Training: Professioneel klantcontact

Type product
Tijdsduur
Startdatum en plaats

Training: Professioneel klantcontact

Coniche Business School
Logo van Coniche Business School
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,8 Coniche Business School heeft een gemiddelde beoordeling van 8,8 (uit 22 ervaringen)

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

Coniche & Coniche Business School (voorheen Philipse Business School en School for Customer Management) is sinds 1984 dé autoriteit in trainingen en opleidingen op het gebied van klantrelaties en klantmanagement. Onze kracht ligt in onderwijs op het snijvlak van marketing, verkoop en klantenservice. ‘Customer management’ noemen wij dit overkoepelende vakgebied.

Ons portfolio omvat maatwerktrainingen, maar ook een groot aantal trainingen en workshops via open inschrijving. Ook verzorgen wij erkende opleidingen op diverse niveau’s: van MBO- tot en met Post HBO-opleidingen en MBA. We bieden een doorgaande leerweg voor klantcontactprofessionals: van medewerker tot middenkader en hoger management.

Breng je klantcontact en adviesvaardigheden op orde met de training 'Professioneel Klantcontact' van dé specialist in Klantcontact: Coniche.

Weet je niet hoe je goed moet communiceren met klanten?
Vind je het moeilijk om structuur te houden in een gesprek?
Weet je niet hoe je vragen moet stellen en hoe je echt naar een klant moet luisteren?
Resulteert dit vervolgens in boze en gefrustreerde klanten of herhaalverkeer?

Het dagelijkse contact met jouw klanten is bepalend voor klanttevredenheid. De online reviews maken dit vaak pijnlijk duidelijk. Beter klantcontact leidt niet alleen tot enthousiaste klanten en betere reviews maar ook minder klachten en meer omzet.

Leer om vanuit een klantgeri…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Binnendienst verkoop, Klantenservice / Customer Service, Klantgerichtheid, NIMA A Sales en Verkoopgesprek.

Coniche & Coniche Business School (voorheen Philipse Business School en School for Customer Management) is sinds 1984 dé autoriteit in trainingen en opleidingen op het gebied van klantrelaties en klantmanagement. Onze kracht ligt in onderwijs op het snijvlak van marketing, verkoop en klantenservice. ‘Customer management’ noemen wij dit overkoepelende vakgebied.

Ons portfolio omvat maatwerktrainingen, maar ook een groot aantal trainingen en workshops via open inschrijving. Ook verzorgen wij erkende opleidingen op diverse niveau’s: van MBO- tot en met Post HBO-opleidingen en MBA. We bieden een doorgaande leerweg voor klantcontactprofessionals: van medewerker tot middenkader en hoger management.

Breng je klantcontact en adviesvaardigheden op orde met de training 'Professioneel Klantcontact' van dé specialist in Klantcontact: Coniche.

Weet je niet hoe je goed moet communiceren met klanten?
Vind je het moeilijk om structuur te houden in een gesprek?
Weet je niet hoe je vragen moet stellen en hoe je echt naar een klant moet luisteren?
Resulteert dit vervolgens in boze en gefrustreerde klanten of herhaalverkeer?

Het dagelijkse contact met jouw klanten is bepalend voor klanttevredenheid. De online reviews maken dit vaak pijnlijk duidelijk. Beter klantcontact leidt niet alleen tot enthousiaste klanten en betere reviews maar ook minder klachten en meer omzet.

Leer om vanuit een klantgerichte houding gesprekstools en -technieken gestructureerd in te zetten, zodat je deze kunt gebruiken in gesprekken met verschillende typen klanten: zowel in telefonisch klantcontact zoals een klantenservice of callcenter omgeving als face-to-face klantcontact zoals aan een balie of aan de deur. Ook leren je op een prettige, klantgerichte manier de leiding in gesprekken te houden. Deze training is een combinatie van klantgerichtheid, Luisteren-Samenvatten-Doorvragen (LSD), referentiekader, gespreksstructuur en klanttypologieën.

Bij aanvang van de training inventariseert de trainer welke persoonlijke leerdoelen er per deelnemer zijn, zodat hier tijdens de training op kan worden ingespeeld. Uiteraard is dit een voorbeeldprogramma en kunnen de onderwerpen naar wens en behoefte worden aangepast.Bij aanvang van de training inventariseert de trainer welke persoonlijke leerdoelen er per deelnemer zijn, zodat hier tijdens de training op kan worden ingespeeld. Uiteraard is dit een voorbeeldprogramma en kunnen de onderwerpen naar wens en behoefte worden aangepast.

Een globaal overzicht van de onderwerpen die in een training ‘Professioneel Klantcontact’ aan bod kunnen komen:

* Klantgerichtheid en gesprekstools
* Jouw referentiekader
* Luister- en vraagtechnieken
* Ordenen & Samenvatten
* Klantgerichtheid en gespreksstructuur
* DANCE® structuur in communicatie
* Effectief communiceren
* Diverse klanttypologieën, gedrag en verwachtingen
* DAS-model in de praktijk incl. direct toepasbare handvatten om de leiding in het gesprek te behouden

Voor iedereen met telefonisch klantcontact zoals een klantenservice of callcenter omgeving en voor iedereen met face-to-face klantcontact zoals aan een balie, in een winkel of aan de deur.Voor iedereen met telefonisch klantcontact zoals een klantenservice of callcenter omgeving en voor iedereen met face-to-face klantcontact zoals aan een balie, in een winkel of aan de deur.

Er zijn nog geen ervaringen.

    Deel je ervaring

    Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

    Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.