Customer Journey Marketing (virtueel)
Winnaar Beste opleider van Nederland 2020: #2 in Marketing.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2019: #1 in Marketing.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2018: #1 in Marketing.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2017: #1 in Marketing en #3 in Internet & Media.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2016: #2 in Marketing.
Lees meer over Beste Opleider van Nederland 2020.Startdata en plaatsen
placeVirtueel 6 feb. 2025Toon rooster event 6 februari 2025, 10:00-16:00, Virtueel, Customer journey marketing |
placeVirtueel 16 apr. 2025Toon rooster event 16 april 2025, 10:00-16:00, Virtueel, Customer journey marketing |
placeVirtueel 18 jun. 2025Toon rooster event 18 juni 2025, 10:00-16:00, Virtueel, Customer journey marketing |
placeVirtueel 8 sep. 2025Toon rooster event 8 september 2025, 10:00-16:00, Virtueel, Customer journey marketing |
placeVirtueel 18 nov. 2025Toon rooster event 18 november 2025, 10:00-16:00, Virtueel, Customer journey marketing |
Beschrijving
Waarom een training bij Edumia?
★ Volg je training direct aan Utrecht CS, Rosmalen (of
digitaal)
★ Bijzonder goede ervaringen (Gem. 9,6 uit > 725 ervaringen)
★ 7 jaar op rij verkozen tot Beste Opleider van Nederland
★ Groepen van max. 10 personen met veel aandacht en interactie
★ Zeer ervaren en gekwalificeerde toptrainers uit de praktijk
★ Gebruik je eigen praktijksituatie om tot de
beste inzichten te komen
★ Niets geleerd geld terug garantie
★ Wij staan óók na de training klaar voor vragen en advies
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Waarom een training bij Edumia?
★ Volg je training direct aan Utrecht CS, Rosmalen (of
digitaal)
★ Bijzonder goede ervaringen (Gem. 9,6 uit > 725 ervaringen)
★ 7 jaar op rij verkozen tot Beste Opleider van Nederland
★ Groepen van max. 10 personen met veel aandacht en interactie
★ Zeer ervaren en gekwalificeerde toptrainers uit de praktijk
★ Gebruik je eigen praktijksituatie om tot de
beste inzichten te komen
★ Niets geleerd geld terug garantie
★ Wij staan óók na de training klaar voor vragen en advies
- Aan het einde van de dag heb je jouw customer journey in beeld en tal van verbeteringen en optimalisaties inzichtelijk gemaakt die je kunt doorvoeren in de praktijk.
- Je hebt uitleg gehad over hoe je de verschillende fasen van de customer journey in kaart brengt.
- Je leert hoe je de huidige en gewenste customer journey kunt optekenen en optimaliseren. Zo kijk je naar je eigen prestaties en ook naar ontwikkelingen in de markt en wat je concurrenten doen en waar je doelgroep behoefte aan heeft. Op deze manier breng je de gaps in kaart, de zogenaamde optimalisaties in jouw customer journey.
- Je hebt uitleg gehad over de verschillende tools die je kunt gebruiken.
- Je leert hoe je activiteiten kunt prioriteren en hoe je jouw customer journey doorlopend kunt optimaliseren.
- Na een succesvolle afronding van de training ontvang je een certificaat van deelname.
Voorkennis
Voorkennis van customer journey marketing is niet noodzakelijk.- Introductie customer journey marketing.
- Uitleg over de verschillende fasen van de buyer en user journey.
- Analyseren van de huidige customer journey van je organisatie/merk.
- Analyseren van relevante trends, ontwikkelingen en concurrentie.
- Het in kaart brengen van de wensen en behoeften van je doelgroep.
- Je gewenste customer journey optekenen en gaps in kaart brengen.
- Toepassing van belangrijke tools en handvatten.
- Prioriteren van optimalisaties en het maken van een plan met concrete acties.
- Meten is weten, hoe je de customer journey doorlopend analyseert en optimaliseert.
- Introductie customer journey marketing.
- Uitleg over de verschillende fasen van de buyer en user journey.
- Analyseren van de huidige customer journey van je organisatie/merk.
- Analyseren van relevante trends, ontwikkelingen en concurrentie.
- Het in kaart brengen van de wensen en behoeften van je doelgroep.
- Je gewenste customer journey optekenen en gaps in kaart brengen.
- Toepassing van belangrijke tools en handvatten.
- Prioriteren van optimalisaties en het maken van een plan met concrete acties.
- Meten is weten, hoe je de customer journey doorlopend analyseert en optimaliseert.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.