Feedback geven en ontvangen

Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van Expert Academy
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,5 Expert Academy heeft een gemiddelde beoordeling van 8,5 (uit 3 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

8
Gemiddeld cijfer voor Feedback geven en ontvangen
Gebaseerd op 1 ervaring Lees alle ervaringenchevron_right
Hans Van Renterghem
starstarstarstarstar_border
Hans Van Renterghem
8
Feedback geven en ontvangen

"Zeer praktijk gerichte opleiding. Professionele en persoonsgerichte aanpak.
Ervaring opgedaan om in verschillende situaties gerichte en constructieve feedback te geven.
Zowel de aangebrachte theoretische inhoud als de praktijkoefeningen geven een extra asset." - 12-11-2018 09:51

"Zeer praktijk gerichte opleiding. Professionele en persoonsgerichte aanpak. Ervaring opgedaan om in verschillende situaties gerichte en co… alles lezen - 12-11-2018 09:51

Startdata en plaatsen

Zemst
24 okt. 2019
info Nog geen startgarantie

Beschrijving

Groeien door inzicht

Feedback is onmisbaar als u met anderen samenwerkt. We sturen elkaars gedrag bij door feedback te geven en te ontvangen. Vaak wordt feedback echter als onprettig of als een vorm van kritiek ervaren, terwijl het net heel positief en opbouwend kan zijn. Hoe geeft u op een juiste manier constructieve feedback? En hoe gaat u best om met het ontvangen van feedback?

 Herkent u de volgende situaties?

  • U wilt feedback geven maar vreest dat dit als kritiek overkomt.
  • U geeft uw mening en merkt achteraf dat uw gesprekspartner daardoor is gekwetst, terwijl u enkel wou helpen.
  • Iemand moet bijgestuurd worden, maar staat niet open voor feedback
  • U ergert zich al weken aan het gedrag van een collega, m…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Feedback geven en ontvangen, Assertiviteit, Communicatieve vaardigheden, Zelfvertrouwen en Mantelzorg.

Groeien door inzicht

Feedback is onmisbaar als u met anderen samenwerkt. We sturen elkaars gedrag bij door feedback te geven en te ontvangen. Vaak wordt feedback echter als onprettig of als een vorm van kritiek ervaren, terwijl het net heel positief en opbouwend kan zijn. Hoe geeft u op een juiste manier constructieve feedback? En hoe gaat u best om met het ontvangen van feedback?

 Herkent u de volgende situaties?

  • U wilt feedback geven maar vreest dat dit als kritiek overkomt.
  • U geeft uw mening en merkt achteraf dat uw gesprekspartner daardoor is gekwetst, terwijl u enkel wou helpen.
  • Iemand moet bijgestuurd worden, maar staat niet open voor feedback
  • U ergert zich al weken aan het gedrag van een collega, maar weet niet hoe dit aan hem of haar duidelijk te maken.
  • Iemand uit het team presteert ondermaats, hoe brengt u dit het best ter sprake?
  • U bemerkt dat u te veel aandacht moet besteden aan medewerkers die minder functioneren, waardoor u vergeet om af en toe positieve feedback te geven aan zij die wel goed functioneren
  • Er is geen feedback cultuur in de organisatie, waardoor het soms moeilijk is anderen efficiënt aan te sturen. Hoe kan u een productieve feedback cultuur in uw bedrijf implementeren?

In deze cursus krijgt u inzicht hoe feedback precies werkt. U leert zowel constructieve als corrigerende feedback te geven en te ontvangen op het juiste moment en op een stimulerende manier. Na deze opleiding zal u er in slagen om feedback te gebruiken als krachtige tool om personen aan te sturen en te motiveren in een professionele omgeving.

8
Gemiddeld cijfer voor Feedback geven en ontvangen
Gebaseerd op 1 ervaring
Hans Van Renterghem
starstarstarstarstar_border
Hans Van Renterghem
8
Feedback geven en ontvangen

"Zeer praktijk gerichte opleiding. Professionele en persoonsgerichte aanpak.
Ervaring opgedaan om in verschillende situaties gerichte en constructieve feedback te geven.
Zowel de aangebrachte theoretische inhoud als de praktijkoefeningen geven een extra asset." - 12-11-2018 09:51

"Zeer praktijk gerichte opleiding. Professionele en persoonsgerichte aanpak. Ervaring opgedaan om in verschillende situaties gerichte en co… alles lezen - 12-11-2018 09:51

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heeft u nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.