Customer Experience (CX) voor iedereen! (DUO)

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

Customer Experience (CX) voor iedereen! (DUO)

Coniche Business School
Logo van Coniche Business School
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,8 Coniche Business School heeft een gemiddelde beoordeling van 8,8 (uit 26 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeOnline
7 apr. 2023 tot 19 mei. 2023
Toon rooster
event 7 april 2023, 09:00-16:30, Online
event 14 april 2023, 09:00-16:30, Online
event 21 april 2023, 09:00-16:30, Online
event 28 april 2023, 09:00-16:30, Online
event 12 mei 2023, 09:00-13:00, Online
event 19 mei 2023, 09:00-13:00, Online

Beschrijving

Coniche is met meer dan 30 jaar ervaring dé opleider op het gebied van klantcontact. Onze visie is om Nederland klantgedreven te maken: met onze praktijkgerichte e-learnings, trainingen, masterclasses en erkende opleidingen zetten we hiermee een stap richting klantgedreven Nederland. Met een compleet aanbod op verschillende niveaus helpen wij in de ontwikkeling en groei van huidige en toekomstige professionals in customer service.

Coniche verzorgt zowel open inschrijving als incompany trajecten met thema's zoals communicatie, klantgerichtheid, klantcontact, coaching, leiderschap en customer experience.

Voor ons volledige aanbod, kun je gebruik maken van je STAP-budget. Neem na inschrijving contact met ons op.

Belevingsgericht werken is het begrijpen van de customer experience van jouw klanten! Keuzedeel mbo met erkend certificaat op mbo 4-niveau!

De beleving die we hebben bij dienstverlening wordt wereldwijd steeds belangrijker. Door de ontwikkeling van deze ‘belevingseconomie’ worden er nieuwe eisen gesteld aan het gedrag van medewerkers. Vaardigheden om een beleving voor de gasten positief te beïnvloeden zijn nu essentieel. Deze verkorte opleiding geeft jou als medewerker of leidinggevende de juiste tools en mindset om customer experience binnen je organisatie echt in gang te zetten.
Belevingsgericht werken betekent dat je aan de slag gaat met het begrijpen van de customer experience van jouw k…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Customer Experience, Google Analytics, Customer Journey, UX / User Experience Design en Neuromarketing.

Coniche is met meer dan 30 jaar ervaring dé opleider op het gebied van klantcontact. Onze visie is om Nederland klantgedreven te maken: met onze praktijkgerichte e-learnings, trainingen, masterclasses en erkende opleidingen zetten we hiermee een stap richting klantgedreven Nederland. Met een compleet aanbod op verschillende niveaus helpen wij in de ontwikkeling en groei van huidige en toekomstige professionals in customer service.

Coniche verzorgt zowel open inschrijving als incompany trajecten met thema's zoals communicatie, klantgerichtheid, klantcontact, coaching, leiderschap en customer experience.

Voor ons volledige aanbod, kun je gebruik maken van je STAP-budget. Neem na inschrijving contact met ons op.

Belevingsgericht werken is het begrijpen van de customer experience van jouw klanten! Keuzedeel mbo met erkend certificaat op mbo 4-niveau!

De beleving die we hebben bij dienstverlening wordt wereldwijd steeds belangrijker. Door de ontwikkeling van deze ‘belevingseconomie’ worden er nieuwe eisen gesteld aan het gedrag van medewerkers. Vaardigheden om een beleving voor de gasten positief te beïnvloeden zijn nu essentieel. Deze verkorte opleiding geeft jou als medewerker of leidinggevende de juiste tools en mindset om customer experience binnen je organisatie echt in gang te zetten.
Belevingsgericht werken betekent dat je aan de slag gaat met het begrijpen van de customer experience van jouw klanten, gasten, zorgvragers of cliënten. Wat is voor hen nu klantgericht? Wanneer is een ervaring onvergetelijk? Welke toegevoegde waarde bied jij als het gaat om hospitality en hostmanship? Wat is ‘not done’ en wat doe je juist wel? Jouw gedrag en de manier waarop jij met jouw gasten in gesprek bent, zorgen voor meer beleving bij de dienstverlening en dus dat mensen terugkomen!
Je gaat aan de slag met de customer experience van je eigen klanten. Door middel van klassikale lessen en zelfstudie vertaal je het belevingsconcept van de organisatie naar een plan van aanpak en voer je dit uit.

Belevingsgericht werken is het begrijpen van de customer experience van jouw klanten! Keuzedeel mbo met erkend certificaat op mbo 4-niveau!

In het door ons ontwikkelde 12-weekse programma ‘Customer Experience voor iedereen’ ga je aan de slag met de customer experience van je eigen klanten. Door middel van klassikale lessen en zelfstudie vertaal je het belevingsconcept van de organisatie naar een plan van aanpak en voer je dit uit. Bij een positieve beoordeling ontvang je het welverdiende …Belevingsgericht werken is het begrijpen van de customer experience van jouw klanten! Keuzedeel mbo met erkend certificaat op mbo 4-niveau!

In het door ons ontwikkelde 12-weekse programma ‘Customer Experience voor iedereen’ ga je aan de slag met de customer experience van je eigen klanten. Door middel van klassikale lessen en zelfstudie vertaal je het belevingsconcept van de organisatie naar een plan van aanpak en voer je dit uit. Bij een positieve beoordeling ontvang je het welverdiende mbo-certificaat ‘belevingsgericht werken’. Het behaalde resultaat wordt geregistreerd bij DUO.

De lesstof is verdeeld over 3 thema’s. Tijdens klassikale lessen en met zelfstudie wordt theoretische kennis uit onderstaande thema’s aangedragen.

Kennis van de belevingseconomie
Leer over de achtergronden van de belevingseconomie. De definitie wordt helder gemaakt en je krijgt een beeld van het nut en de noodzaak.

Kennis belevingspsychologie
Leer over de achtergrond van de belevings-psychologie. Wat is het effect van bepaalde gedragingen op de beleving van anderen?

Gedrag
Binnen dit thema is alles gericht op het toepassen van acties en gedragingen die van invloed zijn op de beleving van gasten.

Naast deze thema’s krijg je handvatten om een Plan van Aanpak (PvA) op te stellen en een belevingsconcept van de organisatie naar een daadwerkelijk PvA te vertalen, dit uit te voeren en met meetbaar resultaat af te ronden.

De uitvoering van het PvA wordt ondersteund door praktijkopdrachten waarmee je direct met het geleerde aan de slag gaat. Klassikale sessies dienen ook als reflectiemoment waarbij de kennis en voortgang getoetst wordt en om van elkaars voortgang te kunnen leren.

Voor iedereen die zich wil ontwikkelen in de ‘belevingseconomie’. Deze verkorte opleiding geeft jou als medewerker of leidinggevende de juiste tools en mindset om customer experience binnen je organisatie echt in gang te zetten.Voor iedereen die zich wil ontwikkelen in de ‘belevingseconomie’. Deze verkorte opleiding geeft jou als medewerker of leidinggevende de juiste tools en mindset om customer experience binnen je organisatie echt in gang te zetten.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.