Professioneel telefoneren salestraining

Type product

Professioneel telefoneren salestraining

De Laat Kenniscentrum
Logo van De Laat Kenniscentrum
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,1 De Laat Kenniscentrum heeft een gemiddelde beoordeling van 8,1 (uit 30 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Beschrijving

"Onze passie is jou te helpen bij de volgende stap!"

De Laat Kenniscentrum biedt een compleet aanbod van opleidingen en trainingen. Je vindt altijd een leslocatie in jouw eigen regio. Bij ons kun je jouw leven lang leren!

Wat biedt de Salestraining Professioneel Telefoneren?

De telefoon is een veelgebruikt communicatiemiddel wanneer het gaat om klantcontact. Deze telefoontraining is op maat gemaakt en in de basis gericht op het vergroten van het salesrendement. Daarnaast kan deze training gebruikt worden om afstemming te bereiken in de wijze van aanpak binnen het team binnendienst, leren effectief te communiceren per telefoon (en e-mail), inspelen op de klant/klantgericht handelen, kansen bekijken n.a.v. de huidige offerte of het op een goede wijze naar buiten kunnen brengen van de identiteit van het bedrijf waarmee klanten het voordeel zien van uw product of dienst ten opzichte van de concurrent. 

Deze cursu…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Telefoneren, Sales Training, Telemarketing & telesales, Smalltalk / Kleine gesprekken en Telefonische verkoop.

"Onze passie is jou te helpen bij de volgende stap!"

De Laat Kenniscentrum biedt een compleet aanbod van opleidingen en trainingen. Je vindt altijd een leslocatie in jouw eigen regio. Bij ons kun je jouw leven lang leren!

Wat biedt de Salestraining Professioneel Telefoneren?

De telefoon is een veelgebruikt communicatiemiddel wanneer het gaat om klantcontact. Deze telefoontraining is op maat gemaakt en in de basis gericht op het vergroten van het salesrendement. Daarnaast kan deze training gebruikt worden om afstemming te bereiken in de wijze van aanpak binnen het team binnendienst, leren effectief te communiceren per telefoon (en e-mail), inspelen op de klant/klantgericht handelen, kansen bekijken n.a.v. de huidige offerte of het op een goede wijze naar buiten kunnen brengen van de identiteit van het bedrijf waarmee klanten het voordeel zien van uw product of dienst ten opzichte van de concurrent. 

Deze cursus wordt aanbevolen binnen het bedrijfsleven. Wanneer dit gewenst in, kan de cursus ook in-company worden aangeboden.

Ben jij dé geschikte kandidaat voor de Sales Professioneel Telefoneren cursus?

De opleiding is bedoeld voor telefonistes, secretaresses, medewerkers binnendienst en callcentermedewerkers.

Welke vooropleiding moet je hebben gevolgd?

Voor deze cursus is geen specifieke vooropleiding nodig.

Hoe ziet de Sales Professioneel Telefoneren cursus eruit?

Onderdelen uit het programma kunnen zijn:

- Vraag- en luistertechnieken;

- Melden en doorverbinden;

- Luisteren, doorvragen en samenvatten;

- Gespreksstijlen;

- Intonatieverschillen;

- Effectief communiceren;

- Gespreksdiscipline;

- Klachtenbehandeling en omgaan met conflicten.

Certificaat

De training wordt afgesloten met een toets en een persoonlijke beoordeling. Bij goed gevolg ontvang je een instituuts­certificaat.

Meer informatie?

Meer informatie? Neem contact met ons op via telefoonnummer 040-2485582 of per mail via info@delaatkenniscentrum.nl.

 

 

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.