Introductie CDD/KYC (Wwft)

Introductie CDD/KYC (Wwft)

Dukers & Baelemans
Logo van Dukers & Baelemans
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 7,9 Dukers & Baelemans heeft een gemiddelde beoordeling van 7,9 (uit 52 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

We kunnen er niet omheen, CDD/KYC is overal. Iedereen die klantcontact heeft, krijgt er mee te maken. Dus, laten we ervoor zorgen dat je bekend bent met de relevante wet- en regelgeving en vooral hoe je dit allemaal in de praktijk brengt. 

Zo probeer je te voorkomen dat de producten en diensten van je organisatie worden misbruikt voor malafide doeleinden, met reputatieschade, juridische gevolgen en boetes tot gevolg. Zo weet je waar je in jouw praktijk alert op moet zijn. En juist dat ga je leren in deze e-learning. 

In deze e-learning ga je namelijk de basisprincipes van de Wwft en CDD/KYC leren kennen. Denk bijvoorbeeld aan de pijlers van de Wwft, het herkennen en aanpakken van verdachte…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Wwft, Customer Due Diligence (CDD), Auditing (financieel), Bedrijfsovername en Fusies & overnames.

We kunnen er niet omheen, CDD/KYC is overal. Iedereen die klantcontact heeft, krijgt er mee te maken. Dus, laten we ervoor zorgen dat je bekend bent met de relevante wet- en regelgeving en vooral hoe je dit allemaal in de praktijk brengt. 

Zo probeer je te voorkomen dat de producten en diensten van je organisatie worden misbruikt voor malafide doeleinden, met reputatieschade, juridische gevolgen en boetes tot gevolg. Zo weet je waar je in jouw praktijk alert op moet zijn. En juist dat ga je leren in deze e-learning. 

In deze e-learning ga je namelijk de basisprincipes van de Wwft en CDD/KYC leren kennen. Denk bijvoorbeeld aan de pijlers van de Wwft, het herkennen en aanpakken van verdachte signalen en het melden van ongebruikelijke transacties. Maar ook: hoe je op een constructieve wijze in gesprek komt met je klant. 

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.