COPC Light

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

COPC Light

Coniche Business School
Logo van Coniche Business School
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,9 Coniche Business School heeft een gemiddelde beoordeling van 8,9 (uit 21 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeAmersfoort
8 sep. 2022 tot 9 sep. 2022
Toon rooster
event 8 september 2022, 09:00-16:30, Amersfoort
event 9 september 2022, 09:00-16:30, Amersfoort
placeAmersfoort
23 feb. 2023 tot 24 feb. 2023
Toon rooster
event 23 februari 2023, 09:00-16:30, Amersfoort
event 24 februari 2023, 09:00-16:30, Amersfoort
placeAmersfoort
7 sep. 2023 tot 8 sep. 2023
Toon rooster
event 7 september 2023, 09:00-16:30, Amersfoort
event 8 september 2023, 09:00-16:30, Amersfoort

Beschrijving

Coniche & Coniche Business School (voorheen Philipse Business School en School for Customer Management) is sinds 1984 dé autoriteit in trainingen en opleidingen op het gebied van klantrelaties en klantmanagement. Onze kracht ligt in onderwijs op het snijvlak van marketing, verkoop en klantenservice. ‘Customer management’ noemen wij dit overkoepelende vakgebied.

Ons portfolio omvat maatwerktrainingen, maar ook een groot aantal trainingen en workshops via open inschrijving. Ook verzorgen wij erkende opleidingen op diverse niveau’s: van MBO- tot en met Post HBO-opleidingen en MBA. We bieden een doorgaande leerweg voor klantcontactprofessionals: van medewerker tot middenkader en hoger management.

Verdiep je in het besturingsmodel COPC en leer dit te gebruiken in de praktijk met je eigen KPI's.

Deze training geeft inzicht in het model COPC en de werkwijze/voordelen voor de klant, je organisatie en eigen afdeling. Ook leer je hoe je het besturingsmodel kunt omzetten naar een actieplan. Zo kun je voor je eigen afdeling vaststellen wat de criticals zijn en ben je in staat om aan te geven waar de eerst winstpunten liggen.

Bij aanvang van de training inventariseert de trainer welke persoonlijke leerdoelen er per deelnemer zijn, zodat hier tijdens de training op kan worden ingespeeld. Uiteraard is dit een voorbeeldprogramma en kunnen de onderwerpen naar wens en behoefte worden aangepast.Bij…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Lean Six Sigma Green Belt, Lean Six Sigma, Six Sigma, Lean en Lean Black Belt.

Coniche & Coniche Business School (voorheen Philipse Business School en School for Customer Management) is sinds 1984 dé autoriteit in trainingen en opleidingen op het gebied van klantrelaties en klantmanagement. Onze kracht ligt in onderwijs op het snijvlak van marketing, verkoop en klantenservice. ‘Customer management’ noemen wij dit overkoepelende vakgebied.

Ons portfolio omvat maatwerktrainingen, maar ook een groot aantal trainingen en workshops via open inschrijving. Ook verzorgen wij erkende opleidingen op diverse niveau’s: van MBO- tot en met Post HBO-opleidingen en MBA. We bieden een doorgaande leerweg voor klantcontactprofessionals: van medewerker tot middenkader en hoger management.

Verdiep je in het besturingsmodel COPC en leer dit te gebruiken in de praktijk met je eigen KPI's.

Deze training geeft inzicht in het model COPC en de werkwijze/voordelen voor de klant, je organisatie en eigen afdeling. Ook leer je hoe je het besturingsmodel kunt omzetten naar een actieplan. Zo kun je voor je eigen afdeling vaststellen wat de criticals zijn en ben je in staat om aan te geven waar de eerst winstpunten liggen.

Bij aanvang van de training inventariseert de trainer welke persoonlijke leerdoelen er per deelnemer zijn, zodat hier tijdens de training op kan worden ingespeeld. Uiteraard is dit een voorbeeldprogramma en kunnen de onderwerpen naar wens en behoefte worden aangepast.Bij aanvang van de training inventariseert de trainer welke persoonlijke leerdoelen er per deelnemer zijn, zodat hier tijdens de training op kan worden ingespeeld. Uiteraard is dit een voorbeeldprogramma en kunnen de onderwerpen naar wens en behoefte worden aangepast.

De onderwerpen die in deze training aan bod komen zijn:

Dag 1

* Persoonlijke leerdoelen
* Basisbegrippen COPC, evt in herhaling
* Bekijk je afdeling vanuit de klant
* Meerwaarde van COPC
* Het besturingsmodel COPC: Balans in kwaliteit, kosten en klanttevredenheid
* Wat wil de klant, wat wil jij en wat wil de organisatie van COPC
* Het besturingsmodel in de praktijk, CUIKA, Table F en criticals/non criticals

Dag 2

* De vier categorieën van COPC
* Leiderschap
* Processen
* Mensen
* Prestaties
* Resultaten en tips
* Overeenkomsten en verschillen van Lean, SixSigma en COPC
* Vertaling naar de werkvloer
* Bespreken huiswerkopdracht
* Meetbaar maken van kwaliteit
* Feedback en persoonlijke tips

Voor iedereen die kennis wil nemen van Customer Operations Performance Center (COPC); een internationaal toegepast besturingsmodel voor klantcontactcentra. Het model wordt gebruikt om kwaliteit en prestaties te meten bij het contact met klanten.Voor iedereen die kennis wil nemen van Customer Operations Performance Center (COPC); een internationaal toegepast besturingsmodel voor klantcontactcentra.
Het model wordt gebruikt om kwaliteit en prestaties te meten bij het contact met klanten.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.