ITIL 4 Managing Professional Specialist: Drive Stakeholder Value

Niveau
Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van D-ICT Solutions
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,9 D-ICT Solutions heeft een gemiddelde beoordeling van 8,9 (uit 270 ervaringen)

Tip: meer info over het examen, prijs, startdata en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeAmsterdam
sep. 2021
check_circle Startgarantie
placeAmsterdam
okt. 2021
check_circle Startgarantie
placeAmsterdam
nov. 2021
check_circle Startgarantie
placeAmsterdam
dec. 2021
check_circle Startgarantie
placeAmsterdam
jan. 2022
check_circle Startgarantie
placeAmsterdam
feb. 2022
check_circle Startgarantie
placeAmsterdam
mrt. 2022
check_circle Startgarantie
placeAmsterdam
apr. 2022
check_circle Startgarantie
placeAmsterdam
mei. 2022
check_circle Startgarantie
placeAmsterdam
jun. 2022
check_circle Startgarantie
placeAmsterdam
jul. 2022
check_circle Startgarantie
placeAmsterdam
aug. 2022
check_circle Startgarantie
placeAmsterdam
sep. 2022
check_circle Startgarantie
placeAmsterdam
okt. 2022
check_circle Startgarantie
placeAmsterdam
nov. 2022
check_circle Startgarantie
placeAmsterdam
dec. 2022
check_circle Startgarantie

Beschrijving

Wij zijn pas tevreden als u het bent !

The ITIL 4 Managing Professional Specialist: Drive Stakeholder Value is designed for the candidates who want to increase the stakeholder satisfaction. Examples of topics that will be discussed during the ITIL 4 Managing Professional Sprecialist: Drive Stakeholder Value training : UX and XC Design, Customer Journey Mapping, SLA design, Multi-Supplies management and customers & relationship management.

Target audience ITIL 4 Managing Professional Specialist: Drive Stakeholder Value

  • Those who are in charge of the integration and management of stakeholders, where focus lies on the customer experience and journey. Additionally, those who are responsible for the cultivation of relationships wi…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: ITIL v4, ITIL Overzicht, ITIL Practitioner, ITIL Foundation en ITIL v3.

Wij zijn pas tevreden als u het bent !

The ITIL 4 Managing Professional Specialist: Drive Stakeholder Value is designed for the candidates who want to increase the stakeholder satisfaction. Examples of topics that will be discussed during the ITIL 4 Managing Professional Sprecialist: Drive Stakeholder Value training : UX and XC Design, Customer Journey Mapping, SLA design, Multi-Supplies management and customers & relationship management.

Target audience ITIL 4 Managing Professional Specialist: Drive Stakeholder Value

  • Those who are in charge of the integration and management of stakeholders, where focus lies on the customer experience and journey. Additionally, those who are responsible for the cultivation of relationships with suppliers and partners.
  • Individuals that want to continue their ITIL Journey.
  • IT Service Managers

voorkennis en niveau

ITIL  4 Foundation certificate

Training duration ITIL 4 Managing Professional Specialist: Drive Stakeholder Value

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met D-ICT Solutions, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.