Facebook & Instagram Advertising Specialist (virtueel)

Tijdsduur
Trainer
Bilal Mousaoui
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

Facebook & Instagram Advertising Specialist (virtueel)

Edumia B.V.
Logo van Edumia B.V.
Opleiderscore: starstarstarstarstar 9,6 Edumia B.V. heeft een gemiddelde beoordeling van 9,6 (uit 739 ervaringen)
Beste opleider van Nederland

Winnaar Beste opleider van Nederland 2020: #2 in Marketing.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2019: #1 in Marketing.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2018: #1 in Marketing.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2017: #1 in Marketing en #3 in Internet & Media.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2016: #2 in Marketing.

Lees meer over Beste Opleider van Nederland 2020.

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeVirtueel
20 mrt. 2025 tot 27 mrt. 2025
15% korting
check_circle Startgarantie
Toon rooster
event 20 maart 2025, 10:00-16:00, Virtueel, Facebook & Instagram Advertising Basis
event 27 maart 2025, 10:00-16:00, Virtueel, Facebook & Instagram Advertising Gevorderd
placeVirtueel
20 mrt. 2025 tot 21 mei. 2025
15% korting
Toon rooster
event 20 maart 2025, 10:00-16:00, Virtueel, Facebook & Instagram Advertising Basis
event 21 mei 2025, 10:00-16:00, Virtueel, Facebook & Instagram Advertising Gevorderd
placeVirtueel
14 mei. 2025 tot 9 jul. 2025
Toon rooster
event 14 mei 2025, 10:00-16:00, Virtueel, Facebook & Instagram Advertising Basis
event 9 juli 2025, 10:00-16:00, Virtueel, Facebook & Instagram Advertising Gevorderd
placeVirtueel
14 mei. 2025 tot 21 mei. 2025
Toon rooster
event 14 mei 2025, 10:00-16:00, Virtueel, Facebook & Instagram Advertising Basis
event 21 mei 2025, 10:00-16:00, Virtueel, Facebook & Instagram Advertising Gevorderd
placeVirtueel
2 jul. 2025 tot 1 okt. 2025
Toon rooster
event 2 juli 2025, 10:00-16:00, Virtueel, Facebook & Instagram Advertising Basis
event 1 oktober 2025, 10:00-16:00, Virtueel, Facebook & Instagram Advertising Gevorderd
placeVirtueel
2 jul. 2025 tot 9 jul. 2025
Toon rooster
event 2 juli 2025, 10:00-16:00, Virtueel, Facebook & Instagram Advertising Basis
event 9 juli 2025, 10:00-16:00, Virtueel, Facebook & Instagram Advertising Gevorderd
placeVirtueel
24 sep. 2025 tot 27 nov. 2025
Toon rooster
event 24 september 2025, 10:00-16:00, Virtueel, Facebook & Instagram Advertising Basis
event 27 november 2025, 10:00-16:00, Virtueel, Facebook & Instagram Advertising Gevorderd
placeVirtueel
24 sep. 2025 tot 1 okt. 2025
Toon rooster
event 24 september 2025, 10:00-16:00, Virtueel, Facebook & Instagram Advertising Basis
event 1 oktober 2025, 10:00-16:00, Virtueel, Facebook & Instagram Advertising Gevorderd
placeVirtueel
20 nov. 2025 tot 27 nov. 2025
Toon rooster
event 20 november 2025, 10:00-16:00, Virtueel, Facebook & Instagram Advertising Basis
event 27 november 2025, 10:00-16:00, Virtueel, Facebook & Instagram Advertising Gevorderd

Beschrijving

Daarom kies je voor Edumia

★ 7 jaar op rij de Beste Opleider van NL
★ Kleine groepen van max. 10 personen
★ Toptrainers uit de praktijk
★ 'Niets geleerd, geld terug'-garantie
★ Breng je eigen bedrijfscase in
★ Goede nazorg bij vragen achteraf

