MBO IT-dienstverlening - Avond

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats
Logo van Computrain (btw-belast)
Opleiderscore: starstarstarstar_halfstar_border 7 Computrain (btw-belast) heeft een gemiddelde beoordeling van 7 (uit 21 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeArnhem
29 sep. 2020 tot 13 mrt. 2021
placeEnschede
29 sep. 2020 tot 13 mrt. 2021
placeGroningen
29 sep. 2020 tot 13 mrt. 2021
placeZwolle
29 sep. 2020 tot 13 mrt. 2021
placeAlmere
30 sep. 2020 tot 13 mrt. 2021
placeAmsterdam
30 sep. 2020 tot 13 mrt. 2021
placeDen Bosch
30 sep. 2020 tot 13 mrt. 2021
placeEindhoven
30 sep. 2020 tot 13 mrt. 2021
placeMaastricht
30 sep. 2020 tot 13 mrt. 2021
placeUtrecht
30 sep. 2020 tot 13 mrt. 2021
placeBreda
1 okt. 2020 tot 13 mrt. 2021
placeDen Haag
1 okt. 2020 tot 13 mrt. 2021
placeRotterdam
1 okt. 2020 tot 13 mrt. 2021
placeArnhem
15 dec. 2020 tot 12 jun. 2021
placeEnschede
15 dec. 2020 tot 12 jun. 2021
placeGroningen
15 dec. 2020 tot 12 jun. 2021
placeZwolle
15 dec. 2020 tot 12 jun. 2021
placeAlmere
16 dec. 2020 tot 12 jun. 2021
placeAmsterdam
16 dec. 2020 tot 12 jun. 2021
placeDen Bosch
16 dec. 2020 tot 12 jun. 2021

Beschrijving

Dit programma is ontwikkeld voor iedere (aankomend) medewerker van IT-dienstverlenende bedrijven of van een IT-afdeling, die zich wil ontwikkelen op MBO-niveau.

Wil je doorgroeien in de richting van IT-dienstverlening? Met dit programma ontwikkel je je op het gebied van IT en serviceverlening. Je leert belangrijke zaken over het helpen van gebruikers, oplossen van storingen en het samenwerken in een projectteam. Hierbij ga je in op servicestrategie en serviceontwerp. Daarnaast werk je aan communicatieve vaardigheden. Dit programma is dus een uitstekende verdieping of voorbereiding op het werk als medewerker van een IT-afdeling.

Dit programma wordt op MBO-niveau verzorgd. Voor dit programma g…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Social Media, LinkedIn, Facebook, Twitter en Social media strategie.

Dit programma is ontwikkeld voor iedere (aankomend) medewerker van IT-dienstverlenende bedrijven of van een IT-afdeling, die zich wil ontwikkelen op MBO-niveau.

Wil je doorgroeien in de richting van IT-dienstverlening? Met dit programma ontwikkel je je op het gebied van IT en serviceverlening. Je leert belangrijke zaken over het helpen van gebruikers, oplossen van storingen en het samenwerken in een projectteam. Hierbij ga je in op servicestrategie en serviceontwerp. Daarnaast werk je aan communicatieve vaardigheden. Dit programma is dus een uitstekende verdieping of voorbereiding op het werk als medewerker van een IT-afdeling.

Dit programma wordt op MBO-niveau verzorgd. Voor dit programma gelden geen specifieke vooropleidingseisen.

De module Communicatie voor ICT'ers rond je af met een mondeling examen. Het voordeel hiervan is dat je zelf kunt inplannen waar en wanneer je examen doet. De module ITIL® Foundation rond je af met een officieel ITIL®-examen, waarmee je een erkend certificaat ontvangt bij een voldoende beoordeling. Rond je beide modules af met een voldoende, dan ontvang je het instituutsdiploma ‘MBO IT-dienstverlening’ van Computrain.

De combinatie van inspirerende bijeenkomsten, een zeer moderne online leeromgeving en je werkomgeving maakt dit programma uniek. Je ontwikkelt de kennis en vaardigheden die je nodig hebt als IT-medewerker. Zo ga je aan de slag met communicatievaardigheden en leer je gebruikers te ondersteunen bij problemen en storingen. Het programma wordt verzorgd door ervaren docenten, die je dagelijkse werkzaamheden uitstekend begrijpen. Zij geven je praktische adviezen voor het oplossen van problemen op een servicegerichte manier. Daarnaast krijg je de beschikking over onze overzichtelijke online leeromgeving, waarin je allerlei aanvullende informatie, praktijkopdrachten en studietips vindt.

De volgende onderwerpen komen aan bod:

Communicatie voor ICT'ers

(6 bijeenkomsten)
o ICT en communicatie
o Samenwerken in een projectteam
o Klantgericht communiceren
o Omgaan met emoties en conflicten
o Begeleiden en instrueren
o Luister- en gesprekstechnieken
o Presentatietechnieken

ITIL® Foundation

(3 dagen)
o Servicestrategie
o Serviceontwerp
o Serviceveranderingen
o Serviceoperatie
o Continu verbeteren
o Examentraining

o Duur van de opleiding: 6 maanden
o Varianten: Avond, dag, zaterdag
o Dag: 6 dagen van 10.00 uur tot 16.00 uur
o Avond: 6 avonden van 19.00 uur tot 22.00 uur en 3 dagen van 10.00 uur tot 16.00 uur

MBO-deelprogramma

C-MID2|MBO IT-dienstverlening

Brand Seller

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.