Training: Commerciele-Adviesvaardigheden
Startdata en plaatsen
Coniche Business School biedt dit product standaard aan in de volgende regio's: Amersfoort
Beschrijving
Coniche is met meer dan 30 jaar ervaring dé opleider op het gebied van klantcontact. Onze visie is om Nederland klantgedreven te maken: met onze praktijkgerichte e-learnings, trainingen, masterclasses en erkende opleidingen zetten we hiermee een stap richting klantgedreven Nederland. Met een compleet aanbod op verschillende niveaus helpen wij in de ontwikkeling en groei van huidige en toekomstige professionals in customer service.
Coniche verzorgt zowel open inschrijving als incompany trajecten met thema's zoals communicatie, klantgerichtheid, klantcontact, coaching, leiderschap en customer experience.
Voor ons volledige aanbod, kun je gebruik maken van je STAP-budget. Neem na inschrijving contact met ons op.
Je leert commerciële kansen in een contactmoment te herkennen en beter te benutten in deze training van Coniche.
Na deze training van Coniche heb je inzicht in service en adviserend verkopen. Het belang van jouw rol in de klantketen is helder en je kunt de klant goed adviseren.
Je bent in staat om koop- en vertreksignalen beter te herkennen en om te kunnen buigen naar verkoopargumenten. Je kunt klantgerichtheid en verkopen vertalen naar je eigen werk.
Voor iedereen die commerciële vaardigheden wil vergroten!Voor iedereen die commerciële vaardigheden wil vergroten!
Bij aanvang van de training inventariseert de trainer welke persoonlijke leerdoelen er per deelnemer zijn, zodat hier tijdens de …
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Coniche is met meer dan 30 jaar ervaring dé opleider op het gebied van klantcontact. Onze visie is om Nederland klantgedreven te maken: met onze praktijkgerichte e-learnings, trainingen, masterclasses en erkende opleidingen zetten we hiermee een stap richting klantgedreven Nederland. Met een compleet aanbod op verschillende niveaus helpen wij in de ontwikkeling en groei van huidige en toekomstige professionals in customer service.
Coniche verzorgt zowel open inschrijving als incompany trajecten met thema's zoals communicatie, klantgerichtheid, klantcontact, coaching, leiderschap en customer experience.
Voor ons volledige aanbod, kun je gebruik maken van je STAP-budget. Neem na inschrijving contact met ons op.
Je leert commerciële kansen in een contactmoment te herkennen en beter te benutten in deze training van Coniche.
Na deze training van Coniche heb je inzicht in service en
adviserend verkopen. Het belang van jouw rol in de klantketen is
helder en je kunt de klant goed adviseren.
Je bent in staat om koop- en vertreksignalen beter te herkennen en
om te kunnen buigen naar verkoopargumenten. Je kunt
klantgerichtheid en verkopen vertalen naar je eigen werk.
Voor iedereen die commerciële vaardigheden wil vergroten!Voor iedereen die commerciële vaardigheden wil vergroten!
Bij aanvang van de training inventariseert de trainer welke
persoonlijke leerdoelen er per deelnemer zijn, zodat hier tijdens
de training op kan worden ingespeeld. Uiteraard is dit een
voorbeeldprogramma en kunnen de onderwerpen naar wens en behoefte
worden aangepast.Bij aanvang van de training inventariseert de
trainer welke persoonlijke leerdoelen er per deelnemer zijn, zodat
hier tijdens de training op kan worden ingespeeld. Uiteraard is dit
een voorbeeldprogramma en kunnen de onderwerpen naar wens en
behoefte worden aangepast.
Een globaal overzicht van de onderwerpen die in een training
‘Commerciele-Adviesvaardigheden’ aan bod kunnen komen:
* Persoonlijke leerdoelen
* Wat versta jij onder service, kwaliteit en efficiency?
* De fases in de klantcontactketen en jouw rol daarin.
* Informeren en adviseren realiseert tevredenheid en verkoop.
* Hoe bereik je het beoogde resultaat?
* Hoe herken je koopsignalen en vertreksignalen?
* Cases: informeren = verkopen
* Feedback & Intervisie
* Hoe vertaal je klantgerichtheid en verkopen naar je eigen
werk?
* Van koopsignaal naar verkoopargument
* Cases: goed advies = verkopen
* Waar begint en eindigt jouw verantwoordelijkheid?
* Case: Je eigen plan van aanpak om klantgericht te informeren,
adviseren en verkopen
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.