In de Facebook & Instagram Advertising Specialist training verkrijg je diepgaand inzicht in de advertentie mogelijkheden. Alle basis- als de meer geavanceerde facetten passeren de revue.Facebook en Instagram zijn prachtige kanalen om in contact te treden met bestaande en nieuwe doelgroepen. Een juiste inrichting van advertising campagnes zorgt voor een goede fundering voor het verkrijgen van betaald succes. In de Facebook & Instagram Advertising Specialist training verkrijg je diepgaand theoretisch en praktisch inzicht in de advertentie mogelijkheden van Facebook en Instagram. Alle basis- als de meer geavanceerde facetten passeren in de Facebook & Instagram Advertising Specialist training de…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Instagram Marketing, Facebook, LinkedIn, Twitter en Social Media.

Daarom kies je voor Edumia

★ 7 jaar op rij de Beste Opleider van NL
★ Kleine groepen van max. 10 personen
★ Toptrainers uit de praktijk
★ 'Niets geleerd, geld terug'-garantie
★ Breng je eigen bedrijfscase in
★ Goede nazorg bij vragen achteraf

In de Facebook & Instagram Advertising Specialist training verkrijg je diepgaand inzicht in de advertentie mogelijkheden. Alle basis- als de meer geavanceerde facetten passeren de revue.Facebook en Instagram zijn prachtige kanalen om in contact te treden met bestaande en nieuwe doelgroepen. Een juiste inrichting van advertising campagnes zorgt voor een goede fundering voor het verkrijgen van betaald succes. In de Facebook & Instagram Advertising Specialist training verkrijg je diepgaand theoretisch en praktisch inzicht in de advertentie mogelijkheden van Facebook en Instagram. Alle basis- als de meer geavanceerde facetten passeren in de Facebook & Instagram Advertising Specialist training de revue. Met de opgedane inzichten kun je je Facebook & Instagram advertising campagne tot in diepte inrichten, analyseren en optimaliseren.
  • Je kunt de belangrijke doelstelling(en), doelgroep(en) en strategie(ën) van je Facebook en Instagram advertising activiteiten bepalen.
  • Je verkrijgt inzicht in hoe je goed converterende content, foto’s en video’s kunt creëren.
  • Je verkrijgt diepgaande kennis over Facebook (Ad platform) & Instagram advertising, zodat je zelf campagnes kunt opzetten en geavanceerd kunt inrichten.
  • Je kunt binnen Instagram zogeheten Visuals en Stories advertentie campagnes structureren en optimaliseren.
  • Je kunt de belangrijke Facebook en Instagram advertentie activiteiten meetbaar maken en interpreteren.
  • Je kunt campagnes via een volledige online verkoop funnel opzetten en met een experimentele strategie het rendement maximaliseren.
  • Je kunt geavanceerde mogelijkheden als remarketing, in-debt Look-a-like- en Custom audiences inzetten.
  • Op basis van grondige geavanceerde statistische analyses leer je kansen ontdekken, zodat je het rendement van de campagne kunt verhogen.
  • De training wordt gebaseerd op het eigen Facebook en Instagram account (en aanvullend je vragen), zodat je direct tijdens en na de training met concrete verbeterpunten aan de slag kunt.
  • Na een succesvolle afronding van de training ontvang je een certificaat van deelname.
Wil je zelf aan de knoppen leren draaien of juist meer inzicht verkrijgen in de werkzaamheden van je online marketeer? Dan is deze training geschikt voor jou. Edumia is door de kleine groepen met veel persoonlijke aandacht gespecialiseerd in het opleiden van diegenen die vanuit de theorie direct praktijkgericht aan de slag willen. Wij ontvangen cursisten die werkzaam zijn binnen multinationals/het MKB of als (zelfstandig) ondernemer. Ook ontvangen we cursisten die in-between-jobs zijn. Cursisten zijn werkzaam in een divers werkveld, van B2B tot B2C, van profit tot non-profit.

