COPC Light

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats
Logo van Coniche Business School
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,5 Coniche Business School heeft een gemiddelde beoordeling van 8,5 (uit 15 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeOnline
8 sep. 2021 tot 9 sep. 2021
Toon rooster
event 8 september 2021, 09:00-17:00, Online
event 9 september 2021, 09:00-17:00, Online

Beschrijving

Coniche & Coniche Business School (voorheen Philipse Business School en School for Customer Management) is sinds 1984 dé autoriteit in trainingen en opleidingen op het gebied van klantrelaties en klantmanagement. Onze kracht ligt in onderwijs op het snijvlak van marketing, verkoop en klantenservice. ‘Customer management’ noemen wij dit overkoepelende vakgebied.

Ons portfolio omvat maatwerktrainingen, maar ook een groot aantal trainingen en workshops via open inschrijving. Ook verzorgen wij erkende opleidingen op diverse niveau’s: van MBO- tot en met Post HBO-opleidingen en MBA. We bieden een doorgaande leerweg voor klantcontactprofessionals: van medewerker tot middenkader en hoger management.

Verdiep je in het besturingsmodel COPC en leer dit te gebruiken in de praktijk met je eigen KPI's.

Deze training geeft inzicht in het model COPC en de werkwijze/voordelen voor de klant, je organisatie en eigen afdeling. Ook leer je hoe je het besturingsmodel kunt omzetten naar een actieplan. Zo kun je voor je eigen afdeling vaststellen wat de criticals zijn en ben je in staat om aan te geven waar de eerst winstpunten liggen.

Bij aanvang van de training inventariseert de trainer welke persoonlijke leerdoelen er per deelnemer zijn, zodat hier tijdens de training op kan worden ingespeeld. Uiteraard is dit een voorbeeldprogramma en kunnen de onderwerpen naar wens en behoefte worden aangepast.Dag…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: SAFe Agile, Business intelligence, Business-IT Alignment, Business Objects en Scrum Product Owner.

Coniche & Coniche Business School (voorheen Philipse Business School en School for Customer Management) is sinds 1984 dé autoriteit in trainingen en opleidingen op het gebied van klantrelaties en klantmanagement. Onze kracht ligt in onderwijs op het snijvlak van marketing, verkoop en klantenservice. ‘Customer management’ noemen wij dit overkoepelende vakgebied.

Ons portfolio omvat maatwerktrainingen, maar ook een groot aantal trainingen en workshops via open inschrijving. Ook verzorgen wij erkende opleidingen op diverse niveau’s: van MBO- tot en met Post HBO-opleidingen en MBA. We bieden een doorgaande leerweg voor klantcontactprofessionals: van medewerker tot middenkader en hoger management.

Verdiep je in het besturingsmodel COPC en leer dit te gebruiken in de praktijk met je eigen KPI's.

Deze training geeft inzicht in het model COPC en de werkwijze/voordelen voor de klant, je organisatie en eigen afdeling. Ook leer je hoe je het besturingsmodel kunt omzetten naar een actieplan. Zo kun je voor je eigen afdeling vaststellen wat de criticals zijn en ben je in staat om aan te geven waar de eerst winstpunten liggen.

Bij aanvang van de training inventariseert de trainer welke persoonlijke leerdoelen er per deelnemer zijn, zodat hier tijdens de training op kan worden ingespeeld. Uiteraard is dit een voorbeeldprogramma en kunnen de onderwerpen naar wens en behoefte worden aangepast.Dag 1
Persoonlijke leerdoelen
Basisbegrippen COPC, evt in herhaling
Bekijk je afdeling vanuit de klant
Meerwaarde van COPC
Het besturingsmodel COPC:
Balans in kwaliteit, kosten en klanttevredenheid
Wat wil de klant, wat wil jij en wat wil de organisatie van COPC
Het besturingsmodel in de praktijk, CUIKA, Table F en criticals/non criticals

Dag 2
De vier categorieën van COPC
Leiderschap
Processen
Mensen
Prestaties
Resultaten en tips
Overeenkomsten en verschillen van Lean, SixSigma en COPC
Vertaling naar de werkvloer
Bespreken huiswerkopdracht
Meetbaar maken van kwaliteit
Feedback en persoonlijke tips

Voor iedereen die kennis wil nemen van Customer Operations Performance Center (COPC); een internationaal toegepast besturingsmodel voor klantcontactcentra. Het model wordt gebruikt om kwaliteit en prestaties te meten bij het contact met klanten.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.