Verantwoordelijkheid nemen voor klanttevredenheid

Type product
Tijdsduur
Logo van EarlyBridge BV

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

U wilt dat uw medewerkers de klant met zelfvertrouwen behandelen, proactief en met lef. Medewerkers zijn ‘empowered’, maar lijken geen echte actie erachter te zetten om het verschil te maken voor klanten. Hoe kunt u uw medewerkers mobiliseren en stimuleren in actie te komen voor uw klanten?

Deze workshop is ontwikkeld om in kleine groepen medewerkers te motiveren om proactief gedrag te laten zien in het klantcontact.

Resultaat:

  • Medewerkers herkennen het belang van hun rol voor de klant en hoe ze impact kunnen hebben op de klantperceptie door verantwoordelijkheid te nemen i.v.m. wat binnen hun control is in het klantcontact.
  • Ze leggen de focus in het klantcontact op wat binnen hun contr…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Commerciële economie, Bedrijfseconomie, Management, Economie en Recht, Econometrie en Economie.

U wilt dat uw medewerkers de klant met zelfvertrouwen behandelen, proactief en met lef. Medewerkers zijn ‘empowered’, maar lijken geen echte actie erachter te zetten om het verschil te maken voor klanten. Hoe kunt u uw medewerkers mobiliseren en stimuleren in actie te komen voor uw klanten?

Deze workshop is ontwikkeld om in kleine groepen medewerkers te motiveren om proactief gedrag te laten zien in het klantcontact.

Resultaat:

  • Medewerkers herkennen het belang van hun rol voor de klant en hoe ze impact kunnen hebben op de klantperceptie door verantwoordelijkheid te nemen i.v.m. wat binnen hun control is in het klantcontact.
  • Ze leggen de focus in het klantcontact op wat binnen hun control is.
  • Medewerkers kunnen in actie komen in situaties waar de oplossing ‘buiten uw control is’ en hoe ze kunnen opkomen voor uw klant om structurele verbeteringen aan te brengen.

Voor wie?

• Customer care medewerkers •Call center medewerkers •Verkoop medewerkers •Retail en winkel verkopers •Binnendienst en buitendienst •Accountmanagement medewerkers •Ander medewerkers met direct klantcontact

Inhoud

  • U krijgt inzicht in het belang van uw rol binnen de organisatie en vanuit de perspectief van de klant.
  • U leert hoe u er achter komt wat de klantverwachtingen zijn in verschillende situaties.
  • U leert wat ‘binnen uw control is’ en hoe u in staat bent om met en voor de klant effectief te handelen.

De prijs van €2.995,- is de totaalprijs voor maximaal 10 deelnemers voor deze opleidingsdag.

Er zijn nog geen ervaringen.

    Deel je ervaring

    Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

    Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.