Growth Leadership | deep dive
Startdata en plaatsen
Beschrijving
Als teamlead speel je een cruciale rol in het aandrijven van groei en succes voor je organisatie. Leer hoe je over groei kunt denken als leider, hoe je een duurzame groei strategie ontwikkelt, en hoe je nieuwe kansen als eerste opmerkt.De belangrijkste take aways:Hoe je over groei kunt denken als Growth Leader.Hoe je een duurzame groeistrategie ontwikkelt voor je organisatie.Hoe je als eerste de juiste kansen spot waar je organisatie op in kan spelen.Voor wie?
De cursus is gericht op mediors/seniors & managers in growth/marketing/innovatie/product uit organisaties van 50-200 medewerkers die binnen hun bedrijf het ‘gezicht van groei’ willen worden. Inhoudelijke vakkennis is niet vereist, maa…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Als teamlead speel je een cruciale rol in het aandrijven van groei en succes voor je organisatie. Leer hoe je over groei kunt denken als leider, hoe je een duurzame groei strategie ontwikkelt, en hoe je nieuwe kansen als eerste opmerkt.De belangrijkste take aways:Hoe je over groei kunt denken als Growth Leader.Hoe je een duurzame groeistrategie ontwikkelt voor je organisatie.Hoe je als eerste de juiste kansen spot waar je organisatie op in kan spelen.Voor wie?
De cursus is gericht op mediors/seniors & managers in growth/marketing/innovatie/product uit organisaties van 50-200 medewerkers die binnen hun bedrijf het ‘gezicht van groei’ willen worden. Inhoudelijke vakkennis is niet vereist, maar strategisch inzicht en kennis van de terminologie is aangeraden.
ProgrammaBegrijp groei vanuit het oogpunt van een leider
Als je pas over groei nadenkt wanneer je het hebt over marketing, dan ben je al te laat. Je wilt groei inbouwen in een bedrijfsconcept en het verweven met alle activiteiten in een organisatie. We bespreken hoe je het beeld van ‘groei’ kunt veranderen in je organisatie en hoe je op zo’n manier over groei nadenkt dat groei als vanzelf gebeurt.
Ontwikkel zelf een duurzame strategie voor je organisatie
Stop met denken over ‘funnels’. Groei is een organisch concept dat niet lineair gebeurt en daar gaan wij op inspelen. Je ontwikkelt een strategie bestaande uit een hoofdgedachte, je key growth levers (de knoppen waar jij aan moet draaien om groei te versterken) in de vorm van Growth Loops en een stappenplan om die groei te gaan implementeren.
Spot als eerste de juiste kansen voor je groei plannen
Om de juiste strategie voor je merk te ontwikkelen, met je doelgroep, markt en context in je achterhoofd, moet je weten wat wel en niet werkt in deze specifiek omstandigheden. Tijdens deze masterclass leer je op welke signalen je moet letten en hoe je die signalen beter gaat zien. Vervolgens zul je leren die signalen in te bouwen in je strategie. Op deze manier is je strategie goed onderbouwd en zullen je collega’s ook zien dat je weet waar je het over hebt.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.