Facebook & Instagram Advertising Specialist (virtueel)


Winnaar Beste opleider van Nederland 2020: #2 in Marketing.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2019: #1 in Marketing.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2018: #1 in Marketing.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2017: #1 in Marketing en #3 in Internet & Media.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2016: #2 in Marketing.
Lees meer over Beste Opleider van Nederland 2020.Startdata en plaatsen
placeVirtueel 20 mrt. 2025 tot 27 mrt. 202515% korting check_circle Startgarantie Toon roosterevent 20 maart 2025, 10:00-16:00, Virtueel, Facebook & Instagram Advertising Basis event 27 maart 2025, 10:00-16:00, Virtueel, Facebook & Instagram Advertising Gevorderd |
placeVirtueel 20 mrt. 2025 tot 21 mei. 202515% korting Toon roosterevent 20 maart 2025, 10:00-16:00, Virtueel, Facebook & Instagram Advertising Basis event 21 mei 2025, 10:00-16:00, Virtueel, Facebook & Instagram Advertising Gevorderd |
placeVirtueel 14 mei. 2025 tot 9 jul. 2025Toon rooster event 14 mei 2025, 10:00-16:00, Virtueel, Facebook & Instagram Advertising Basis event 9 juli 2025, 10:00-16:00, Virtueel, Facebook & Instagram Advertising Gevorderd |
placeVirtueel 14 mei. 2025 tot 21 mei. 2025Toon rooster event 14 mei 2025, 10:00-16:00, Virtueel, Facebook & Instagram Advertising Basis event 21 mei 2025, 10:00-16:00, Virtueel, Facebook & Instagram Advertising Gevorderd |
placeVirtueel 2 jul. 2025 tot 1 okt. 2025Toon rooster event 2 juli 2025, 10:00-16:00, Virtueel, Facebook & Instagram Advertising Basis event 1 oktober 2025, 10:00-16:00, Virtueel, Facebook & Instagram Advertising Gevorderd |
placeVirtueel 2 jul. 2025 tot 9 jul. 2025Toon rooster event 2 juli 2025, 10:00-16:00, Virtueel, Facebook & Instagram Advertising Basis event 9 juli 2025, 10:00-16:00, Virtueel, Facebook & Instagram Advertising Gevorderd |
placeVirtueel 24 sep. 2025 tot 27 nov. 2025Toon rooster event 24 september 2025, 10:00-16:00, Virtueel, Facebook & Instagram Advertising Basis event 27 november 2025, 10:00-16:00, Virtueel, Facebook & Instagram Advertising Gevorderd |
placeVirtueel 24 sep. 2025 tot 1 okt. 2025Toon rooster event 24 september 2025, 10:00-16:00, Virtueel, Facebook & Instagram Advertising Basis event 1 oktober 2025, 10:00-16:00, Virtueel, Facebook & Instagram Advertising Gevorderd |
placeVirtueel 20 nov. 2025 tot 27 nov. 2025Toon rooster event 20 november 2025, 10:00-16:00, Virtueel, Facebook & Instagram Advertising Basis event 27 november 2025, 10:00-16:00, Virtueel, Facebook & Instagram Advertising Gevorderd |
Beschrijving
Daarom kies je voor Edumia
★ 7 jaar op rij de Beste Opleider van NL
★ Kleine groepen van max. 10 personen
★ Toptrainers uit de praktijk
★ 'Niets geleerd, geld terug'-garantie
★ Breng je eigen bedrijfscase in
★ Goede nazorg bij vragen achteraf
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Daarom kies je voor Edumia
★ 7 jaar op rij de Beste Opleider van NL
★ Kleine groepen van max. 10 personen
★ Toptrainers uit de praktijk
★ 'Niets geleerd, geld terug'-garantie
★ Breng je eigen bedrijfscase in
★ Goede nazorg bij vragen achteraf
- Je kunt de belangrijke doelstelling(en), doelgroep(en) en strategie(ën) van je Facebook en Instagram advertising activiteiten bepalen.
- Je verkrijgt inzicht in hoe je goed converterende content, foto’s en video’s kunt creëren.
