heeft. Klantgerichtheid is daarmee vanzelfsprekend van onmiskenbaar belang.

Maar wat is klantgerichtheid precies? En hoe kun je het managen? Wat verwachten klanten tegenwoordig? Op deze en vele andere vragen geven je graag antwoord.

Tijdens de training Klantgericht Denken en Doen vergroot je je kennis en vaardigheden om nog klantgerichter te acteren en gesprekken professioneel te kunnen sturen. Dit alles met één doel: enthousiaste, tevreden en terugkomende klanten.

Onderwerpen

Voor de training Klantgericht Denken e…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Klantgerichtheid, Accountmanagement, Contractmanagement, Klantvriendelijkheid en Klantgerichte Sales.

Niet tevreden? Investering terug!

Doel van de training

Voor jou als bedrijf staat de klant centraal. Ieder contactmoment dat je of jouw medewerker heeft met de klant bepaald de indruk die men van jouw bedrijf heeft. Klantgerichtheid is daarmee vanzelfsprekend van onmiskenbaar belang.

Maar wat is klantgerichtheid precies? En hoe kun je het managen? Wat verwachten klanten tegenwoordig? Op deze en vele andere vragen geven je graag antwoord.

Tijdens de training Klantgericht Denken en Doen vergroot je je kennis en vaardigheden om nog klantgerichter te acteren en gesprekken professioneel te kunnen sturen. Dit alles met één doel: enthousiaste, tevreden en terugkomende klanten.

Onderwerpen

Voor de training Klantgericht Denken en Doen  worden de leerdoelen graag in overleg afgestemd. Op die manier sluit de training optimaal aan op wat jij wilt versterken. De volgende onderwerpen komen aan bod komen en beheers je na het volgen van de training Klantgericht Denken en Doen:

  • Wat is klantgerichtheid en wat is klantvriendelijkheid?
  • Wat betekend klantgericht werken voor jou?
  • Drie musthaves voor een optimale klantbeleving!
  • Wat vind jij belangrijk als je iets koopt?
  • Welk bedrijf vind jij een topbedrijf? Waarom? 
  • Waar letten klanten op als ze binnenkomen?
  • Hoe kan ik van een tevreden klant een loyale klant maken? 
  • Wat verwachten klanten tegenwoordig? 
  • Op welke wijze blijft je klant trouw? 
  • Op welke manier luister je actief en laat je dit ook blijken?
  • Hoe maak je de klik? Oftewel, inspelen op verschillende communicatiestijlen.
  • Hoe kom je over op een ander?
  • Kort en overtuigend presenteren van je boodschap of mening.
  • Hoe ga je slim met klachten om?

Onze aanpak                  

Veel deelnemers ervaren het succes van de training Klantgericht Denken en Doen in onze aanpak. We sluiten we altijd aan op jouw praktijk, ervaring en niveau. Daarmee gaan we niet alleen voor een leuke dag, maar ook voor direct resultaat in de praktijk!

De training is zo opgebouwd dat je er tot in de lengte van jaren plezier van hebt. Zo heb je de beschikking over uitdagend en praktisch lesmateriaal met de nieuwste inzichten en een follow-up middels e-coaching. 

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.
Joeri (Besnyoi) - Unplug your potential!
Joeri (Besnyoi)
Unplug your potential!
9,6
Lauri (Broekhuis) - Unplug your potential!
Lauri (Broekhuis)
Unplug your potential!
9,1
Martin Beld - Unplug your potential!
Martin Beld
Unplug your potential!
10

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met FocusXL, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.