ISO/IEC 20000 Auditor in IT Service Management

Niveau
Tijdsduur
Logo van D-ICT Solutions
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,9 D-ICT Solutions heeft een gemiddelde beoordeling van 8,9 (uit 254 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

D-ICT Solutions biedt dit product standaard aan in de volgende regio's: Amsterdam, Den Haag, Eindhoven, Utrecht

Beschrijving

Wij zijn pas tevreden als u het bent !

Inhoud van deze 3 daagse training:

Praktische kennis van de interne audit cyclus (eerste audit).

Kennis en technieken voor leveranciersaudits (tweede audit).

Kennis en technieken voor certificeringscontroles (derde audit).


Doelgroep
Personeel van zowel interne als externe dienstverleners in een ISO/IEC 20000-omgeving of het hebben van interesse in deze normen ondanks dat de IT-organisatie waar men werkzaam (voor) is, nog niet ISO/IEC 20000-1:2011 of ISO/IEC 9001:2008 gecertificeerd zijn.
Specifieke functies die zouden profiteren van de auditor in IT Service Management kunnen zijn: auditor of assessor, Key contactpersonen van klanten,Top Management, Managers / directeuren die verantwoord…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Wij zijn pas tevreden als u het bent !

Inhoud van deze 3 daagse training:

Praktische kennis van de interne audit cyclus (eerste audit).

Kennis en technieken voor leveranciersaudits (tweede audit).

Kennis en technieken voor certificeringscontroles (derde audit).


Doelgroep
Personeel van zowel interne als externe dienstverleners in een ISO/IEC 20000-omgeving of het hebben van interesse in deze normen ondanks dat de IT-organisatie waar men werkzaam (voor) is, nog niet ISO/IEC 20000-1:2011 of ISO/IEC 9001:2008 gecertificeerd zijn.
Specifieke functies die zouden profiteren van de auditor in IT Service Management kunnen zijn: auditor of assessor, Key contactpersonen van klanten,Top Management, Managers / directeuren die verantwoordelijk zijn voor coördinatie, vertegenwoordigers van belanghebbende partijen zoals leveranciers en project specialisten, consultants die hun diensten aanbieden als ITSM specialisten waarbij het wenselijk is dat ze de audit methodes kennen, academische ITSM docenten, personen die hun competenties in ITSM willen tonen,Auditors van Quality Service Systems die hun horizon in Service management willen uitbreiden.
VerbandHet certificaat Auditor in IT Service Management op basis van ISO/IEC 20000 is een onderdeel van het EXIN IT Service Management programma voor de kwalificatie op basis van ISO/IEC 20000
Een reeks van met elkaar samenhangende onderzoeken die zijn gebaseerd op de verschillende rollen in IT Service Management.

Ingangseis training

Het Associate Certificate in IT Service Management based on ISO/IEC 20000 of vergelijkbaar

Pre- certificaat vereisten
Het succesvol afronden van deze geaccrediteerde training met 4 Practical Assignments, 3 uur per Assignment.
Assignment in evidence gathering (documents), Assignment in planning an audit (based on a case study), Assignment in planning improvements for an organization who has failed an audit, Assignment in writing conformity, observation and non-conformity statements.

Examenonderwerpen
Planning the Audit Program, Managing Audits, Communicate & adress audit results, Improving the Audit Program.

Examendetails
Aantal multiple-choice vragen : 60 
Cesuur : 65% (39 van de 60) 
Open boek : nee 
Elektronische apparatuur toegestaan : nee

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heeft u nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.