Cursus social media organisch

Type product
Niveau
Trainer
Petrouska van Loon

Cursus social media organisch

Dutch Marketing Academy
Logo van Dutch Marketing Academy
Opleiderscore: starstarstarstar_halfstar_border 7 Dutch Marketing Academy heeft een gemiddelde beoordeling van 7 (uit 1 ervaring)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Beschrijving

Leer het online marketing vak van ervaren marketeers!

Maak een begin met social media!

Wil jij een contentstrategie opzetten voor jouw werkgever of je eigen bedrijf maar mis je kennis en ervaring over social media? Dan is deze cursus iets voor jou! Voor het volgen van deze cursus heb je geen voorkennis nodig. Je leert de basisvaardigheden voor social media organische via de digitale leeromgeving. 

Na deze cursus social media organisch van 4 weken ben jij in staat om zelfstandig een contentstrategie op te zetten en deze te beheren. Je leert de verschillende social media kanalen kennen, krijgt inzicht in welke doelgroep je aan welk kanaal kunt koppelen en maakt tot slot een contentkalender. Na de cursus kun je met de verkregen handvatten verder…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Social Media, LinkedIn, Facebook, Twitter en Social media strategie.

Leer het online marketing vak van ervaren marketeers!

Maak een begin met social media!

Wil jij een contentstrategie opzetten voor jouw werkgever of je eigen bedrijf maar mis je kennis en ervaring over social media? Dan is deze cursus iets voor jou! Voor het volgen van deze cursus heb je geen voorkennis nodig. Je leert de basisvaardigheden voor social media organische via de digitale leeromgeving. 

Na deze cursus social media organisch van 4 weken ben jij in staat om zelfstandig een contentstrategie op te zetten en deze te beheren. Je leert de verschillende social media kanalen kennen, krijgt inzicht in welke doelgroep je aan welk kanaal kunt koppelen en maakt tot slot een contentkalender. Na de cursus kun je met de verkregen handvatten verder met het plannen en beheren van jouw social media kanalen.

Wat is de inhoud?

1. Leer het verschil in content tussen de social media kanalen.

2. Koppel de juiste social media aan de verschillende doelgroepen.

3. Zet een effectieve bedrijfspagina's op.

4. Maak een contenkalender.

Hoe ziet de cursus eruit?

Je kunt in principe op korte termijn beginnen, neem vooraf contact met ons op om jouw wensen voor de startdatum te bespreken.

Reserveer per week 6 uur om deze cursus in 4 weken af te kunnen ronden. Wanneer je begint, ontvang je inloggegevens voor een persoonlijke online leeromgeving met lesstof en nieuws over de laatste marketingtrends. De praktijkopdrachten en de geleerde theorie worden direct toegepast voor jouw bedrijf of werkgever.

Tijdens de duur van deze cursus (4 weken) toetst de coach de door jou gemaakte praktijkopdrachten en begeleidt hij/zij je in het leerproces door jouw vragen te beantwoorden. Nadat jouw praktijkopdrachten zijn goedgekeurd kun je het examen maken. In het examen wordt jouw kennis van de theorie getoetst. Slaag je niet in één keer? Geen probleem, je kunt een herkansing doen.

Nadat je het examen hebt gedaan, kun je jouw leeromgeving nog blijven raadplegen. Je hebt namelijk vanaf de ontvangst van jouw inloggegevens in totaal 12 maanden toegang tot jouw persoonlijke leeromgeving. Dit alles zit in de totale kosten!

Duur opleiding?

4 weken 

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.
Petrouska van Loon
Petrouska van Loon
Ervaren online marketing trainer

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Dutch Marketing Academy, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.