Conversie Optimalisatie met Beperkte Data

Niveau
Tijdsduur

Conversie Optimalisatie met Beperkte Data

Emerce Academy
Logo van Emerce Academy
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 Emerce Academy heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 4 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen
Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

Wil je je conversie optimaliseren, maar heb je niet genoeg data om betrouwbare A/B-testen uit te voeren? Veel bedrijven hebben simpelweg niet genoeg websiteverkeer om betrouwbare resultaten te krijgen. En met nieuwe wetgeving die het gebruik van cookies beperkt, wordt het nog moeilijker. In deze training leer je hoe je conversie optimalisatie kunt bereiken met beperkte data en alternatieve methodes. Het begint allemaal met een andere denkwijze.

Voor jou?

De training is bedoeld voor digitale professionals die betrokken zijn bij het verbeteren van websites en/of apps, zoals conversie-specialisten, online marketeers, e-commerce specialisten, copywriters, marketing-, content- en communicatiesp…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Conversie optimalisatie, SEO, Interaction design, Google Analytics en UX / User Experience Design.

Wil je je conversie optimaliseren, maar heb je niet genoeg data om betrouwbare A/B-testen uit te voeren? Veel bedrijven hebben simpelweg niet genoeg websiteverkeer om betrouwbare resultaten te krijgen. En met nieuwe wetgeving die het gebruik van cookies beperkt, wordt het nog moeilijker. In deze training leer je hoe je conversie optimalisatie kunt bereiken met beperkte data en alternatieve methodes. Het begint allemaal met een andere denkwijze.

Voor jou?

De training is bedoeld voor digitale professionals die betrokken zijn bij het verbeteren van websites en/of apps, zoals conversie-specialisten, online marketeers, e-commerce specialisten, copywriters, marketing-, content- en communicatiespecialisten.

Omschrijving

Tijdens deze training nemen we je mee in de essentie van conversie optimalisatie, waarbij we verschillende soorten conversietools bespreken, waaronder usability testing, intercept surveys en “mousetracking”. We leren hoe je met kleine verbeteringen op langere termijn zorgt voor een hogere conversie en hoe je focus aanbrengt in conversie optimalisatie. 

Daarnaast gaan we in op het meetbaar maken van conversie optimalisatie en diverse methodes om conversie te optimaliseren naast A/B-testen, inclusief aanbevolen tools om deze uit te voeren. De opgedane kennis passen we toe op een eigen case met behulp van een eenvoudig framework. We geven praktische tips en leren tactisch prioriteren van een experiment backlog, om vervolgens een persoonlijk actieplan te maken.

ResultatenTijdens deze tweedaagse training leer je:Welke methodes en tools het beste werken voor conversie optimalisatie met beperkte data;Het definiëren van conversiedoelen;De alternatieven voor A/B-testing;Focus aanbrengen in het optimaliseren van conversie;Conversie meetbaar maken;Hoe je stuurt op een hogere conversie;Eenvoudig toepasbare methodes om de conversie te optimaliseren;Het formuleren van hypotheses;Het prioriteren van experimenten die én uitvoerbaar zijn én waarde toevoegen voor zowel de gebruiker als de organisatie.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Er zijn nog geen ervaringen.
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.