Klantcontact specialist | open inschrijving

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats
Logo van Coniche Business School
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,6 Coniche Business School heeft een gemiddelde beoordeling van 8,6 (uit 17 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeOnline
16 sep. 2021 tot 15 sep. 2022
placeOnline
19 jan. 2022 tot 18 jan. 2023
placeOnline
19 apr. 2022 tot 18 apr. 2023

Beschrijving

Coniche & Coniche Business School (voorheen Philipse Business School en School for Customer Management) is sinds 1984 dé autoriteit in trainingen en opleidingen op het gebied van klantrelaties en klantmanagement. Onze kracht ligt in onderwijs op het snijvlak van marketing, verkoop en klantenservice. ‘Customer management’ noemen wij dit overkoepelende vakgebied.

Ons portfolio omvat maatwerktrainingen, maar ook een groot aantal trainingen en workshops via open inschrijving. Ook verzorgen wij erkende opleidingen op diverse niveau’s: van MBO- tot en met Post HBO-opleidingen en MBA. We bieden een doorgaande leerweg voor klantcontactprofessionals: van medewerker tot middenkader en hoger management.

Een flexibele 1-jarige middenkaderopleiding klantcontact met erkend mbo 4 diploma!

Deze OVO (derde leerweg) opleiding is voor iedereen die al ruimte ervaring in klantcontact heeft als senior/ specialist of deze stap wil maken. Heb je behoefte aan input om naast klantcontact ook je financieel inzicht te verbeteren of de ambitie je te ontwikkelen als accountmanager? Wil je erkend aan kunnen tonen op je CV welke competenties je hebt? Dan is dit de opleiding die je zoekt, speciaal voor klantcontact professionals om klantgerichte competenties te verbeteren en een erkend mbo 4 vakdiploma te behalen.

Met 15 klassikale bijeenkomsten, opdrachten, e-learnings, kwaliteitsmetingen, coachings, examens e…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Effectief communiceren, Mondelinge communicatie, Communicatieve vaardigheden, Communicatietechnieken en NLP.

Coniche & Coniche Business School (voorheen Philipse Business School en School for Customer Management) is sinds 1984 dé autoriteit in trainingen en opleidingen op het gebied van klantrelaties en klantmanagement. Onze kracht ligt in onderwijs op het snijvlak van marketing, verkoop en klantenservice. ‘Customer management’ noemen wij dit overkoepelende vakgebied.

Ons portfolio omvat maatwerktrainingen, maar ook een groot aantal trainingen en workshops via open inschrijving. Ook verzorgen wij erkende opleidingen op diverse niveau’s: van MBO- tot en met Post HBO-opleidingen en MBA. We bieden een doorgaande leerweg voor klantcontactprofessionals: van medewerker tot middenkader en hoger management.

Een flexibele 1-jarige middenkaderopleiding klantcontact met erkend mbo 4 diploma!

Deze OVO (derde leerweg) opleiding is voor iedereen die al ruimte ervaring in klantcontact heeft als senior/ specialist of deze stap wil maken. Heb je behoefte aan input om naast klantcontact ook je financieel inzicht te verbeteren of de ambitie je te ontwikkelen als accountmanager? Wil je erkend aan kunnen tonen op je CV welke competenties je hebt? Dan is dit de opleiding die je zoekt, speciaal voor klantcontact professionals om klantgerichte competenties te verbeteren en een erkend mbo 4 vakdiploma te behalen.

Met 15 klassikale bijeenkomsten, opdrachten, e-learnings, kwaliteitsmetingen, coachings, examens en praktijktoetsen (proeve van bekwaamheid) werk je in 12 maanden naar het behalen van het vakdiploma ‘Klantcontact specialist’ c.q. (Junior) Accountmanager.

Na het volgen van deze opleiding ben je in staat de klant beter van dienst te kunnen zijn door nieuwe aangeleerde vaardigheden en nieuwe opgedane kennis. Je wordt vakvolwassen, je groeit in een rol als (junior) Accountmanager en ontwikkelt daarbij je klantcontact vaardigheden door. Met het behalen van je diploma bouw je aan je CV en vergroot je, je (interne) doorgroei mogelijkheden.De onderwerpen (vakken) die tijdens de 12 maanden aan bod komen zijn:

* Marktonderzoek
* Communicatiestructuren
* LSD (Luisteren, samenvatten, doorvragen)
* Empathie
* Feedback geven en ontvangen
* Weerbaarheid
* Verkoop & DMU’s
* Webcare en Social Media
* Klanttypologieën
* Eigenaarschap en verantwoordelijkheid nemen
* Wet- en regelgeving contactcenter
* Persoonlijk leiderschap
* Offertetraject
* Presenteren
* Finance
* Accountmanagement

* Nederlands, Engels, Duits, rekenen
* Loopbaan & burgerschap

Keuzedelen
Ondernemend gedrag, Inspelen op innovaties, Internationaal 1, Duurzaamheid, Praktijkopleider en Belevingsgericht werken.

Voor iedereen die klantcontact heeft, hier beter in wil worden en zich wil ontwikkelen in finance en accountmanagement! Voor deze opleiding is een (leer)werkplek noodzakelijk.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.