Masterclass Adwords

Niveau
Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van Eduvision
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 7,6 Eduvision heeft een gemiddelde beoordeling van 7,6 (uit 36 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Apeldoorn
8 aug. 2019
Toon rooster
event 8 augustus 2019, 09:30-16:30, Dag 1
Utrecht
8 aug. 2019
Toon rooster
event 8 augustus 2019, 09:30-16:30, Dag 1
Den Haag
29 aug. 2019
Toon rooster
event 29 augustus 2019, 09:30-16:30, Dag 1
Eindhoven
29 aug. 2019
Toon rooster
event 29 augustus 2019, 09:30-16:30, Dag 1
Enschede
29 aug. 2019
Toon rooster
event 29 augustus 2019, 09:30-16:30, Dag 1
Groningen
29 aug. 2019
Toon rooster
event 29 augustus 2019, 09:30-16:30, Dag 1
Apeldoorn
6 sep. 2019
Toon rooster
event 6 september 2019, 09:30-16:30, Dag 1
Utrecht
6 sep. 2019
Toon rooster
event 6 september 2019, 09:30-16:30, Dag 1
Den Haag
27 sep. 2019
Toon rooster
event 27 september 2019, 09:30-16:30, Dag 1
Eindhoven
27 sep. 2019
Toon rooster
event 27 september 2019, 09:30-16:30, Dag 1
Enschede
27 sep. 2019
Toon rooster
event 27 september 2019, 09:30-16:30, Dag 1
Groningen
27 sep. 2019
Toon rooster
event 27 september 2019, 09:30-16:30, Dag 1
Apeldoorn
7 okt. 2019
Toon rooster
event 7 oktober 2019, 09:30-16:30, Dag 1
Utrecht
7 okt. 2019
Toon rooster
event 7 oktober 2019, 09:30-16:30, Dag 1
Den Haag
28 okt. 2019
Toon rooster
event 28 oktober 2019, 09:30-16:30, Dag 1
Eindhoven
28 okt. 2019
Toon rooster
event 28 oktober 2019, 09:30-16:30, Dag 1
Enschede
28 okt. 2019
Toon rooster
event 28 oktober 2019, 09:30-16:30, Dag 1
Groningen
28 okt. 2019
Toon rooster
event 28 oktober 2019, 09:30-16:30, Dag 1
Apeldoorn
5 nov. 2019
Toon rooster
event 5 november 2019, 09:30-16:30, Dag 1
Utrecht
5 nov. 2019
Toon rooster
event 5 november 2019, 09:30-16:30, Dag 1

Beschrijving

Google Remarketing, adverteren op YouTube en meer...

Om een goede aftrap van uw campagnes te garanderen, starten we met een korte inleiding over het analyseren en optimaliseren van AdWords campagnes. Vervolgens gaan we al snel de diepte in, met onderwerpen als Google Remarketing, adverteren op YouTube, mobiel adverteren en advertentie-extensies. Hoe verhoogt u uw CTR en uw ROI? En welke geavanceerde tools en experimenten kunt u hierbij inschakelen? Samen met uw docent analyseert u waar de winst in uw campagnes te behalen valt.

Praktijkcase

Gedurende deze masterclass staat uw eigen praktijkcase centraal. U gaat daadwerkelijk aan de slag met uw eigen AdWords campagne. Zorg er daarom voor dat u…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Zoekmachine adverteren (SEA), Google Ads, Zoekmachine marketing (SEO/SEA), Online marketing en SEO.

Google Remarketing, adverteren op YouTube en meer...

Om een goede aftrap van uw campagnes te garanderen, starten we met een korte inleiding over het analyseren en optimaliseren van AdWords campagnes. Vervolgens gaan we al snel de diepte in, met onderwerpen als Google Remarketing, adverteren op YouTube, mobiel adverteren en advertentie-extensies. Hoe verhoogt u uw CTR en uw ROI? En welke geavanceerde tools en experimenten kunt u hierbij inschakelen? Samen met uw docent analyseert u waar de winst in uw campagnes te behalen valt.

Praktijkcase

Gedurende deze masterclass staat uw eigen praktijkcase centraal. U gaat daadwerkelijk aan de slag met uw eigen AdWords campagne. Zorg er daarom voor dat u een praktijkcase heeft, waarmee u aan de slag kunt. Deze kan uiteraard ook fictief zijn.

Na afloop van de masterclass

Al hongerig naar het recept achter een succesvolle campagne? Verhoog uw ROI en til uw campagnes naar een hoger niveau!


Tijdens de masterclass AdWords worden de volgende onderwerpen achtereenvolgens behandeld:

Experimenteren, analyseren en optimaliseren

  • Kwaliteitsscore: hoe en wat?
  • CTR en conversie: waar behaalt u de winst?
  • Hoe kunt u A/B experimenten opzetten voor uw campagnes?
  • Hoe kunt u met geavanceerde AdWords tools als de Conversion Optimizer nog meer uit uw bestaande campagnes halen?

Google Remarketing

  • Wat is een succesvolle remarketing strategie?
  • Wat zijn de valkuilen en de kansen?

Adverteren op YouTube

  • Hoe zet u een succesvolle campagne op voor YouTube?
  • Welke kansen biedt adverteren op YouTube?

Mobile Marketing

  • Hoe zet u een succesvolle mobiele advertentiecampagne op?
  • Welke kansen biedt mobiel adverteren?

Advertentie-extensies

  • Wat zijn locatie-extensies, oproepextensies, extensies voor sitelinks, app-extensies, recensie-extensies, highlight-extensies en extensies voor website-informatie?
  • Hoe past u deze extensies toe?

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.