Social media en succesvolle interne communicatie

Type product
Totale lesduur
Logo van [De Redactie] Trainingen
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,1 [De Redactie] Trainingen heeft een gemiddelde beoordeling van 8,1 (uit 25 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

Interne communicatie & nieuwe media hoe ga je er mee om?

Omschrijving van de training Social media en succesvolle interne communicatie

De manier waarop je informatie haalt en ervaringen deelt is de afgelopen periode radicaal veranderd. Dankzij social media gaat dat sneller, makkelijker en slimmer. 

Tenminste… zolang je niet aan het werk bent, want daar gebruik je noodgedwongen vaak verouderde techniek en systemen. Zonde! Juist door het interne gebruik van social media zorg je ervoor dat medewerkers beter geïnformeerd zijn en bovendien meer betrokken bij elkaar én de organisatie.
Met deze incompany training leer je wat de toegevoegde waarde is van interne social media. Hoe je het effectief …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Interne communicatie & nieuwe media hoe ga je er mee om?

Omschrijving van de training Social media en succesvolle interne communicatie

De manier waarop je informatie haalt en ervaringen deelt is de afgelopen periode radicaal veranderd. Dankzij social media gaat dat sneller, makkelijker en slimmer. 

Tenminste… zolang je niet aan het werk bent, want daar gebruik je noodgedwongen vaak verouderde techniek en systemen. Zonde! Juist door het interne gebruik van social media zorg je ervoor dat medewerkers beter geïnformeerd zijn en bovendien meer betrokken bij elkaar én de organisatie.
Met deze incompany training leer je wat de toegevoegde waarde is van interne social media. Hoe je het effectief in kunt zetten, hoe je de organisatie meekrijgt en wat de voordelen zijn vanuit het oogpunt van interne communicatie. Bijvoorbeeld door het zender-ontvanger model te vervangen door een model waarin interactie en dialoog centraal staan.

Passend bij het thema is interactie een van de belangrijkste doelen van de dag. Elbrich behandelt naast de theorie veel praktijkvoorbeelden en deelt haar ervaringen.

Wat komt aan bod bij Social media en succesvolle interne communicatie?

  • interne social media, wat is het eigenlijk
  • wat is de impact op interne communicatie
  • hoe krijg je de organisatie mee?
  • aan de slag als interne communitymanager

Voor wie is de training Social media en succesvolle interne communicatie bedoeld?

De training is geschikt voor mensen met een gezonde nieuwsgierigheid naar de veranderingen op het vakgebied interne communicatie. Communicatieadviseur of redacteur.

Het is ook mogelijk om onze cursussen en workshops als incompany training te boeken.

Er zijn nog geen ervaringen. Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.