Customer Journey Marketing

Tijdsduur
Trainer
Linda Hovestad
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

Customer Journey Marketing

Edumia B.V.
Logo van Edumia B.V.
Opleiderscore: starstarstarstarstar 9,6 Edumia B.V. heeft een gemiddelde beoordeling van 9,6 (uit 739 ervaringen)
Beste opleider van Nederland

Winnaar Beste opleider van Nederland 2020: #2 in Marketing.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2019: #1 in Marketing.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2018: #1 in Marketing.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2017: #1 in Marketing en #3 in Internet & Media.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2016: #2 in Marketing.

Lees meer over Beste Opleider van Nederland 2020.

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeRosmalen
6 feb. 2025
Toon rooster
event 6 februari 2025, 10:00-16:00, Rosmalen, Customer journey marketing
placeUtrecht
6 feb. 2025
Toon rooster
event 6 februari 2025, 10:00-16:00, Utrecht, Customer journey marketing
placeRosmalen
16 apr. 2025
Toon rooster
event 16 april 2025, 10:00-16:00, Rosmalen, Customer journey marketing
placeUtrecht
16 apr. 2025
Toon rooster
event 16 april 2025, 10:00-16:00, Utrecht, Customer journey marketing
placeRosmalen
18 jun. 2025
Toon rooster
event 18 juni 2025, 10:00-16:00, Rosmalen, Customer journey marketing
placeUtrecht
18 jun. 2025
Toon rooster
event 18 juni 2025, 10:00-16:00, Utrecht, Customer journey marketing
placeRosmalen
8 sep. 2025
Toon rooster
event 8 september 2025, 10:00-16:00, Rosmalen, Customer journey marketing
placeUtrecht
8 sep. 2025
Toon rooster
event 8 september 2025, 10:00-16:00, Utrecht, Customer journey marketing
placeRosmalen
18 nov. 2025
Toon rooster
event 18 november 2025, 10:00-16:00, Rosmalen, Customer journey marketing
placeUtrecht
18 nov. 2025
Toon rooster
event 18 november 2025, 10:00-16:00, Utrecht, Customer journey marketing

Beschrijving

Waarom een training bij Edumia?

★ Volg je training direct aan Utrecht CS, Rosmalen (of digitaal)
★ Bijzonder goede ervaringen (Gem. 9,6 uit > 725 ervaringen)
★ 7 jaar op rij verkozen tot Beste Opleider van Nederland
★ Groepen van max. 10 personen met veel aandacht en interactie
★ Zeer ervaren en gekwalificeerde toptrainers uit de praktijk
Gebruik je eigen praktijksituatie om tot de beste inzichten te komen
★ Niets geleerd geld terug garantie
★ Wij staan óók na de training klaar voor vragen en advies

Ga aan de slag met de customer journey voor jouw merk of organisatie. Naast theorie, handvatten en tal van voorbeelden ga je vooral zelf de customer journey optekenen en in kaart brengen.De customer journey (of klantreis) beschrijft alle fasen die een (potentiële) klant doorloopt vanaf het moment dat deze met je merk of organisatie in aanraking komt. In de buyer journey gaat het om het eerste contactmoment tot de uiteindelijke aankoop. Alleen stopt de customer journey niet na deze aankoop. Je wilt dat je klant een herhaalaankoop doet en loyaal blijft. Customer journey marketing gaat daarom om overtuigen en optimaliseren, zodat je maximale conversie behaalt en je klant behoud. Gedurende de ee…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Customer Journey, SEO, UX / User Experience Design, Neuromarketing en Customer Experience.

Waarom een training bij Edumia?

