COPC Light
Startdata en plaatsen
placeAmersfoort 8 sep. 2022 tot 9 sep. 2022Toon rooster event 8 september 2022, 09:00-16:30, Amersfoort event 9 september 2022, 09:00-16:30, Amersfoort |
placeAmersfoort 23 feb. 2023 tot 24 feb. 2023Toon rooster event 23 februari 2023, 09:00-16:30, Amersfoort event 24 februari 2023, 09:00-16:30, Amersfoort |
placeAmersfoort 7 sep. 2023 tot 8 sep. 2023Toon rooster event 7 september 2023, 09:00-16:30, Amersfoort event 8 september 2023, 09:00-16:30, Amersfoort |
Beschrijving
Coniche & Coniche Business School (voorheen Philipse Business School en School for Customer Management) is sinds 1984 dé autoriteit in trainingen en opleidingen op het gebied van klantrelaties en klantmanagement. Onze kracht ligt in onderwijs op het snijvlak van marketing, verkoop en klantenservice. ‘Customer management’ noemen wij dit overkoepelende vakgebied.
Ons portfolio omvat maatwerktrainingen, maar ook een groot aantal trainingen en workshops via open inschrijving. Ook verzorgen wij erkende opleidingen op diverse niveau’s: van MBO- tot en met Post HBO-opleidingen en MBA. We bieden een doorgaande leerweg voor klantcontactprofessionals: van medewerker tot middenkader en hoger management.
Verdiep je in het besturingsmodel COPC en leer dit te gebruiken in de praktijk met je eigen KPI's.
Deze training geeft inzicht in het model COPC en de werkwijze/voordelen voor de klant, je organisatie en eigen afdeling. Ook leer je hoe je het besturingsmodel kunt omzetten naar een actieplan. Zo kun je voor je eigen afdeling vaststellen wat de criticals zijn en ben je in staat om aan te geven waar de eerst winstpunten liggen.
Bij aanvang van de training inventariseert de trainer welke persoonlijke leerdoelen er per deelnemer zijn, zodat hier tijdens de training op kan worden ingespeeld. Uiteraard is dit een voorbeeldprogramma en kunnen de onderwerpen naar wens en behoefte worden aangepast.Bij…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Coniche & Coniche Business School (voorheen Philipse Business School en School for Customer Management) is sinds 1984 dé autoriteit in trainingen en opleidingen op het gebied van klantrelaties en klantmanagement. Onze kracht ligt in onderwijs op het snijvlak van marketing, verkoop en klantenservice. ‘Customer management’ noemen wij dit overkoepelende vakgebied.
Ons portfolio omvat maatwerktrainingen, maar ook een groot aantal trainingen en workshops via open inschrijving. Ook verzorgen wij erkende opleidingen op diverse niveau’s: van MBO- tot en met Post HBO-opleidingen en MBA. We bieden een doorgaande leerweg voor klantcontactprofessionals: van medewerker tot middenkader en hoger management.
Verdiep je in het besturingsmodel COPC en leer dit te gebruiken in de praktijk met je eigen KPI's.
Deze training geeft inzicht in het model COPC en de werkwijze/voordelen voor de klant, je organisatie en eigen afdeling. Ook leer je hoe je het besturingsmodel kunt omzetten naar een actieplan. Zo kun je voor je eigen afdeling vaststellen wat de criticals zijn en ben je in staat om aan te geven waar de eerst winstpunten liggen.
Bij aanvang van de training inventariseert de trainer welke
persoonlijke leerdoelen er per deelnemer zijn, zodat hier tijdens
de training op kan worden ingespeeld. Uiteraard is dit een
voorbeeldprogramma en kunnen de onderwerpen naar wens en behoefte
worden aangepast.Bij aanvang van de training inventariseert de
trainer welke persoonlijke leerdoelen er per deelnemer zijn, zodat
hier tijdens de training op kan worden ingespeeld. Uiteraard is dit
een voorbeeldprogramma en kunnen de onderwerpen naar wens en
behoefte worden aangepast.
De onderwerpen die in deze training aan bod komen zijn:
Dag 1
* Persoonlijke leerdoelen
* Basisbegrippen COPC, evt in herhaling
* Bekijk je afdeling vanuit de klant
* Meerwaarde van COPC
* Het besturingsmodel COPC: Balans in kwaliteit, kosten en
klanttevredenheid
* Wat wil de klant, wat wil jij en wat wil de organisatie van
COPC
* Het besturingsmodel in de praktijk, CUIKA, Table F en
criticals/non criticals
Dag 2
* De vier categorieën van COPC
* Leiderschap
* Processen
* Mensen
* Prestaties
* Resultaten en tips
* Overeenkomsten en verschillen van Lean, SixSigma en COPC
* Vertaling naar de werkvloer
* Bespreken huiswerkopdracht
* Meetbaar maken van kwaliteit
* Feedback en persoonlijke tips
Voor iedereen die kennis wil nemen van Customer Operations
Performance Center (COPC); een internationaal toegepast
besturingsmodel voor klantcontactcentra. Het model wordt gebruikt
om kwaliteit en prestaties te meten bij het contact met
klanten.Voor iedereen die kennis wil nemen van Customer Operations
Performance Center (COPC); een internationaal toegepast
besturingsmodel voor klantcontactcentra.
Het model wordt gebruikt om kwaliteit en prestaties te meten bij
het contact met klanten.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.