Customer Experience (CX) voor iedereen! (DUO)
Startdata en plaatsen
placeOnline 7 apr. 2023 tot 19 mei. 2023Toon rooster event 7 april 2023, 09:00-16:30, Online event 14 april 2023, 09:00-16:30, Online event 21 april 2023, 09:00-16:30, Online event 28 april 2023, 09:00-16:30, Online event 12 mei 2023, 09:00-13:00, Online event 19 mei 2023, 09:00-13:00, Online |
Beschrijving
Coniche is met meer dan 30 jaar ervaring dé opleider op het gebied van klantcontact. Onze visie is om Nederland klantgedreven te maken: met onze praktijkgerichte e-learnings, trainingen, masterclasses en erkende opleidingen zetten we hiermee een stap richting klantgedreven Nederland. Met een compleet aanbod op verschillende niveaus helpen wij in de ontwikkeling en groei van huidige en toekomstige professionals in customer service.
Coniche verzorgt zowel open inschrijving als incompany trajecten met thema's zoals communicatie, klantgerichtheid, klantcontact, coaching, leiderschap en customer experience.
Voor ons volledige aanbod, kun je gebruik maken van je STAP-budget. Neem na inschrijving contact met ons op.
Belevingsgericht werken is het begrijpen van de customer experience van jouw klanten! Keuzedeel mbo met erkend certificaat op mbo 4-niveau!
De beleving die we hebben bij dienstverlening wordt wereldwijd steeds belangrijker. Door de ontwikkeling van deze ‘belevingseconomie’ worden er nieuwe eisen gesteld aan het gedrag van medewerkers. Vaardigheden om een beleving voor de gasten positief te beïnvloeden zijn nu essentieel. Deze verkorte opleiding geeft jou als medewerker of leidinggevende de juiste tools en mindset om customer experience binnen je organisatie echt in gang te zetten.
Belevingsgericht werken betekent dat je aan de slag gaat met het begrijpen van de customer experience van jouw k…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Coniche is met meer dan 30 jaar ervaring dé opleider op het gebied van klantcontact. Onze visie is om Nederland klantgedreven te maken: met onze praktijkgerichte e-learnings, trainingen, masterclasses en erkende opleidingen zetten we hiermee een stap richting klantgedreven Nederland. Met een compleet aanbod op verschillende niveaus helpen wij in de ontwikkeling en groei van huidige en toekomstige professionals in customer service.
Coniche verzorgt zowel open inschrijving als incompany trajecten met thema's zoals communicatie, klantgerichtheid, klantcontact, coaching, leiderschap en customer experience.
Voor ons volledige aanbod, kun je gebruik maken van je STAP-budget. Neem na inschrijving contact met ons op.
Belevingsgericht werken is het begrijpen van de customer experience van jouw klanten! Keuzedeel mbo met erkend certificaat op mbo 4-niveau!
De beleving die we hebben bij dienstverlening wordt wereldwijd
steeds belangrijker. Door de ontwikkeling van deze
‘belevingseconomie’ worden er nieuwe eisen gesteld aan het gedrag
van medewerkers. Vaardigheden om een beleving voor de gasten
positief te beïnvloeden zijn nu essentieel. Deze verkorte opleiding
geeft jou als medewerker of leidinggevende de juiste tools en
mindset om customer experience binnen je organisatie echt in gang
te zetten.
Belevingsgericht werken betekent dat je aan de slag gaat met het
begrijpen van de customer experience van jouw klanten, gasten,
zorgvragers of cliënten. Wat is voor hen nu klantgericht? Wanneer
is een ervaring onvergetelijk? Welke toegevoegde waarde bied jij
als het gaat om hospitality en hostmanship? Wat is ‘not done’ en
wat doe je juist wel? Jouw gedrag en de manier waarop jij met jouw
gasten in gesprek bent, zorgen voor meer beleving bij de
dienstverlening en dus dat mensen terugkomen!
Je gaat aan de slag met de customer experience van je eigen
klanten. Door middel van klassikale lessen en zelfstudie vertaal je
het belevingsconcept van de organisatie naar een plan van aanpak en
voer je dit uit.
Belevingsgericht werken is het begrijpen van de customer
experience van jouw klanten! Keuzedeel mbo met erkend certificaat
op mbo 4-niveau!
In het door ons ontwikkelde 12-weekse programma ‘Customer
Experience voor iedereen’ ga je aan de slag met de customer
experience van je eigen klanten. Door middel van klassikale lessen
en zelfstudie vertaal je het belevingsconcept van de organisatie
naar een plan van aanpak en voer je dit uit. Bij een positieve
beoordeling ontvang je het welverdiende …Belevingsgericht werken is
het begrijpen van de customer experience van jouw klanten!
Keuzedeel mbo met erkend certificaat op mbo 4-niveau!
In het door ons ontwikkelde 12-weekse programma ‘Customer
Experience voor iedereen’ ga je aan de slag met de customer
experience van je eigen klanten. Door middel van klassikale lessen
en zelfstudie vertaal je het belevingsconcept van de organisatie
naar een plan van aanpak en voer je dit uit. Bij een positieve
beoordeling ontvang je het welverdiende mbo-certificaat
‘belevingsgericht werken’. Het behaalde resultaat wordt
geregistreerd bij DUO.
De lesstof is verdeeld over 3 thema’s. Tijdens klassikale lessen en
met zelfstudie wordt theoretische kennis uit onderstaande thema’s
aangedragen.
Kennis van de belevingseconomie
Leer over de achtergronden van de belevingseconomie. De definitie
wordt helder gemaakt en je krijgt een beeld van het nut en de
noodzaak.
Kennis belevingspsychologie
Leer over de achtergrond van de belevings-psychologie. Wat is het
effect van bepaalde gedragingen op de beleving van anderen?
Gedrag
Binnen dit thema is alles gericht op het toepassen van acties en
gedragingen die van invloed zijn op de beleving van gasten.
Naast deze thema’s krijg je handvatten om een Plan van Aanpak (PvA)
op te stellen en een belevingsconcept van de organisatie naar een
daadwerkelijk PvA te vertalen, dit uit te voeren en met meetbaar
resultaat af te ronden.
De uitvoering van het PvA wordt ondersteund door praktijkopdrachten
waarmee je direct met het geleerde aan de slag gaat. Klassikale
sessies dienen ook als reflectiemoment waarbij de kennis en
voortgang getoetst wordt en om van elkaars voortgang te kunnen
leren.
Voor iedereen die zich wil ontwikkelen in de ‘belevingseconomie’. Deze verkorte opleiding geeft jou als medewerker of leidinggevende de juiste tools en mindset om customer experience binnen je organisatie echt in gang te zetten.Voor iedereen die zich wil ontwikkelen in de ‘belevingseconomie’. Deze verkorte opleiding geeft jou als medewerker of leidinggevende de juiste tools en mindset om customer experience binnen je organisatie echt in gang te zetten.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.