ISO/IEC 20000 Associate Bridge in IT Service Management

Niveau
Tijdsduur
Logo van D-ICT Solutions
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,9 D-ICT Solutions heeft een gemiddelde beoordeling van 8,9 (uit 254 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

D-ICT Solutions biedt dit product standaard aan in de volgende regio's: Amsterdam, Den Haag, Eindhoven, Utrecht

Beschrijving

Wij zijn pas tevreden als u het bent !

De training IT Service Management Associate Bridge is gebaseerd op ISO/IEC 20000 en is sterk gericht op de plan, do, check en act activiteiten van de Deming cyclus van het service management systeem (SMS). Deze training geeft de deelnemers een kortere weg naar de Associate certificaat.

Doelgroep
De ITSM Associate Bridge training is bedoeld voor professionals die betrokken zijn bij een praktische manier in het planning, implementeren en beheren van een service management systeem (SMS), service management processen en monitoring / rapportage over de prestaties en de effectiviteit van Service Management.

Ook hebben de deelnemers gedegen kennis en ervaring binnen IT service management met een m…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Wij zijn pas tevreden als u het bent !

De training IT Service Management Associate Bridge is gebaseerd op ISO/IEC 20000 en is sterk gericht op de plan, do, check en act activiteiten van de Deming cyclus van het service management systeem (SMS). Deze training geeft de deelnemers een kortere weg naar de Associate certificaat.

Doelgroep
De ITSM Associate Bridge training is bedoeld voor professionals die betrokken zijn bij een praktische manier in het planning, implementeren en beheren van een service management systeem (SMS), service management processen en monitoring / rapportage over de prestaties en de effectiviteit van Service Management.

Ook hebben de deelnemers gedegen kennis en ervaring binnen IT service management met een minimum certificering niveau van ITIL Practitioner of Intermediate en willen zich richten op, of zich te bekwamen in de IT service management op basis van ISO/IEC 20000.

Voorkennis en niveau
Ten minste twee (2) ITIL Practitioner of  Intermediate Certificaten, HBO

Duur
3 dagen

Examenonderwerpen
Planning van de levering van diensten, het beheren van de levering van diensten, het meten, controleren en rapporteren van de levering van diensten

Ook moeten de kandidaten met succes twee (2) praktische opdrachten hebben afgerond, te weten:
Planning van de dienstverlening
Monitor, meten en rapporteren over de Dienstverlening

Examendetails
Aantal multiple-choice vragen : 40 
Cesuur : 65% (26 van de 40) 
Open boek : nee 
Elektronische apparatuur toegestaan: nee

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heeft u nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.