E-learning 3.0: Klantcontact – Vaardigheden

Type product
Logo van Coniche Business School
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,6 Coniche Business School heeft een gemiddelde beoordeling van 8,6 (uit 17 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Beschrijving

Coniche & Coniche Business School (voorheen Philipse Business School en School for Customer Management) is sinds 1984 dé autoriteit in trainingen en opleidingen op het gebied van klantrelaties en klantmanagement. Onze kracht ligt in onderwijs op het snijvlak van marketing, verkoop en klantenservice. ‘Customer management’ noemen wij dit overkoepelende vakgebied.

Ons portfolio omvat maatwerktrainingen, maar ook een groot aantal trainingen en workshops via open inschrijving. Ook verzorgen wij erkende opleidingen op diverse niveau’s: van MBO- tot en met Post HBO-opleidingen en MBA. We bieden een doorgaande leerweg voor klantcontactprofessionals: van medewerker tot middenkader en hoger management.

Op zoek naar een eenvoudige en toegankelijke manier voor efficiënt en effectief klantcontact? Bevat de basis vaardigheden waarmee je werk in een klantcontactomgeving makkelijker uit te voeren is.

Coniche biedt dankzij Memory Anchoring® een leuke en individuele leeroplossing voor klantcontactmedewerkers, omdat de e-learning zodanig is gebouwd dat deze zich aanpast aan het kennisniveau en het leertempo van de deelnemer. De e-learning is erop gericht om de kennis waar het om gaat goed en lang te onthouden. Voor deze digitale leeroplossing wordt gebruik gemaakt van de beproefde Memory Anchoring® technologie van Woonoz.

De e-learning is volledig digitaal en op ieder gewenst moment beschikbaar. Du…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Kwaliteitsmanagement, ISO 9001, INK-model, Six Sigma en Lean Six Sigma.

Coniche & Coniche Business School (voorheen Philipse Business School en School for Customer Management) is sinds 1984 dé autoriteit in trainingen en opleidingen op het gebied van klantrelaties en klantmanagement. Onze kracht ligt in onderwijs op het snijvlak van marketing, verkoop en klantenservice. ‘Customer management’ noemen wij dit overkoepelende vakgebied.

Ons portfolio omvat maatwerktrainingen, maar ook een groot aantal trainingen en workshops via open inschrijving. Ook verzorgen wij erkende opleidingen op diverse niveau’s: van MBO- tot en met Post HBO-opleidingen en MBA. We bieden een doorgaande leerweg voor klantcontactprofessionals: van medewerker tot middenkader en hoger management.

Op zoek naar een eenvoudige en toegankelijke manier voor efficiënt en effectief klantcontact? Bevat de basis vaardigheden waarmee je werk in een klantcontactomgeving makkelijker uit te voeren is.

Coniche biedt dankzij Memory Anchoring® een leuke en individuele leeroplossing voor klantcontactmedewerkers, omdat de e-learning zodanig is gebouwd dat deze zich aanpast aan het kennisniveau en het leertempo van de deelnemer. De e-learning is erop gericht om de kennis waar het om gaat goed en lang te onthouden. Voor deze digitale leeroplossing wordt gebruik gemaakt van de beproefde Memory Anchoring® technologie van Woonoz.

De e-learning is volledig digitaal en op ieder gewenst moment beschikbaar. Dus vanuit je luie stoel, in de trein of op de bank makkelijk via je mobiel bereikbaar. Komt het even niet uit? Ga je straks weer verder!

Voor het succesvol doorlopen van de e-learning moet je rekening houden met een doorlooptijd van 2 weken waarbij je elke dag maar een kwartiertje bezig bent!De e-learning bestaat uit 5 hoofdstukken waarin ondermeer de volgende onderwerpen aan de orde komen:

* Aandacht voor de klant; invloed van eigengedachten bij het gesprek
* Taalgebruik; vaktaal, twijfeltaal en gebruikelijke taal
* Gespreksstructuur; begroeten, beëindigen
* Luisteren; analyseren en vragenstellen
* Samenvatten; wanneer en in welke situaties
* Weerstand; omgaan met weerstand en boze klanten
* Communicatie; het belang van vriendelijkheid, deskundigheid en oplossingsgerichtheid
* Regie houden in een gesprek; bij klanten die boos worden of afdwalen
* Houding; lichaamshouding en voorbereiding
* Gedrag; mentaliteit, omgaan met pauzetijden en managementinformatie

Voor iedereen die klantcontact heeft en hier beter in wil worden!

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.