★ Volg je training direct aan Utrecht CS, Rosmalen (of digitaal)
★ Bijzonder goede ervaringen (Gem. 9,6 uit > 725 ervaringen)
★ 7 jaar op rij verkozen tot Beste Opleider van Nederland
★ Groepen van max. 10 personen met veel aandacht en interactie
★ Zeer ervaren en gekwalificeerde toptrainers uit de praktijk
Gebruik je eigen praktijksituatie om tot de beste inzichten te komen
★ Niets geleerd geld terug garantie
★ Wij staan óók na de training klaar voor vragen en advies

Ga aan de slag met de customer journey voor jouw merk of organisatie. Naast theorie, handvatten en tal van voorbeelden ga je vooral zelf de customer journey optekenen en in kaart brengen.De customer journey (of klantreis) beschrijft alle fasen die een (potentiële) klant doorloopt vanaf het moment dat deze met je merk of organisatie in aanraking komt. In de buyer journey gaat het om het eerste contactmoment tot de uiteindelijke aankoop. Alleen stopt de customer journey niet na deze aankoop. Je wilt dat je klant een herhaalaankoop doet en loyaal blijft. Customer journey marketing gaat daarom om overtuigen en optimaliseren, zodat je maximale conversie behaalt en je klant behoud. Gedurende de eendaagse training Customer Journey Marketing ga je aan de slag met de customer journey voor jouw merk of organisatie. Naast theorie, handvatten en tal van voorbeelden ga je vooral zelf de customer journey optekenen en in kaart brengen.
  • Aan het einde van de dag heb je jouw customer journey in beeld en tal van verbeteringen en optimalisaties inzichtelijk gemaakt die je kunt doorvoeren in de praktijk.
  • Je hebt uitleg gehad over hoe je de verschillende fasen van de customer journey in kaart brengt.
  • Je leert hoe je de huidige en gewenste customer journey kunt optekenen en optimaliseren. Zo kijk je naar je eigen prestaties en ook naar ontwikkelingen in de markt en wat je concurrenten doen en waar je doelgroep behoefte aan heeft. Op deze manier breng je de gaps in kaart, de zogenaamde optimalisaties in jouw customer journey.
  • Je hebt uitleg gehad over de verschillende tools die je kunt gebruiken.
  • Je leert hoe je activiteiten kunt prioriteren en hoe je jouw customer journey doorlopend kunt optimaliseren.
  • Na een succesvolle afronding van de training ontvang je een certificaat van deelname.
De training Customer Journey Marketing is bedoeld voor iedereen die binnen zijn organisatie aan de slag wil met de customer journey en wil leren hoe je customer journey marketing optimaal kunt toepassen. Edumia is door de kleine groepen met veel persoonlijke aandacht gespecialiseerd in het opleiden van diegenen die vanuit de theorie direct praktijkgericht aan de slag willen. Wij ontvangen cursisten die werkzaam zijn binnen multinationals/het MKB of als (zelfstandig) ondernemer. Ook ontvangen we cursisten die in-between-jobs zijn. Cursisten zijn werkzaam in een divers werkveld, van B2B tot B2C, van profit tot non-profit.

Voorkennis

Voorkennis van customer journey marketing is niet noodzakelijk.
  • Introductie customer journey marketing.
  • Uitleg over de verschillende fasen van de buyer en user journey.
  • Analyseren van de huidige customer journey van je organisatie/merk.
  • Analyseren van relevante trends, ontwikkelingen en concurrentie.
  • Het in kaart brengen van de wensen en behoeften van je doelgroep.
  • Je gewenste customer journey optekenen en gaps in kaart brengen.
  • Toepassing van belangrijke tools en handvatten.
  • Prioriteren van optimalisaties en het maken van een plan met concrete acties.
  • Meten is weten, hoe je de customer journey doorlopend analyseert en optimaliseert.
  • Introductie customer journey marketing.
  • Uitleg over de verschillende fasen van de buyer en user journey.
  • Analyseren van de huidige customer journey van je organisatie/merk.
  • Analyseren van relevante trends, ontwikkelingen en concurrentie.
  • Het in kaart brengen van de wensen en behoeften van je doelgroep.
  • Je gewenste customer journey optekenen en gaps in kaart brengen.
  • Toepassing van belangrijke tools en handvatten.
  • Prioriteren van optimalisaties en het maken van een plan met concrete acties.
  • Meten is weten, hoe je de customer journey doorlopend analyseert en optimaliseert.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.
Linda Hovestad
Linda Hovestad
Content specialist

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Edumia B.V., om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.