Verantwoordelijkheid nemen voor klanttevredenheid

De opleiding van EarlyBridge BV is niet beschikbaar meer op Springest. Bekijk hieronder enkele alternatieven:

check_box_outline_blank

Commerciële Economie (deeltijd)

Logo van HanzePro, Hanzehogeschool Groningen
|META_INFO|

Let op: Deze opleiding valt onder het wettelijk collegegeld. Schrijf je voor deze opleiding ook in via Studielink (www.studielink.nl/) Uitg…

check_box_outline_blank

Hospitality & Sales coaching Retail

Logo van Hospitality Coaching & Trainingen
|META_INFO|

Het trainingstraject Hospitality & Sales voor medewerkers en hun leidinggevende kan bestaan uit verschillende modules met tussenopdrachten …

check_box_outline_blank

Mbo-4 Manager Retail

Logo van Spring Instituut
|META_INFO|

Als manager retail ben je verantwoordelijk voor alles in en om het filiaal. Je vertaalt beleidsplannen naar het filiaal en coördineert de v…

check_box_outline_blank

Assertief verkopen

Logo van het Klantenbedrijf BV
|META_INFO|

Blijven verkoopgesprekken te vrijblijvend? Wordt er niet genoeg proactief gehandeld? Het koopgedrag van klanten is veranderd; ze zijn veele…

check_box_outline_blank

You've got mail

Logo van het Klantenbedrijf BV
|META_INFO|

Alle klanten gebruiken e-mail. Voordeel is, dat ze dit voor hun gevoel vrijblijvend en op ieder gewenst moment kunnen doen. Onze response d…

check_box_outline_blank

Klantgerichtheid

Logo van Feedback Training & Consulting
|META_INFO|

Leer om klantgerichtheid in te zetten voor het winnen en behouden van klanten. Je bent je bewust van de relatie met de klant en de processe…