Training: Commerciele-Adviesvaardigheden

Tijdsduur

Training: Commerciele-Adviesvaardigheden

Coniche Business School
Logo van Coniche Business School
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,8 Coniche Business School heeft een gemiddelde beoordeling van 8,8 (uit 31 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Coniche Business School biedt dit product standaard aan in de volgende regio's: Amersfoort

Beschrijving

Coniche is met meer dan 30 jaar ervaring dé opleider op het gebied van klantcontact. Onze visie is om Nederland klantgedreven te maken: met onze praktijkgerichte e-learnings, trainingen, masterclasses en erkende opleidingen zetten we hiermee een stap richting klantgedreven Nederland. Met een compleet aanbod op verschillende niveaus helpen wij in de ontwikkeling en groei van huidige en toekomstige professionals in customer service.

Coniche verzorgt zowel open inschrijving als incompany trajecten met thema's zoals communicatie, klantgerichtheid, klantcontact, coaching, leiderschap en customer experience.

Voor ons volledige aanbod, kun je gebruik maken van je STAP-budget. Neem na inschrijving contact met ons op.

Je leert commerciële kansen in een contactmoment te herkennen en beter te benutten in deze training van Coniche.

Na deze training van Coniche heb je inzicht in service en adviserend verkopen. Het belang van jouw rol in de klantketen is helder en je kunt de klant goed adviseren.
Je bent in staat om koop- en vertreksignalen beter te herkennen en om te kunnen buigen naar verkoopargumenten. Je kunt klantgerichtheid en verkopen vertalen naar je eigen werk.

Voor iedereen die commerciële vaardigheden wil vergroten!Voor iedereen die commerciële vaardigheden wil vergroten!

Bij aanvang van de training inventariseert de trainer welke persoonlijke leerdoelen er per deelnemer zijn, zodat hier tijdens de …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Commerciële vaardigheden, Adviesvaardigheden, Sales management, NIMA A Sales en Commercieel medewerker.

Coniche is met meer dan 30 jaar ervaring dé opleider op het gebied van klantcontact. Onze visie is om Nederland klantgedreven te maken: met onze praktijkgerichte e-learnings, trainingen, masterclasses en erkende opleidingen zetten we hiermee een stap richting klantgedreven Nederland. Met een compleet aanbod op verschillende niveaus helpen wij in de ontwikkeling en groei van huidige en toekomstige professionals in customer service.

Coniche verzorgt zowel open inschrijving als incompany trajecten met thema's zoals communicatie, klantgerichtheid, klantcontact, coaching, leiderschap en customer experience.

Voor ons volledige aanbod, kun je gebruik maken van je STAP-budget. Neem na inschrijving contact met ons op.

Je leert commerciële kansen in een contactmoment te herkennen en beter te benutten in deze training van Coniche.

Na deze training van Coniche heb je inzicht in service en adviserend verkopen. Het belang van jouw rol in de klantketen is helder en je kunt de klant goed adviseren.
Je bent in staat om koop- en vertreksignalen beter te herkennen en om te kunnen buigen naar verkoopargumenten. Je kunt klantgerichtheid en verkopen vertalen naar je eigen werk.

Voor iedereen die commerciële vaardigheden wil vergroten!Voor iedereen die commerciële vaardigheden wil vergroten!

Bij aanvang van de training inventariseert de trainer welke persoonlijke leerdoelen er per deelnemer zijn, zodat hier tijdens de training op kan worden ingespeeld. Uiteraard is dit een voorbeeldprogramma en kunnen de onderwerpen naar wens en behoefte worden aangepast.Bij aanvang van de training inventariseert de trainer welke persoonlijke leerdoelen er per deelnemer zijn, zodat hier tijdens de training op kan worden ingespeeld. Uiteraard is dit een voorbeeldprogramma en kunnen de onderwerpen naar wens en behoefte worden aangepast.

Een globaal overzicht van de onderwerpen die in een training ‘Commerciele-Adviesvaardigheden’ aan bod kunnen komen:

* Persoonlijke leerdoelen
* Wat versta jij onder service, kwaliteit en efficiency?
* De fases in de klantcontactketen en jouw rol daarin.
* Informeren en adviseren realiseert tevredenheid en verkoop.
* Hoe bereik je het beoogde resultaat?
* Hoe herken je koopsignalen en vertreksignalen?
* Cases: informeren = verkopen
* Feedback & Intervisie
* Hoe vertaal je klantgerichtheid en verkopen naar je eigen werk?
* Van koopsignaal naar verkoopargument
* Cases: goed advies = verkopen
* Waar begint en eindigt jouw verantwoordelijkheid?
* Case: Je eigen plan van aanpak om klantgericht te informeren, adviseren en verkopen

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.