Inbound Marketing & Sales: Betere Leads & Meer Business in B2B
Beschrijving
Informatie:
Het koopproces in B2B verandert razendsnel. Prospects en klanten beschikken over een tsunami aan informatie door internet en sociale media. Klanten doorlopen een flink deel van hun koopproces daarom vaak zelf, zonder contact met een accountmanager. Inbound sales & marketing biedt slimme B2B bedrijven een betere, moderne aanpak in verkoop.
Online training | Inbound Marketing & Sales | B2B | Paul Hassels Mönning
Betere leads en meer rendement in jullie B2B-markt? Volg dan nu de online training van expert Paul Hassels Mönning via dit e-learning programma!
Aan het einde van deze training:
- Weet je hoe je ‘inbound’ marketing & sales intern kunt verkopen
- Begrijp je hoe je inbound mar…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Informatie:
Het koopproces in B2B verandert
razendsnel. Prospects en klanten beschikken over een tsunami aan
informatie door internet en sociale media. Klanten doorlopen een
flink deel van hun koopproces daarom vaak zelf, zonder contact met
een accountmanager. Inbound sales & marketing biedt slimme B2B
bedrijven een betere, moderne aanpak in verkoop.
Online training | Inbound Marketing & Sales | B2B | Paul
Hassels Mönning
Betere leads en meer rendement in jullie B2B-markt? Volg
dan nu de online training van expert Paul Hassels Mönning via dit
e-learning programma!
Aan het einde van deze training:
- Weet je hoe je ‘inbound’ marketing & sales intern kunt verkopen
- Begrijp je hoe je inbound marketing & sales succesvol opzet
- Kun je de implementatie in jullie organisatie stap-voor-stap uitvoeren
- Weet je hoe je buyer personas en marketingautomatisering slim inzet
- Had je gewild dat je eerder aan deze training was begonnen...
Beschrijving:
Het koopproces in B2B verandert razendsnel. Prospects en
klanten beschikken over een tsunami aan informatie door internet en
sociale media. Klanten doorlopen een flink deel van hun koopproces
daarom vaak zelf, zonder contact met een accountmanager. Inbound
sales & marketing biedt slimme B2B bedrijven een betere,
moderne aanpak in verkoop. Harder 'duwen' via nog meer coldcalling,
kopjes koffie of direct mails is daarom zinloos. Inbound marketing
& sales biedt een nieuw perspectief, en bewezen kansen op meer
commercieel rendement.
Inbound marketing & sales gaat uit van het aantrekken van
relevante prospects en het omzetten daarvan in loyale, enthousiaste
klanten. Inbound is allereerst een nieuw commercieel perspectief,
een andere manier van kijken. Inbound marketing & sales is
daarnaast ook gebaat bij een slimmere organisatie, bijvoorbeeld als
het gaat om de samenwerking tussen marketing, sales en service.
Marketingautomatisering en andere nieuwe technologie stelt B2B
bedrijven die inbound marketing & sales echt willen benutten in
staat om te komen tot betere controle over het commercieel proces,
en meer rendement.
In deze online training laat digitaal strateeg, auteur, blogger en
ondernemer Paul Hassels Mönning je zien wat de slimste aanpak is om
inbound marketing & sales niet alleen intern te 'verkopen' aan
je collega's, maar inbound vooral ook effectief en praktisch handen
en voeten te geven. Via praktische voorbeelden, best
practices en oefeningen die je direct kunt toepassen.
Wil jij in jullie B2B markt prospects en klanten 'inbound' aantrekken, enthousiast houden en meer commercieel rendement? Deze training stelt je daartoe in staat en biedt je deze relevante inzichten:
- Hoe zorg je voor draagvlak voor dit nieuw commercieel perspectief bij je collega's uit MT of directie?
- Organisatorische randvoorwaarden, met aandacht voor marketingautomatisering en de inzet van buyer personas.
- De slimste praktische invulling voor inbound marketing & sales in B2B: van bloggen, social media tot e-mail marketing
- Relevante best practices, voorbeeld video's, case studies en illustraties
- En een manier om jullie eigen business case en inbound marketing & salesplan in business-to-business te maken
Inhoud:
Inleiding & waarom
- Een nieuw perspectief in B2B marketing & sales
- Wat kun je verwachten in deze online training
- Samenvatting
Inbound marketing & sales aan je collega's 'verkopen'
- Nulmeting, wat is de business case voor inbound?
- Benchmarks, case studies en referenties
- Hoe 'inbound' zijn jullie eigenlijk?
- Waarom niets doen geen optie is: de interne 'pitch'
- Wat heb je geleerd?
Voorbereiding: het fundament voor inbound succes
- Koopproces in kaart
- Commercieel proces, eenduidig taalgebruik
- Inbound M&S: zelf doen of uitbesteden?
- Content selectie en planning campagnes
- Technologie: marketingautomatisering
- Wat heb je geleerd?
Uitvoering: een geoliede inbound machine
- Inbound cyclus
- Inbound activatie
- Content voor inbound succes: best practices
- Rapportage en bijstellen
- Wat heb je geleerd?
De basis: klantbegrip
- Het belang van goede buyer personas
- Buyer personas in de praktijk
- Buyer personas organisatiebreed benutten
- Wat heb je geleerd?
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.