Social advertising training (Facebook, Instagram én LinkedIn) - Online marketing (social media)

Niveau
Tijdsduur
Trainer
Bilal Mousaoui
Locatie
Op locatie, Online
Startdatum en plaats
Logo van Douro Media
Opleiderscore: starstarstarstarstar 9,6 Douro Media heeft een gemiddelde beoordeling van 9,6 (uit 571 ervaringen)
Beste opleider van Nederland

Winnaar Beste opleider van Nederland 2020: #2 in Marketing.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2019: #1 in Marketing.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2018: #1 in Marketing.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2017: #1 in Marketing en #3 in Internet & Media.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2016: #2 in Marketing.

Lees meer over Beste Opleider van Nederland 2020.

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeRosmalen (direct aan station + gratis parkeren)
14 sep. 2021 tot 28 sep. 2021
Toon rooster
event 14 september 2021, 10:00-16:00, Rosmalen, Trainingsdag 1
event 21 september 2021, 10:00-16:00, Rosmalen, Trainingsdag 2
event 28 september 2021, 10:00-16:00, Rosmalen, Trainingsdag 3
computer Online: Virtual classroom (live)
14 sep. 2021 tot 28 sep. 2021
Toon rooster
event 14 september 2021, 10:00-16:00, Virtual classroom, Trainingsdag 1
event 21 september 2021, 10:00-16:00, Virtual classroom, Trainingsdag 2
event 28 september 2021, 10:00-16:00, Virtual classroom, Trainingsdag 3
placeRosmalen (direct aan station + gratis parkeren)
11 nov. 2021 tot 25 nov. 2021
Toon rooster
event 11 november 2021, 10:00-16:00, Rosmalen, Trainingsdag 1
event 18 november 2021, 10:00-16:00, Rosmalen, Trainingsdag 2
event 25 november 2021, 10:00-16:00, Rosmalen, Trainingsdag 3
computer Online: Virtual classroom (live)
11 nov. 2021 tot 25 nov. 2021
Toon rooster
event 11 november 2021, 10:00-16:00, Virtual classroom, Trainingsdag 1
event 18 november 2021, 10:00-16:00, Virtual classroom, Trainingsdag 2
event 25 november 2021, 10:00-16:00, Virtual classroom, Trainingsdag 3
placeRosmalen (direct aan station + gratis parkeren)
7 dec. 2021 tot 21 dec. 2021
Toon rooster
event 7 december 2021, 10:00-16:00, Rosmalen, Trainingsdag 1
event 14 december 2021, 10:00-16:00, Rosmalen, Trainingsdag 2
event 21 december 2021, 10:00-16:00, Rosmalen, Trainingsdag 3
computer Online: Virtual classroom (live)
7 dec. 2021 tot 21 dec. 2021
Toon rooster
event 7 december 2021, 10:00-16:00, Virtual classroom, Trainingsdag 1
event 14 december 2021, 10:00-16:00, Virtual classroom, Trainingsdag 2
event 21 december 2021, 10:00-16:00, Virtual classroom, Trainingsdag 3
placeStaan de gewenste trainingsdatums en/of locatie er niet tussen? In nader overleg bepalen wij graag andere trainingsdatums en/of verzorgen wij incompany trainingen
jan. 2022
computer Online: Staan de gewenste trainingsdatums en/of locatie er niet tussen? In nader overleg bepalen wij graag andere trainingsdatums en/of verzorgen wij incompany trainingen
jan. 2022

Beschrijving

Waarom een training bij Douro Media?

★ Gebruik je eigen praktijksituatie om tot de beste inzichten te komen
★ Groepen van 2-6 personen met veel aandacht en interactie
★ Zeer ervaren en gekwalificeerde toptrainers uit de praktijk
★ 4 jaar op rij verkozen tot Beste Opleider van Nederland
★ NRTO-keurmerk als erkenning voor kwaliteit en professionaliteit
★ Niets geleerd geld terug garantie
★ Wij staan óók na de training klaar voor vragen en advies
★ Bijzonder goede ervaringen (Gem. 9,6 uit > 550 ervaringen)
★ Locatie direct aan station Rosmalen met gratis parkeergelegenheid
★ Iedere training is zowel fysiek als digitaal te volgen

Adverteren via de sociale kanalen Facebook, Instagram en LinkedIn is een interessante manier om je doelgroep te bereiken. Je kunt zowel consumenten als professionals (bedrijven) bereiken op basis van een divers pakket aan targetingopties. Door gerichte advertenties genereer je waardevolle leads, verkopen en verhoog je de naamsbekendheid.

