Groepstraining Toch een tevreden klant: omgaan met klachten. In live gesprekken of via de telefoon!

De producten van de aanbieder Faculty of Skills zijn helaas niet meer beschikbaar op Springest. Bekijk hieronder enkele alternatieven:

check_box_outline_blank

Online Communicatievaardigheden / Online Klantcontact / Klantgericht Online Communiceren / Impactvol Online Klantcontact

Logo van Coach+Result
Niet Goed Geld Terug
|META_INFO|

Gespreksstructuur online gesprek, online-etiquette, gewenste reactiesnelheid, spiegelen, klant- en servicegericht woordgebruik, omgaan met …

check_box_outline_blank

Masterclass Social Selling voor sales

Logo van Sales Leadership Academy
|META_INFO|

Social Selling en LinkedIn voor Sales Netwerken, face-to-face praten met je klant of prospect, de telefoon oppakken; het is essentieel voor…

check_box_outline_blank

Succesvolle intakegesprekken voeren

Logo van Gespreksadvies
|META_INFO|

Als accountmanager sta je achter je product. Je weet dat je de klant kan helpen. Maar het binnenhalen van die klant, dat is niet altijd eve…

check_box_outline_blank

Haal het beste uit je gesprekken I Gesprekstechnieken (Klassikaal op locatie)

Logo van Molijn Training
Startgarantie
|META_INFO|

Haal het beste uit je gesprekken Je wilt in je werk mensen zo goed mogelijk te woord staan. Of het nu een collega is die om hulp vraagt of …

check_box_outline_blank

Online groepstraining Nederlands NT2 van A1 naar A2

Logo van De Taaltrainer
|META_INFO|

Wil je je Nederlands verbeteren in een kleine groep? Samen met je medecursisten en een vaste trainer ga je wekelijks aan de slag met onderw…

check_box_outline_blank

Online groepstraining Nederlands NT2 van A0 naar A1

Logo van De Taaltrainer
|META_INFO|

Wil je Nederlands leren in een kleine groep? Samen met je medecursisten en een vaste trainer ga je wekelijks aan de slag met onderwerpen di…

check_box_outline_blank

Haal het beste uit je gesprekken | Gesprekstechnieken (Klassikaal online)

Logo van Molijn Training
Startgarantie
|META_INFO|

Je wilt in je werk mensen zo goed mogelijk te woord staan. Of het nu een collega is die om hulp vraagt of een klant met een klacht. Wat een…