Cursus Salesforce CRM beheerders

Niveau
Tijdsduur
Locatie
Op locatie, Online
Startdatum en plaats
Logo van Eduvision
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 7,6 Eduvision heeft een gemiddelde beoordeling van 7,6 (uit 38 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

8,5
Gemiddeld cijfer voor Cursus Salesforce CRM beheerders
Gebaseerd op 2 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_border
Jos Biggelaar
8
Cursus Salesforce CRM beheerders

"Perfecte 1e ervaring met 4C. Gaf helder inzicht in de extra mogelijkheden van Salesforce. Hebben inmiddels contact opgenomen met 4C.
Niveau was zelf bepaald en hebben antwoorden gekregen op verschillende vraagstukken. Ook reactie van 4C op een terloops gestelde vraag was perfect" - 23-01-2020 09:56

"Perfecte 1e ervaring met 4C. Gaf helder inzicht in de extra mogelijkheden van Salesforce. Hebben inmiddels contact opgenomen met 4C. Niveau… alles lezen - 23-01-2020 09:56

Startdata en plaatsen

computer Online: Virtueel
8 jun. 2020 tot 11 jun. 2020
Toon rooster
event 8 juni 2020, 09:30-16:30, Dag 1
event 9 juni 2020, 09:30-16:30, Dag 2
event 11 juni 2020, 09:30-16:30, Dag 3
computer Online: Virtueel
15 jun. 2020 tot 18 jun. 2020
Toon rooster
event 15 juni 2020, 09:30-16:30, Dag 1
event 16 juni 2020, 09:30-16:30, Dag 2
event 18 juni 2020, 09:30-16:30, Dag 3
computer Online: Virtueel
22 jun. 2020 tot 25 jun. 2020
Toon rooster
event 22 juni 2020, 09:30-16:30, Dag 1
event 23 juni 2020, 09:30-16:30, Dag 2
event 25 juni 2020, 09:30-16:30, Dag 3
placeApeldoorn
26 jun. 2020 tot 10 jul. 2020
Toon rooster
event 26 juni 2020, 09:30-16:30, Dag 1
event 3 juli 2020, 09:30-16:30, Dag 2
event 10 juli 2020, 09:30-16:30, Dag 3
placeUtrecht
26 jun. 2020 tot 10 jul. 2020
Toon rooster
event 26 juni 2020, 09:30-16:30, Dag 1
event 3 juli 2020, 09:30-16:30, Dag 2
event 10 juli 2020, 09:30-16:30, Dag 3
computer Online: Virtueel
29 jun. 2020 tot 2 jul. 2020
Toon rooster
event 29 juni 2020, 09:30-16:30, Dag 1
event 30 juni 2020, 09:30-16:30, Dag 2
event 2 juli 2020, 09:30-16:30, Dag 3
placeApeldoorn
27 jul. 2020 tot 10 aug. 2020
Toon rooster
event 27 juli 2020, 09:30-16:30, Dag 1
event 3 augustus 2020, 09:30-16:30, Dag 2
event 10 augustus 2020, 09:30-16:30, Dag 3
placeUtrecht
27 jul. 2020 tot 10 aug. 2020
Toon rooster
event 27 juli 2020, 09:30-16:30, Dag 1
event 3 augustus 2020, 09:30-16:30, Dag 2
event 10 augustus 2020, 09:30-16:30, Dag 3
placeApeldoorn
25 aug. 2020 tot 8 sep. 2020
Toon rooster
event 25 augustus 2020, 09:30-16:30, Dag 1
event 1 september 2020, 09:30-16:30, Dag 2
event 8 september 2020, 09:30-16:30, Dag 3
placeUtrecht
25 aug. 2020 tot 8 sep. 2020
Toon rooster
event 25 augustus 2020, 09:30-16:30, Dag 1
event 1 september 2020, 09:30-16:30, Dag 2
event 8 september 2020, 09:30-16:30, Dag 3
placeApeldoorn
23 sep. 2020 tot 7 okt. 2020
Toon rooster
event 23 september 2020, 09:30-16:30, Dag 1
event 30 september 2020, 09:30-16:30, Dag 2
event 7 oktober 2020, 09:30-16:30, Dag 3
placeUtrecht
23 sep. 2020 tot 7 okt. 2020
Toon rooster
event 23 september 2020, 09:30-16:30, Dag 1
event 30 september 2020, 09:30-16:30, Dag 2
event 7 oktober 2020, 09:30-16:30, Dag 3
placeApeldoorn
22 okt. 2020 tot 5 nov. 2020
Toon rooster
event 22 oktober 2020, 09:30-16:30, Dag 1
event 29 oktober 2020, 09:30-16:30, Dag 2
event 5 november 2020, 09:30-16:30, Dag 3
placeUtrecht
22 okt. 2020 tot 5 nov. 2020
Toon rooster
event 22 oktober 2020, 09:30-16:30, Dag 1
event 29 oktober 2020, 09:30-16:30, Dag 2
event 5 november 2020, 09:30-16:30, Dag 3
placeApeldoorn
20 nov. 2020 tot 4 dec. 2020
Toon rooster
event 20 november 2020, 09:30-16:30, Dag 1
event 27 november 2020, 09:30-16:30, Dag 2
event 4 december 2020, 09:30-16:30, Dag 3
placeUtrecht
20 nov. 2020 tot 4 dec. 2020
Toon rooster
event 20 november 2020, 09:30-16:30, Dag 1
event 27 november 2020, 09:30-16:30, Dag 2
event 4 december 2020, 09:30-16:30, Dag 3