- Je verkrijgt diepgaande kennis over Facebook (Ad platform) & Instagram advertising, zodat je zelf campagnes kunt opzetten en geavanceerd kunt inrichten.
- Je kunt binnen Instagram zogeheten Visuals en Stories advertentie campagnes structureren en optimaliseren.
- Je kunt de belangrijke Facebook en Instagram advertentie activiteiten meetbaar maken en interpreteren.
- Je kunt campagnes via een volledige online verkoop funnel opzetten en met een experimentele strategie het rendement maximaliseren.
- Je kunt geavanceerde mogelijkheden als remarketing, in-debt Look-a-like- en Custom audiences inzetten.
- Op basis van grondige geavanceerde statistische analyses leer je kansen ontdekken, zodat je het rendement van de campagne kunt verhogen.
- De training wordt gebaseerd op het eigen Facebook en Instagram account (en aanvullend je vragen), zodat je direct tijdens en na de training met concrete verbeterpunten aan de slag kunt.
- Na een succesvolle afronding van de training ontvang je een certificaat van deelname.
Voorkennis
Voorkennis van Facebook & Instagram advertising is niet noodzakelijk.De training bestaat uit 2 dagen van 6 uur. Het programma is een goede mix van praktijk en theorie. Je doet veel theoretische inzichten op en gaat die in de praktijk toepassen. Ook op je eigen Facebook en Instagram (Meta) advertising-account. De training is opgebouwd uit 2 trainingen: Facebook & Instagram Advertising Basis en Facebook & Instagram Advertising voor Gevorderden. De training ziet er als volgt uit:Dag 1
- Introductie in Facebook & Instagram advertising.
- Doelstelling(en), doelgroep(en) en strategie(ën) bepalen.
- Content:
- Creëren van goed converterende content.
- Gebruik van foto’s en video’s (tips en tools).
- Facebook Ad platform:
- Structuur van advertentie campagnes.
- Facebook Business Manager.
- Doelstelling(en), doelgroep(en), budget en content bepalen.
- Instagram Advertising:
- Nuances ten opzichte van Facebook.
- Visuals en Stories Ads.
- Installeren van de conversie pixels.
Dag 2
- Rendement maximaliseren via de experimentele strategie (o.a. A/B testen).
- Geavanceerde campagne-instellingen (o.a. automatische- en geavanceerde biedstrategieën en advertentieplanning).
- Ads opzetten via volledige online verkoop funnel.
- Resultaten analyseren en optimaliseren (o.a. segmenteren en de beoordeling van ratioscores).
- Inzetten van remarketing.
- Inzetten van in-debt Look-a-like audiences en Custom audiences.
- Toepassen van de doelgroep statistieken tool om direct potentiële klanten te targeten.
- Geavanceerde mogelijkheden van de tracking pixels.
- Leren omgaan met het effect van de iOS 14 update.
- Tips en tricks ter bevordering van het rendement van campagnes.
Dag 1
- Introductie in Facebook & Instagram advertising.
- Doelstelling(en), doelgroep(en) en strategie(ën) bepalen.
- Content:
- Creëren van goed converterende content.
- Gebruik van foto’s en video’s (tips en tools).
- Facebook Ad platform:
- Structuur van advertentie campagnes.
- Facebook Business Manager.
- Doelstelling(en), doelgroep(en), budget en content bepalen.
- Instagram Advertising:
- Nuances ten opzichte van Facebook.
- Visuals en Stories Ads.
- Installeren van de conversie pixels.
Dag 2
- Rendement maximaliseren via de experimentele strategie (o.a. A/B testen).
- Geavanceerde campagne-instellingen (o.a. automatische- en geavanceerde biedstrategieën en advertentieplanning).
- Ads opzetten via volledige online verkoop funnel.
- Resultaten analyseren en optimaliseren (o.a. segmenteren en de beoordeling van ratioscores).
- Inzetten van remarketing.
- Inzetten van in-debt Look-a-like audiences en Custom audiences.
- Toepassen van de doelgroep statistieken tool om direct potentiële klanten te targeten.
- Geavanceerde mogelijkheden van de tracking pixels.
- Leren omgaan met het effect van de iOS 14 update.
- Tips en tricks ter bevordering van het rendement van campagnes.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.