Masterclass: Customer Experience & Klantcontact
Startdata en plaatsen
placeAmersfoort 6 jun. 2023Toon rooster event 6 juni 2023, 09:30-12:00, Amersfoort |
placeAmersfoort 26 okt. 2023Toon rooster event 26 oktober 2023, 09:30-12:00, Amersfoort |
Beschrijving
Coniche is met meer dan 30 jaar ervaring dé opleider op het gebied van klantcontact. Onze visie is om Nederland klantgedreven te maken: met onze praktijkgerichte e-learnings, trainingen, masterclasses en erkende opleidingen zetten we hiermee een stap richting klantgedreven Nederland. Met een compleet aanbod op verschillende niveaus helpen wij in de ontwikkeling en groei van huidige en toekomstige professionals in customer service.
Coniche verzorgt zowel open inschrijving als incompany trajecten met thema's zoals communicatie, klantgerichtheid, klantcontact, coaching, leiderschap en customer experience.
Voor ons volledige aanbod, kun je gebruik maken van je STAP-budget. Neem na inschrijving contact met ons op.
Customer Experience & Klantcontact: in een online sessie van 2,5 uur praktische inzichten en inspiratie hoe je een goede klantervaring kunt realiseren binnen soms complexe organisaties.
Klantcontact wordt steeds belangrijker voor organisaties: loyaliteit van klanten wordt voor een groot gedeelte bepaald op de momenten waarop klanten interactie hebben met organisaties (zowel in de profit als not-for-profit). Deze masterclass voor de marketeer en klantcontact professional geeft praktische inzichten en inspiratie hoe je een goede klantervaring kunt realiseren binnen soms complexe organisaties. Geen hoogdravende vergezichten met het almaar overtreffen van verwachtingen, maar een realistische en …
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Coniche is met meer dan 30 jaar ervaring dé opleider op het gebied van klantcontact. Onze visie is om Nederland klantgedreven te maken: met onze praktijkgerichte e-learnings, trainingen, masterclasses en erkende opleidingen zetten we hiermee een stap richting klantgedreven Nederland. Met een compleet aanbod op verschillende niveaus helpen wij in de ontwikkeling en groei van huidige en toekomstige professionals in customer service.
Coniche verzorgt zowel open inschrijving als incompany trajecten met thema's zoals communicatie, klantgerichtheid, klantcontact, coaching, leiderschap en customer experience.
Voor ons volledige aanbod, kun je gebruik maken van je STAP-budget. Neem na inschrijving contact met ons op.
Customer Experience & Klantcontact: in een online sessie van 2,5 uur praktische inzichten en inspiratie hoe je een goede klantervaring kunt realiseren binnen soms complexe organisaties.
Klantcontact wordt steeds belangrijker voor organisaties:
loyaliteit van klanten wordt voor een groot gedeelte bepaald op de
momenten waarop klanten interactie hebben met organisaties (zowel
in de profit als not-for-profit). Deze masterclass voor de
marketeer en klantcontact professional geeft praktische inzichten
en inspiratie hoe je een goede klantervaring kunt realiseren binnen
soms complexe organisaties. Geen hoogdravende vergezichten met het
almaar overtreffen van verwachtingen, maar een realistische en
praktische aanpak die voor iedere organisatie haalbaar is.
Gert Buist heeft al veel organisaties (groot & klein) geholpen
bij het vaststellen van hun klantcontact strategie en de inrichting
van het klantcontact (zowel on- als offline). Hij is daarnaast
gastdocent Customer Experience Management bij de Coniche Business
School. In deze masterclass krijg je zowel de laatste theoretische
inzichten mee, als ook de praktische tips en voorbeelden hoe dit in
de soms weerbarstige praktijk toch succesvol kan worden
gerealiseerd.
In deze masterclass krijg je zowel de laatste theoretische
inzichten mee, als ook de praktische tips en voorbeelden hoe dit in
de soms weerbarstige praktijk toch succesvol kan worden
gerealiseerd.In deze masterclass krijg je zowel de laatste
theoretische inzichten mee, als ook de praktische tips en
voorbeelden hoe dit in de soms weerbarstige praktijk toch succesvol
kan worden gerealiseerd.
Onderwerpen die aan de orde komen:
* Hoe draagt klantcontact bij aan het succes van de organisatie
* De bouwstenen van klantcontact
* Klantcontact data verzamelen en analyseren: hoe doe je dat ?
* Customer experience en klantcontact
* Hoe krijg ik de organisatie mee ?
* Waar moet ik beginnen en hoe krijg ik snel resultaat.
* De ROI van customer experience: hoe maak je een business
case.
Voor iedereen die in 2,5 uur geïnspireerd wil worden op het vakgebied klantcontact en CX.Voor iedereen die in 2,5 uur geïnspireerd wil worden op het vakgebied klantcontact en CX.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.