SEO specialist (virtueel)
Winnaar Beste opleider van Nederland 2020: #2 in Marketing.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2019: #1 in Marketing.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2018: #1 in Marketing.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2017: #1 in Marketing en #3 in Internet & Media.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2016: #2 in Marketing.
Lees meer over Beste Opleider van Nederland 2020.Startdata en plaatsen
placeVirtueel 10 okt. 2024 tot 17 okt. 2024check_circle Startgarantie Toon roosterevent 10 oktober 2024, 10:00-16:00, Virtueel, SEO copywriting event 17 oktober 2024, 10:00-16:00, Virtueel, SEO specialist - Dag 2 |
placeVirtueel 10 dec. 2024 tot 17 dec. 2024Toon rooster event 10 december 2024, 10:00-16:00, Virtueel, SEO copywriting event 17 december 2024, 10:00-16:00, Virtueel, SEO specialist - Dag 2 |
Beschrijving
Waarom een training bij Edumia?
★ Volg je training direct aan Utrecht CS, Rosmalen (of
digitaal)
★ Bijzonder goede ervaringen (Gem. 9,6 uit > 725 ervaringen)
★ 7 jaar op rij verkozen tot Beste Opleider van Nederland
★ Groepen van max. 10 personen met veel aandacht en interactie
★ Zeer ervaren en gekwalificeerde toptrainers uit de praktijk
★ Gebruik je eigen praktijksituatie om tot de
beste inzichten te komen
★ Niets geleerd geld terug garantie
★ Wij staan óók na de training klaar voor vragen en advies
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Waarom een training bij Edumia?
★ Volg je training direct aan Utrecht CS, Rosmalen (of
digitaal)
★ Bijzonder goede ervaringen (Gem. 9,6 uit > 725 ervaringen)
★ 7 jaar op rij verkozen tot Beste Opleider van Nederland
★ Groepen van max. 10 personen met veel aandacht en interactie
★ Zeer ervaren en gekwalificeerde toptrainers uit de praktijk
★ Gebruik je eigen praktijksituatie om tot de
beste inzichten te komen
★ Niets geleerd geld terug garantie
★ Wij staan óók na de training klaar voor vragen en advies
- Je verkrijgt diepgaande kennis over SEO, zodat je zelf SEO kunt toepassen voor eigen websites, dan wel websites van derden.
- Je verkrijgt diepgaande kennis over technische optimalisatie mogelijkheden, zodat je websites technisch gezien goed kunt laten indexeren door Google.
- Je verkrijgt diepgaande kennis over het toepassen van zoekwoord-analyse, zodat je de juiste zoekwoorden leert ontdekken voor huidige- en nieuwe content.
- Je verkrijgt inzicht in hoe je voor zoekmachines geoptimaliseerde content dient te schrijven.
- Je maakt kennis met AI Prompting & ChatGPT en weet hoe je daarmee op een efficiënte en effectieve manier hoogwaardige content kunt produceren.
- Je verkrijgt inzicht in overige tekstuele optimalisatie mogelijkheden, zodat je websites op alle tekstuele facetten kunt optimaliseren.
- Je verkrijgt inzicht in link earning en link bait (voorheen linkbuilding), zodat je de posities van belangrijke webpagina’s in de organische zoekresultaten structureel kunt verhogen.
- Je bent op de hoogte van alle belangrijke updates van Google en bent toekomstproof op het gebied van SEO.
- Na een succesvolle afronding van de training ontvang je een certificaat van deelname.
Voorkennis
Voorkennis van SEO is niet noodzakelijk.Dag 1
- Introductie Google en SEO (o.a. hoe werkt de zoekmachine en belangrijke Google updates).
- Het maken van een kwalitatief zoekwoordonderzoek.
- Het schrijven van SEO content (ook gericht op de nabije SEO toekomst).
- Introductie in de wereld van AI Prompting & ChatGPT.
- Content optimalisatie mogelijkheden (o.a. title tags, meta descriptions, H-koppen en alt-tags).
- Link earning en link bait (voorheen linkbuilding):
- Autoriteit opbouwen d.m.v. kwalitatieve links.
- Het verschil tussen interne links en externe links en de waarde van deze links.
- Hoe verkrijg je kwalitatieve links en waar moet je op letten?
- Hoe verwerk je deze links in de content van je webpagina?
Dag 2
- Technische optimalisatie mogelijkheden (o.a. robots.txt bestand, laadsnelheid en 404-error pagina).
- SEO en social media.
- Video optimalisatie voor SEO.
- Toekomst van SEO.
- Bespreken van veelgemaakte fouten.
Dag 1
- Introductie Google en SEO (o.a. hoe werkt de zoekmachine en belangrijke Google updates).
- Het maken van een kwalitatief zoekwoordonderzoek.
- Het schrijven van SEO content (ook gericht op de nabije SEO toekomst).
- Introductie in de wereld van AI Prompting & ChatGPT.
- Content optimalisatie mogelijkheden (o.a. title tags, meta descriptions, H-koppen en alt-tags).
- Link earning en link bait (voorheen linkbuilding):
- Autoriteit opbouwen d.m.v. kwalitatieve links.
- Het verschil tussen interne links en externe links en de waarde van deze links.
- Hoe verkrijg je kwalitatieve links en waar moet je op letten?
- Hoe verwerk je deze links in de content van je webpagina?
Dag 2
- Technische optimalisatie mogelijkheden (o.a. robots.txt bestand, laadsnelheid en 404-error pagina).
- SEO en social media.
- Video optimalisatie voor SEO.
- Toekomst van SEO.
- Bespreken van veelgemaakte fouten.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.