Voorkennis

Voorkennis van Facebook & Instagram advertising is niet noodzakelijk.De training bestaat uit 2 dagen van 6 uur. Het programma is een goede mix van praktijk en theorie. Je doet veel theoretische inzichten op en gaat die in de praktijk toepassen. Ook op je eigen Facebook en Instagram (Meta) advertising-account. De training is opgebouwd uit 2 trainingen: Facebook & Instagram Advertising Basis en Facebook & Instagram Advertising voor Gevorderden. De training ziet er als volgt uit:

Dag 1

  • Introductie in Facebook & Instagram advertising.
  • Doelstelling(en), doelgroep(en) en strategie(ën) bepalen.
  • Content:
    • Creëren van goed converterende content.
    • Gebruik van foto’s en video’s (tips en tools).
  • Facebook Ad platform:
    • Structuur van advertentie campagnes.
    • Facebook Business Manager.
    • Doelstelling(en), doelgroep(en), budget en content bepalen.
  • Instagram Advertising:
    • Nuances ten opzichte van Facebook.
    • Visuals en Stories Ads.
  • Installeren van de conversie pixels.

Dag 2

  • Rendement maximaliseren via de experimentele strategie (o.a. A/B testen).
  • Geavanceerde campagne-instellingen (o.a. automatische- en geavanceerde biedstrategieën en advertentieplanning).
  • Ads opzetten via volledige online verkoop funnel.
  • Resultaten analyseren en optimaliseren (o.a. segmenteren en de beoordeling van ratioscores).
  • Inzetten van remarketing.
  • Inzetten van in-debt Look-a-like audiences en Custom audiences.
  • Toepassen van de doelgroep statistieken tool om direct potentiële klanten te targeten.
  • Geavanceerde mogelijkheden van de tracking pixels.
  • Leren omgaan met het effect van de iOS 14 update.
  • Tips en tricks ter bevordering van het rendement van campagnes.
De training bestaat uit 2 dagen van 6 uur. Het programma is een goede mix van praktijk en theorie. Je doet veel theoretische inzichten op en gaat die in de praktijk toepassen. Ook op je eigen Facebook en Instagram (Meta) advertising-account. De training is opgebouwd uit 2 trainingen: Facebook & Instagram Advertising Basis en Facebook & Instagram Advertising voor Gevorderden. De training ziet er als volgt uit:

Dag 1

  • Introductie in Facebook & Instagram advertising.
  • Doelstelling(en), doelgroep(en) en strategie(ën) bepalen.
  • Content:
    • Creëren van goed converterende content.
    • Gebruik van foto’s en video’s (tips en tools).
  • Facebook Ad platform:
    • Structuur van advertentie campagnes.
    • Facebook Business Manager.
    • Doelstelling(en), doelgroep(en), budget en content bepalen.
  • Instagram Advertising:
    • Nuances ten opzichte van Facebook.
    • Visuals en Stories Ads.
  • Installeren van de conversie pixels.

Dag 2

  • Rendement maximaliseren via de experimentele strategie (o.a. A/B testen).
  • Geavanceerde campagne-instellingen (o.a. automatische- en geavanceerde biedstrategieën en advertentieplanning).
  • Ads opzetten via volledige online verkoop funnel.
  • Resultaten analyseren en optimaliseren (o.a. segmenteren en de beoordeling van ratioscores).
  • Inzetten van remarketing.
  • Inzetten van in-debt Look-a-like audiences en Custom audiences.
  • Toepassen van de doelgroep statistieken tool om direct potentiële klanten te targeten.
  • Geavanceerde mogelijkheden van de tracking pixels.
  • Leren omgaan met het effect van de iOS 14 update.
  • Tips en tricks ter bevordering van het rendement van campagnes.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.
Bilal Mousaoui
Bilal Mousaoui
Social media marketing & advertising
9,4

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Edumia B.V., om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.