Detailhandel verkoper training

Type product
Tijdsduur
Logo van Exhibition Support

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

Bij deelname aan een (vak)beurs wordt 70% van het succes bepaald door de standbemanning. Onze beurstraining is voor 75% interactief en helpt u bij het behalen van maximaal ROI uit uw beursdeelname.

De toekomstige klant staat voor u. Hij heeft het initiatief tot ‘samenwerking’ genomen door uw winkel binnen te stappen. Nu komt het op u aan: Voelt deze klant zich straks gehoord, begrepen en geholpen? Inleving, oprechte interesse en een passend advies maken van deze passant een fan voor het leven.

INHOUD DETAILHANDEL VERKOPER TRAINING

In training leert u hoe u uw gasten ontvangt zoals u zelf ook verwelkomd wilt worden in een winkel: gastvrij, open, charmant, maar ook persoonlijk, constructief en to-the-point. Daarbij begint alles met contact maken en dus met de juiste opening van een gesprek. Ook leert u in deze training de winkelbezoeker te helpen, door zijn behoefte te herkennen en te …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Verkoper detailhandel, Ondernemen, Klantgerichte Sales, Sales Training en Authentiek Presenteren en Verkopen.

Bij deelname aan een (vak)beurs wordt 70% van het succes bepaald door de standbemanning. Onze beurstraining is voor 75% interactief en helpt u bij het behalen van maximaal ROI uit uw beursdeelname.

De toekomstige klant staat voor u. Hij heeft het initiatief tot ‘samenwerking’ genomen door uw winkel binnen te stappen. Nu komt het op u aan: Voelt deze klant zich straks gehoord, begrepen en geholpen? Inleving, oprechte interesse en een passend advies maken van deze passant een fan voor het leven.

INHOUD DETAILHANDEL VERKOPER TRAINING

In training leert u hoe u uw gasten ontvangt zoals u zelf ook verwelkomd wilt worden in een winkel: gastvrij, open, charmant, maar ook persoonlijk, constructief en to-the-point. Daarbij begint alles met contact maken en dus met de juiste opening van een gesprek. Ook leert u in deze training de winkelbezoeker te helpen, door zijn behoefte te herkennen en te koppelen met uw inhoudelijke expertise. Wat zijn trends en passen deze bij uw toekomstige klant? Naast deze onderdelen, draait het in deze training ook om presentatie, enthousiasme en charisma. Om te kijken hoe ieder lid van het team op anderen overkomt, oefenen we met gesprekken en onverwachte situaties. Daarin testen we hun flair en gedrevenheid en polijsten we hun vakmanschap.

HOGERE OPBRENGST

Deze training is altijd gericht op resultaat. Niets meer, niets minder. Wij garanderen u na deze training een hogere opbrengst. Dat gaat dus verder dan een energieke uitstraling en een blijvende herinnering. Wat u wilt is een blijvend terugkerende klant. Een fan voor het leven. Toch?

WERKWIJZE DETAILHANDEL VERKOPER TRAINING:

  • Grondige voorbereiding op basis van intake
  • 2x Intensieve training van 3 uur (75% interactief, 25% tips&tricks) op een door u gewenste locatie.
  • Volop ruimte voor eigen inbreng van individuele problemen en behoeften

DE VERKOPER NA DE TRAINING:

  • Meer zelfvertrouwen
  • Meer inhoudelijke gesprekken op basis van oprechte interesse
  • Kwalitatief beter advies zorgt voor een dankbare klant
  • Betere resultaten, meer plezier in het werk
Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.