SEO Specialist (virtueel)


Winnaar Beste opleider van Nederland 2020: #2 in Marketing.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2019: #1 in Marketing.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2018: #1 in Marketing.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2017: #1 in Marketing en #3 in Internet & Media.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2016: #2 in Marketing.
Lees meer over Beste Opleider van Nederland 2020.Startdata en plaatsen
computer Online: Virtueel 12 jun. 2025 tot 19 jun. 2025check_circle Startgarantie Toon roosterevent 12 juni 2025, 10:00-16:00, Virtueel, SEO Copywriting event 19 juni 2025, 10:00-16:00, Virtueel, SEO Specialist - Dag 2 |
computer Online: Virtueel 20 aug. 2025 tot 27 aug. 2025Toon rooster event 20 augustus 2025, 10:00-16:00, Virtueel, SEO Copywriting event 27 augustus 2025, 10:00-16:00, Virtueel, SEO Specialist - Dag 2 |
computer Online: Virtueel 30 sep. 2025 tot 7 okt. 2025Toon rooster event 30 september 2025, 10:00-16:00, Virtueel, SEO Copywriting event 7 oktober 2025, 10:00-16:00, Virtueel, SEO Specialist - Dag 2 |
computer Online: Virtueel 27 nov. 2025 tot 4 dec. 2025Toon rooster event 27 november 2025, 10:00-16:00, Virtueel, SEO Copywriting event 4 december 2025, 10:00-16:00, Virtueel, SEO Specialist - Dag 2 |
Beschrijving
Daarom kies je voor Edumia
★ 8 jaar op rij een van de Beste Opleiders van NL
★ Kleine groepen van max. 10 personen
★ Toptrainers uit de praktijk
★ 'Niets geleerd, geld terug'-garantie
★ Breng je eigen bedrijfscase in
★ Goede nazorg bij vragen achteraf
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Daarom kies je voor Edumia
★ 8 jaar op rij een van de Beste Opleiders van NL
★ Kleine groepen van max. 10 personen
★ Toptrainers uit de praktijk
★ 'Niets geleerd, geld terug'-garantie
★ Breng je eigen bedrijfscase in
★ Goede nazorg bij vragen achteraf
- Je verkrijgt diepgaande kennis over SEO, zodat je zelf SEO kunt toepassen voor eigen websites, dan wel websites van derden.
- Je verkrijgt diepgaande kennis over technische optimalisatie mogelijkheden, zodat je websites technisch gezien goed kunt laten indexeren door Google.
- Je verkrijgt diepgaande kennis over het toepassen van zoekwoord-analyse, zodat je de juiste zoekwoorden leert ontdekken voor huidige- en nieuwe content.
- Je verkrijgt inzicht in hoe je voor zoekmachines geoptimaliseerde content dient te schrijven.
- Je maakt kennis met AI Prompting & ChatGPT en weet hoe je daarmee op een efficiënte en effectieve manier hoogwaardige content kunt produceren.
- Je verkrijgt inzicht in overige tekstuele optimalisatie mogelijkheden, zodat je websites op alle tekstuele facetten kunt optimaliseren.
- Je verkrijgt inzicht in link earning en link bait (voorheen linkbuilding), zodat je de posities van belangrijke webpagina’s in de organische zoekresultaten structureel kunt verhogen.
- Je bent op de hoogte van alle belangrijke updates van Google en bent toekomstproof op het gebied van SEO.
- Na een succesvolle afronding van de training ontvang je een certificaat van deelname.
Voorkennis
Voorkennis van SEO is niet noodzakelijk.Dag 1
- Introductie Google en SEO (o.a. hoe werkt de zoekmachine en belangrijke Google updates).
- Het maken van een kwalitatief zoekwoordonderzoek.
- Het schrijven van SEO content (ook gericht op de nabije SEO toekomst).
- Introductie in de wereld van AI Prompting & ChatGPT.
- Content optimalisatie mogelijkheden (o.a. title tags, meta descriptions, H-koppen en alt-tags).
- Link earning en link bait (voorheen linkbuilding):
- Autoriteit opbouwen d.m.v. kwalitatieve links.
- Het verschil tussen interne links en externe links en de waarde van deze links.
- Hoe verkrijg je kwalitatieve links en waar moet je op letten?
- Hoe verwerk je deze links in de content van je webpagina?
Dag 2
- Technische optimalisatie mogelijkheden (o.a. robots.txt bestand, laadsnelheid en 404-error pagina).
- SEO en social media.
- Video optimalisatie voor SEO.
- Toekomst van SEO.
- Bespreken van veelgemaakte fouten.
Dag 1
- Introductie Google en SEO (o.a. hoe werkt de zoekmachine en belangrijke Google updates).
- Het maken van een kwalitatief zoekwoordonderzoek.
- Het schrijven van SEO content (ook gericht op de nabije SEO toekomst).
- Introductie in de wereld van AI Prompting & ChatGPT.
- Content optimalisatie mogelijkheden (o.a. title tags, meta descriptions, H-koppen en alt-tags).
- Link earning en link bait (voorheen linkbuilding):
- Autoriteit opbouwen d.m.v. kwalitatieve links.
- Het verschil tussen interne links en externe links en de waarde van deze links.
- Hoe verkrijg je kwalitatieve links en waar moet je op letten?
- Hoe verwerk je deze links in de content van je webpagina?
Dag 2
- Technische optimalisatie mogelijkheden (o.a. robots.txt bestand, laadsnelheid en 404-error pagina).
- SEO en social media.
- Video optimalisatie voor SEO.
- Toekomst van SEO.
- Bespreken van veelgemaakte fouten.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.