Crossmediale contentcreatie

Niveau
Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van [De Redactie] Trainingen
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,1 [De Redactie] Trainingen heeft een gemiddelde beoordeling van 8,1 (uit 27 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Monnickendam
27 aug. 2019

Beschrijving

Training Crossmediale contentcreatie

Hoe slaag je er in om jouw bedrijf of organisatie effectief voor het voetlicht te krijgen bij de juiste mensen? Op zo’n manier dat je ‘merk’ zichzelf blijft en de doelgroepen weet te boeien? Hoe maak je verstandig gebruik van alle mogelijke kanalen voor jouw content?

Content maken voor een bedrijf of organisatie betekent anno nu vooral: veel ballen in de lucht houden. Hoe pak je dat aan? Hoe zorg je ervoor dat je het hele jaar door vanuit een heldere structuur content maakt en verspreidt over de beschikbare kanalen?

Je leert het tijdens de training Crossmediale contentcreatie.

Wat je kunt na de training Crossmediale contentcreatie

  • Een effectieve cr…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Content Marketing, Google Analytics, Gamification, Neuromarketing en Videomarketing.

Training Crossmediale contentcreatie

Hoe slaag je er in om jouw bedrijf of organisatie effectief voor het voetlicht te krijgen bij de juiste mensen? Op zo’n manier dat je ‘merk’ zichzelf blijft en de doelgroepen weet te boeien? Hoe maak je verstandig gebruik van alle mogelijke kanalen voor jouw content?

Content maken voor een bedrijf of organisatie betekent anno nu vooral: veel ballen in de lucht houden. Hoe pak je dat aan? Hoe zorg je ervoor dat je het hele jaar door vanuit een heldere structuur content maakt en verspreidt over de beschikbare kanalen?

Je leert het tijdens de training Crossmediale contentcreatie.

Wat je kunt na de training Crossmediale contentcreatie

  • Een effectieve crossmediale content-formule op zetten
  • Je content afstemmen op de behoeften van meerdere doelgroepen
  • Een goed idee vertalen naar een concrete uiting voor diverse platforms
  • Een helder en werkbaar profiel maken van je diverse publieksgroepen
  • Met behulp van ‘contentmapping’ het hele jaar door gevarieerde content maken voor je diverse publieksgroepen
  • Efficiënt je team en freelancers organiseren

Wat je van de training Crossmediale contentcreatie kunt verwachten

Je leert hoe je een effectief content-format kunt opzetten voor je organisatie, met pijlers en hoofdthema’s. Je gaat vervolgens een diepgaande analyse maken van je publieksgroepen: wat voor mensen zijn het, wat hebben ze van je nodig, wat kan je voor hen betekenen? Vervolgens gaan we aan de slag om met de inhoudelijke afbakening (pijlers en thema’s) content te bedenken voor je diverse publieksgroepen. Daarna gaan we met behulp van content-mapping jouw ideeën uitwerken in een heldere structuur, zodat je het hele jaar door prima content kunt bedenken en distribueren.

We laten veel voorbeelden zien (goede en slechte!), en er is veel ruimte voor oefeningen, en onderlinge uitwisseling van ervaringen met je collega-deelnemers.

Voor wie is de training bedoeld?

Redacteuren, communicatie-professionals en hoofdredacteuren met enige ervaring, die hun titel(s) crossmediaal willen door-ontwikkelen.

Wat je vooraf moet weten

  • Voor de training is het handig om een laptop mee te nemen
  • Bij deze training krijg je het boek ‘Het wat en hoe van contentstrategie’ van trainer John Verhoeven helemaal gratis!

Het is ook mogelijk om onze cursussen en workshops als incompany training te boeken.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met [De Redactie] Trainingen, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.