GA4 Personalisatie & Privacy-proof targeting

Tijdsduur

GA4 Personalisatie & Privacy-proof targeting

Emerce Academy
Logo van Emerce Academy
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 Emerce Academy heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 4 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

Privacy is een van de meest besproken onderwerpen in de digitale wereld. Regelgeving zoals de AVG en CCPA dwingt bedrijven om alternatieve methoden te vinden voor het verzamelen en analyseren van gegevens. Ontdek tijdens deze training praktische toepassingen van Consent Mode v2 en Enhanced Conversions voor privacy-bestendige dataverzameling. Leer daarnaast het creëren, beheren en koppelen van zowel basis- als geavanceerde doelgroepen in GA4 aan Google Ads voor optimale campagne prestaties.

  • Implementatie van privacy oplossingen en geavanceerde tracking
  • Effectieve creatie en integratie van doelgroepen voor optimale advertentie resultaten
  • Personalisatie zonder privacy compromissen in Googl…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Privacy is een van de meest besproken onderwerpen in de digitale wereld. Regelgeving zoals de AVG en CCPA dwingt bedrijven om alternatieve methoden te vinden voor het verzamelen en analyseren van gegevens. Ontdek tijdens deze training praktische toepassingen van Consent Mode v2 en Enhanced Conversions voor privacy-bestendige dataverzameling. Leer daarnaast het creëren, beheren en koppelen van zowel basis- als geavanceerde doelgroepen in GA4 aan Google Ads voor optimale campagne prestaties.

  • Implementatie van privacy oplossingen en geavanceerde tracking
  • Effectieve creatie en integratie van doelgroepen voor optimale advertentie resultaten
  • Personalisatie zonder privacy compromissen in Google Analytics 4

Voor wie?

Deze training richt zich op data-gedreven marketeers die actief zijn in Google Analytics 4 en Google Ads, met een focus op privacy-ontwikkelingen. Deze training is perfect voor iedereen die meer wil weten over Google Analytics 4 en de kracht van data wil benutten om betere marketingresultaten te behalen.

Omschrijving

In deze training leer je de essentiële principes van Google Analytics 4 voor een datagedreven marketingstrategie, inclusief hands-on ervaring met Consent Mode v2 en Enhanced Conversions. Ontwikkel vaardigheden in het creëren en beheren van doelgroepen in GA4 en leer hoe je deze kunt integreren met Google Ads voor optimale campagne resultaten. Deze deep dive legt de basis voor een privacy-bestendige meetstrategie in GA4, waardoor gepersonaliseerde targeting mogelijk is zonder te leunen op  third-party cookies. 

We behandelen essentiële basisprincipes voor GA4 en laten zien hoe je ze toepast. Daarna gaan we dieper in op het creëren van doelgroepen voor waardevolle inzichten in bedrijfsgroei. Data-gedreven inzichten zijn cruciaal voor groei. Om te groeien is het belangrijk om te weten hoe je deze nieuwe inzichten tot leven kunt brengen in Google Ads. Het leggen van de link tussen de data en je ads-strategie is ook een onderdeel van deze training.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.