Beschrijving

Met Salesforce CRM wordt alle interactie tussen verkoop-, marketing- en klantenserviceteams op één locatie beheerd.

Tijdens de cursus

Tijdens de Cursus Salesforce CRM beheerders leert u uw Salesforce-omgeving optimaal beheren en configureren. U leert uw applicatie aanpassen aan uw wensen en creëert een veilige omgeving. Daarnaast leert u schone data te importeren en onderhouden, rapporten en dashboards aanmaken en de workflow te automatiseren. Ook leert u om uw analyses en de functionaliteiten van uw implementatie uit te breiden en complexe businessprocessen te implementeren.

Praktijkcase

De Cursus Salesforce CRM beheerders is zeer praktijkgericht. Gedurende de cursus creëert u uw eigen Sale…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Met Salesforce CRM wordt alle interactie tussen verkoop-, marketing- en klantenserviceteams op één locatie beheerd.

Tijdens de cursus

Tijdens de Cursus Salesforce CRM beheerders leert u uw Salesforce-omgeving optimaal beheren en configureren. U leert uw applicatie aanpassen aan uw wensen en creëert een veilige omgeving. Daarnaast leert u schone data te importeren en onderhouden, rapporten en dashboards aanmaken en de workflow te automatiseren. Ook leert u om uw analyses en de functionaliteiten van uw implementatie uit te breiden en complexe businessprocessen te implementeren.

Praktijkcase

De Cursus Salesforce CRM beheerders is zeer praktijkgericht. Gedurende de cursus creëert u uw eigen Salesforce-omgeving en richt deze op een veilige, en voor uw organisatie logische, manier in. Inclusief layouts, tabbladen en businessprocessen. Binnen deze omgeving creëert u rapporten en dashboards en implementeert u complexe businessprocessen.


Tijdens de Cursus Salesforce CRM beheerders behandelen we de volgende modulen:

  • Introductie Salesforce CRM
  • Creëren van een Salesforce-omgeving
  • Een veilige omgeving
  • Beheren en importen van ‘schone' data
  • Het maken van hoogwaardige rapporten en dashboards
  • Workflow automatisering
  • Usermanagement
  • Toegang tot data
  • Datamanagement
  • Communities
  • Het uitbreiden van analyses
  • Implementeren van complexe businessprocessen
  • Succesvolle praktijkcases
  • Tips en trucs

Praktijkcase

De Cursus Salesforce CRM beheerders is zeer praktijkgericht. Gedurende de cursus creëert u uw eigen Salesforce-omgeving en richt deze op een veilige, en voor uw organisatie logische, manier in. Inclusief layouts, tabbladen en businessprocessen. Binnen deze omgeving creëert u rapporten en dashboards en implementeert u complexe businessprocessen.

8,5
Gemiddeld cijfer voor Cursus Salesforce CRM beheerders
Gebaseerd op 2 ervaringen
starstarstarstarstar_border
Jos Biggelaar
8
Cursus Salesforce CRM beheerders

"Perfecte 1e ervaring met 4C. Gaf helder inzicht in de extra mogelijkheden van Salesforce. Hebben inmiddels contact opgenomen met 4C.
Niveau was zelf bepaald en hebben antwoorden gekregen op verschillende vraagstukken. Ook reactie van 4C op een terloops gestelde vraag was perfect" - 23-01-2020 09:56

"Perfecte 1e ervaring met 4C. Gaf helder inzicht in de extra mogelijkheden van Salesforce. Hebben inmiddels contact opgenomen met 4C. Niveau… alles lezen - 23-01-2020 09:56

starstarstarstarstar_half
Kasper Witzenburg
IT
9
Cursus Salesforce CRM beheerders

"Leerzame cursus gehad. Trainer had meer dan voldoende kennis en heeft al onze vragen kunnen beantwoorden.
Zeker een aanrader voor mensen die nog niet helemaal de weg kennen binnen Salesforce, na deze cursus ben je in staat om het beheer volledig zelf te doen!" - 23-01-2020 08:19

"Leerzame cursus gehad. Trainer had meer dan voldoende kennis en heeft al onze vragen kunnen beantwoorden. Zeker een aanrader voor mensen d… alles lezen - 23-01-2020 08:19

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.