E-learning Financieel klantgedrag - Verdieping

Type product
Logo van Dukers & Baelemans
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 7,9 Dukers & Baelemans heeft een gemiddelde beoordeling van 7,9 (uit 35 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Beschrijving

Deze e-learning is een uitbreiding op de e-learning Financieel klantgedrag – basis

Deze e-learning is een uitbreiding op de e-learning Financieel klantgedrag – basis . In deze e-learning gaan we nog een stapje verder. Er komen nieuwe biases aan bod en we geven meer inzicht in verschillende klanttypes en de biases die spelen bij deze klanttypes. Bovendien maken we een praktische vertaling naar jouw adviespraktijk. Je herkent nog meer typische gedragingen als adviseur en je verwerft inzichten die je kunt gebruiken om jouw klant- en risicoprofiel in het adviesproces te optimaliseren.

Deze e-learning inspireert en zorgt ervoor dat jij gedrag leert interpreteren en hierop kunt inspelen als advis…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Deze e-learning is een uitbreiding op de e-learning Financieel klantgedrag – basis

Deze e-learning is een uitbreiding op de e-learning Financieel klantgedrag – basis . In deze e-learning gaan we nog een stapje verder. Er komen nieuwe biases aan bod en we geven meer inzicht in verschillende klanttypes en de biases die spelen bij deze klanttypes. Bovendien maken we een praktische vertaling naar jouw adviespraktijk. Je herkent nog meer typische gedragingen als adviseur en je verwerft inzichten die je kunt gebruiken om jouw klant- en risicoprofiel in het adviesproces te optimaliseren.

Deze e-learning inspireert en zorgt ervoor dat jij gedrag leert interpreteren en hierop kunt inspelen als adviseur, om zo optimaal mogelijk aan te sluiten bij de klant en ervoor te zorgen dat de klant beslissingen maakt op basis van de juiste overwegingen.

Voor wie?
De e-learning is bedoeld voor iedereen in de financiële sector die zich beter wil kunnen inleven in de klant. Je wilt de klant begrijpen en hem/haar zo optimaal mogelijk begeleiden tijdens het adviesproces.

PE-punten
Het volledig afronden van deze e-learning levert je 3 punten in de categorie B op voor je PE SEH 2020.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.
  • Vraag informatie aan over deze cursus. Je ontvangt vanaf dan ook een seintje wanneer iemand een ervaring deelt. Handige manier om jezelf eraan te herinneren dat je wilt blijven leren!
  • Bekijk gerelateerde producten mét ervaringen: Finance.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.