In de social advertising training verkrijg je diepgaand theoretisch en praktisch inzicht in de advertentie mogelijkheden van Facebook, Instagram én LinkedIn. Alle basis- als de meer geavanceerde facetten passeren in de social advertising training de revue. Met de opgedane inzichten kun je je Facebook, Instagram en LinkedIn advertising campagnes tot in diept…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Instagram Marketing, Facebook, Social Media Marketing, LinkedIn en Twitter.

Waarom een training bij Douro Media?

★ Gebruik je eigen praktijksituatie om tot de beste inzichten te komen
★ Groepen van 2-6 personen met veel aandacht en interactie
★ Zeer ervaren en gekwalificeerde toptrainers uit de praktijk
★ 4 jaar op rij verkozen tot Beste Opleider van Nederland
★ NRTO-keurmerk als erkenning voor kwaliteit en professionaliteit
★ Niets geleerd geld terug garantie
★ Wij staan óók na de training klaar voor vragen en advies
★ Bijzonder goede ervaringen (Gem. 9,6 uit > 550 ervaringen)
★ Locatie direct aan station Rosmalen met gratis parkeergelegenheid
★ Iedere training is zowel fysiek als digitaal te volgen

Adverteren via de sociale kanalen Facebook, Instagram en LinkedIn is een interessante manier om je doelgroep te bereiken. Je kunt zowel consumenten als professionals (bedrijven) bereiken op basis van een divers pakket aan targetingopties. Door gerichte advertenties genereer je waardevolle leads, verkopen en verhoog je de naamsbekendheid.

In de social advertising training verkrijg je diepgaand theoretisch en praktisch inzicht in de advertentie mogelijkheden van Facebook, Instagram én LinkedIn. Alle basis- als de meer geavanceerde facetten passeren in de social advertising training de revue. Met de opgedane inzichten kun je je Facebook, Instagram en LinkedIn advertising campagnes tot in diepte inrichten, analyseren en optimaliseren.

Direct resultaat

  • Je kunt de belangrijke doelstelling(en), doelgroep(en) en strategie(ën) van je Facebook, Instagram en LinkedIn advertising activiteiten bepalen.
  • Je verkrijgt inzicht in de belangrijke company page voorwaarden om het LinkedIn bedrijfsprofiel te optimaliseren.
  • Je verkrijgt inzicht in hoe je goed converterende content, foto’s en video’s kunt creëren.
  • Je verkrijgt diepgaande kennis over Facebook (Ad platform), Instagram en LinkedIn advertising, zodat je zelf campagnes kunt opzetten en geavanceerd kunt inrichten.
  • Je kunt binnen Instagram zogeheten Visuals en Stories advertentie campagnes structureren en optimaliseren.
  • Je kunt binnen de campagnemanager alle vormen van LinkedIn advertentie campagnes structureren en optimaliseren.
  • Je kunt de belangrijke Facebook, Instagram en LinkedIn advertentie activiteiten meetbaar maken en interpreteren.
  • Je kunt campagnes via een volledige online verkoop funnel opzetten en met een experimentele strategie het rendement maximaliseren.
  • Je kunt geavanceerde mogelijkheden als remarketing, in-debt Look-a-like- en Custom audiences inzetten.
  • Op basis van grondige geavanceerde statistische analyses leer je kansen ontdekken, zodat je het rendement van de campagne kunt verhogen.
  • De training wordt gebaseerd op het eigen Facebook, Instagram en LinkedIn account (en aanvullend je vragen), zodat je direct tijdens en na de training met concrete verbeterpunten aan de slag kunt.
  • Na een succesvolle afronding van de training ontvang je een certificaat van deelname.

