Training: Omgaan met weerstand

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats
Logo van Coniche Business School
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,6 Coniche Business School heeft een gemiddelde beoordeling van 8,6 (uit 17 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeOnline
24 jun. 2021
Toon rooster
event 24 juni 2021, 09:00-17:00, Online
placeOnline
28 okt. 2021
Toon rooster
event 28 oktober 2021, 09:00-17:00, Online
placeOnline
24 feb. 2022
Toon rooster
event 24 februari 2022, 09:00-17:00, Online

Beschrijving

Coniche & Coniche Business School (voorheen Philipse Business School en School for Customer Management) is sinds 1984 dé autoriteit in trainingen en opleidingen op het gebied van klantrelaties en klantmanagement. Onze kracht ligt in onderwijs op het snijvlak van marketing, verkoop en klantenservice. ‘Customer management’ noemen wij dit overkoepelende vakgebied.

Ons portfolio omvat maatwerktrainingen, maar ook een groot aantal trainingen en workshops via open inschrijving. Ook verzorgen wij erkende opleidingen op diverse niveau’s: van MBO- tot en met Post HBO-opleidingen en MBA. We bieden een doorgaande leerweg voor klantcontactprofessionals: van medewerker tot middenkader en hoger management.

Leer om te gaan met weerstand in klantcontact en jezelf weerbaarder op te stellen met deze training van dé specialist in Klantcontact: Coniche.

Vind je het moeilijk om nee te zeggen tegen een klant?
Vind je het lastig om een boze klant te woord te staan?
Weet je niet goed hoe je een escalatie kunt voorkomen?
Resulteert dit vervolgens in boze en gefrustreerde klanten die niet goed te woord zijn gestaan?

Het dagelijkse contact met jouw klanten is bepalend voor klanttevredenheid. De online reviews maken dit vaak pijnlijk duidelijk. Beter klantcontact leidt niet alleen tot enthousiaste klanten en betere reviews maar ook minder klachten en meer omzet.
De trainers van Coniche leren jou in de trai…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Omgaan met weerstand, Omgaan met, Assertiviteit, Feedback geven en Omgaan met Agressie & Emotie.

Coniche & Coniche Business School (voorheen Philipse Business School en School for Customer Management) is sinds 1984 dé autoriteit in trainingen en opleidingen op het gebied van klantrelaties en klantmanagement. Onze kracht ligt in onderwijs op het snijvlak van marketing, verkoop en klantenservice. ‘Customer management’ noemen wij dit overkoepelende vakgebied.

Ons portfolio omvat maatwerktrainingen, maar ook een groot aantal trainingen en workshops via open inschrijving. Ook verzorgen wij erkende opleidingen op diverse niveau’s: van MBO- tot en met Post HBO-opleidingen en MBA. We bieden een doorgaande leerweg voor klantcontactprofessionals: van medewerker tot middenkader en hoger management.

Leer om te gaan met weerstand in klantcontact en jezelf weerbaarder op te stellen met deze training van dé specialist in Klantcontact: Coniche.

Vind je het moeilijk om nee te zeggen tegen een klant?
Vind je het lastig om een boze klant te woord te staan?
Weet je niet goed hoe je een escalatie kunt voorkomen?
Resulteert dit vervolgens in boze en gefrustreerde klanten die niet goed te woord zijn gestaan?

Het dagelijkse contact met jouw klanten is bepalend voor klanttevredenheid. De online reviews maken dit vaak pijnlijk duidelijk. Beter klantcontact leidt niet alleen tot enthousiaste klanten en betere reviews maar ook minder klachten en meer omzet.
De trainers van Coniche leren jou in de training ‘Omgaan met weerstand & weerbaarheid’ hoe je meer zelfredzaam kunt zijn. Hoe je snel en adequaat kunt inspelen op emoties van anderen. Hoe je escalaties kunt voorkomen en hoe je respectvol kunt blijven communiceren, maar ook hoe je nee kunt zeggen. Het resultaat helpt jezelf, je collega’s, de organisatie en elke klant die je spreekt.

De training is geschikt voor iedereen die telefonisch klantcontact heeft. Denk hierbij aan een klantenservice of callcenter omgeving. Ook voor medewerkers die face-to-face klantcontact hebben zoals aan een balie, in een winkel of aan de deur is deze training geschikt.

Bij aanvang van de training inventariseert de trainer welke persoonlijke leerdoelen er per deelnemer zijn, zodat hier tijdens de training op kan worden ingespeeld. Uiteraard is dit een voorbeeldprogramma en kunnen de onderwerpen naar wens en behoefte worden aangepast.Een globaal overzicht van de onderwerpen die in een training ‘Omgaan met weerstand & weerbaarheid’ aan bod kunnen komen:

* Weerstand: wat weet je ervan, hoe zit ik erin?
* Hoe herken en erken ik weerstand
* Culturele sensitiviteit
* Geweldloos communiceren
* Emotioneel bewustzijn, zowel bij jezelf als bij anderen
* Omgaan met onzekerheid en spanning, hoe maak hoe maak je emoties bespreekbaar?

Voor iedereen die het lastig vindt om te gaan met weerstand en zichzelf weerbaarder wil opstellen. Dit kan zijn met telefonisch klantcontact zoals een klantenservice of callcenter omgeving en voor iedereen met face-to-face klantcontact zoals aan een balie, in een winkel of aan de deur.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.