1-daagse training Customer Journey Mapping (NL)

Tijdsduur
Logo van DesignThinkers Academy
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8 DesignThinkers Academy heeft een gemiddelde beoordeling van 8 (uit 2 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

In deze 1-daagse training leer je de basis van de Design Thinking tools en de daaraan gekoppelde terminologie. De focus ligt op ‘Learning by Doing’ en de praktische toepassingen van Design Thinking, met name op de Customer Journey Mapping tool.

Theorie
We bieden een korte en interactieve introductie in Service Design Thinking:

  • Wat is het?
  • Waar komt het vandaan?
  • Waar kan meer informatie gevonden worden?
  • Waarom is deze methode juist nu zo relevant?

We lichten een aantal case studies toe en bespreken wat de uitdagingen zijn m.b.t. het gebruik van deze methode. 

‘Learning by Doing’
De trainingen van DesignThinkers Academy zijn gericht op de praktijk. Wij geloven in ‘Learning by Doing’ e…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Customer Journey, SEO, UX / User Experience Design, Neuromarketing en Design Thinking.

In deze 1-daagse training leer je de basis van de Design Thinking tools en de daaraan gekoppelde terminologie. De focus ligt op ‘Learning by Doing’ en de praktische toepassingen van Design Thinking, met name op de Customer Journey Mapping tool.

Theorie
We bieden een korte en interactieve introductie in Service Design Thinking:

  • Wat is het?
  • Waar komt het vandaan?
  • Waar kan meer informatie gevonden worden?
  • Waarom is deze methode juist nu zo relevant?

We lichten een aantal case studies toe en bespreken wat de uitdagingen zijn m.b.t. het gebruik van deze methode. 

‘Learning by Doing’
De trainingen van DesignThinkers Academy zijn gericht op de praktijk. Wij geloven in ‘Learning by Doing’ en de praktische kant van het gebruik§ van een methode, tools en technieken.
De tool die tijdens deze dag wordt uitgelicht is die van Customer Journey Mapping. We bereiden interessante challenges en personas voor en kijken naar wat de interactie van de consument is met een service. Het laat zien wat de perceptie van de consument is en welke contextuele aspecten van belang zijn.

Dit geeft ons de mogelijkheid om vanuit het perspectief van de consument zijn/haar realiteit te ervaren.

Op deze manier zien we wat de behoeften van de klant zijn, wat hun ervaringen zijn en met welke (intrinsieke) motivatie zij handelen. Ook kunnen we vragen beantwoorden als:

  • Wat proberen mensen nou écht te bereiken?
  • Op welke manier proberen ze dit voor elkaar te krijgen?
  • Wat gebruiken ze hiervoor?
  • Wat voor keuzes maken ze?
  • Wat zijn hun ervaringen en gevoelens?

Een Customer Journey Map is opgebouwd uit verschillende lagen. We starten overzichtelijk met de consument en duiken langzaam de diepte in door organisatorische structuren en context bloot te leggen. De tool kan gebruikt worden met consumenten of management, werknemers of andere stakeholders. Het wordt nog waardevoller wanneer je deze verschillende partijen bij elkaar zet.

De Customer Journey Map biedt jou inzicht in de consument zodat je zijn/haar ervaring doeltreffend kunt verbeteren.

Na de training wordt de toolkit uitgereikt zodat je zelf de tools in je eigen werkomgeving in de praktijk kunt brengen.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met DesignThinkers Academy, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.