Opbouw van de training

De social advertising training bestaat uit drie trainingsdagen en is samengesteld op basis van drie trainingen die perfect op elkaar aansluiten:

  • Facebook & Instagram advertising basis training
  • Facebook & Instagram advertising gevorderden training
  • LinkedIn advertising training

Programma

Dag 1

  • Introductie in Facebook & Instagram advertising.
  • Doelstelling(en), doelgroep(en) en strategie(ën) bepalen.
  • Content:
    – Creëren van goed converterende content.
    – Gebruik van foto’s en video’s (tips en tools).
  • Facebook Ad platform:
    – Structuur van advertentie campagnes.
    – Facebook Business Manager.
    – Doelstelling(en), doelgroep(en), budget en content bepalen.
  • Instagram Advertising:
    – Nuances ten opzichte van Facebook.
    – Visuals en Stories Ads.
  • Installeren van de conversie pixels.

Dag 2

  • Rendement maximaliseren via de experimentele strategie (o.a. A/B testen).
  • Geavanceerde campagne-instellingen (o.a. automatische- en geavanceerde biedstrategieën en advertentieplanning).
  • Ads opzetten via volledige online verkoop funnel.
  • Resultaten analyseren en optimaliseren (o.a. segmenteren en de beoordeling van ratioscores).
  • Inzetten van remarketing.
  • Inzetten van in-debt Look-a-like audiences en Custom audiences.
  • Toepassen van de doelgroep statistieken tool om direct potentiële klanten te targeten.
  • Geavanceerde mogelijkheden van de tracking pixels.
  • Tips en tricks ter bevordering van het rendement van campagnes.

Dag 3

  • Introductie in LinkedIn advertising.
  • Doelstelling(en), doelgroep(en) en strategie(ën) bepalen.
  • Optimaliseren van je huidige company page.
  • Content:
    – Creëren van goed converterende content.
    – Gebruik van foto’s en video’s (tips en tools).
  • Campagnemanager:
    – Structuur van advertentie campagnes.
    – Verschillende targetingopties.
    – LinkedIn follow & text ads, sponsored InMail.
    – Sponsored updates.
  • Adverteren als een pro:
    – Conversie pixels.
    – Retargeting.
    – A/B testen.
  • Statistieken en dashboards analyseren.

Doelgroep

Wil je zelf aan de knoppen leren draaien of juist meer inzicht verkrijgen in de werkzaamheden van je online marketeer? Dan is deze training geschikt voor jou. Douro Media is door de kleine groepen met veel persoonlijke aandacht gespecialiseerd in het opleiden van diegenen die vanuit de theorie direct praktijkgericht aan de slag willen.

Wij ontvangen cursisten die werkzaam zijn binnen multinationals/het MKB of als (zelfstandig) ondernemer. Ook ontvangen we cursisten die in-between-jobs zijn. Cursisten zijn werkzaam in een divers werkveld, van B2B tot B2C, van profit tot non-profit.

Voorkennis

Voorkennis van social advertising is niet noodzakelijk.

Praktische informatie

  • Duur: 3 dagen (10:00 - 16:00 uur).
  • Groepsgrootte: minimaal 2 personen, maximaal 6 personen.
  • Kosten: € 1485,- (excl. BTW) all-in prijs.
  • Locatie: Rosmalen (direct aan station + gratis parkeren).
  • Drinken en lunch wordt verzorgd.
  • Training kan ook tegen meerprijs incompany worden verzorgd.
  • Inschrijven kan eenvoudig via de Douro Media website.

Waarom een social advertising training bij Douro Media?

Wij verzorgen de training graag op basis van de Facebook, Instagram en LinkedIn accounts van cursisten. Dit stelt je in staat om de opgedane adviezen en kennis direct toe te passen voor de organisatie van waaruit jij de specifieke training volgt. Naast het vergroten van je specifieke vakkennis ontstaat door de kleine groepen veel interactie en persoonlijke aandacht en is er tijd voor al je vragen. Ook na de training blijft de mogelijkheid voor vragen en advies.

Vergroot je kennis met de ervaren trainers van Douro Media en behaal die spreekwoordelijke pot met Goud in de vorm van al jouw online wens(en) en doel(en).

UWV-Scholingsvoucher

Deelname aan de social advertising training is mogelijk via de UWV-Scholingsvoucher.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.
Bilal Mousaoui - Facebook & Instagram specialist
Bilal Mousaoui
Facebook & Instagram specialist
9,6

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Douro Media, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.