ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value - Virtual Classroom

Tijdsduur
Locatie
Online
Startdatum en plaats
Logo van Computrain
Opleiderscore: starstarstarstar_halfstar_border 7,1 Computrain heeft een gemiddelde beoordeling van 7,1 (uit 24 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

computer Online: Virtual Classroom
7 apr. 2021 tot 9 apr. 2021
computer Online: Virtual Classroom
12 jul. 2021 tot 14 jul. 2021

Beschrijving

Je bent verantwoordelijk voor of betrokken bij het opstellen van service offerings en je staat hiervoor in direct contact met de verschillende stakeholders om hiermee IT-servicemanagement binnen je...

In de Virtual Classroom wordt de klasruimte digitaal nagebootst en volg je live les via de computer. De lessen zijn klassikaal en interactief, waardoor de les niet heel anders is dan normaal. Je kunt tijdens de les direct vragen stellen aan de docent, werken aan opdrachten en discussiëren met medestudenten. Op deze manier kun je veilig vanuit huis studeren. Het enige dat je nodig hebt is een werkende internetverbinding. Je ontvangt duidelijke instructies over het inloggen en het gebruik en er i…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: ITIL v4, ITIL Overzicht, ITIL Practitioner, ITIL Foundation en ITIL v3.

Je bent verantwoordelijk voor of betrokken bij het opstellen van service offerings en je staat hiervoor in direct contact met de verschillende stakeholders om hiermee IT-servicemanagement binnen je...

In de Virtual Classroom wordt de klasruimte digitaal nagebootst en volg je live les via de computer. De lessen zijn klassikaal en interactief, waardoor de les niet heel anders is dan normaal. Je kunt tijdens de les direct vragen stellen aan de docent, werken aan opdrachten en discussiëren met medestudenten. Op deze manier kun je veilig vanuit huis studeren. Het enige dat je nodig hebt is een werkende internetverbinding. Je ontvangt duidelijke instructies over het inloggen en het gebruik en er is technische ondersteuning mochten er problemen zijn.
Tijdens deze training ontwikkel je vaardigheden die nodig zijn om met stakeholders af te stemmen welke IT-supportdiensten er ingericht of verbeterd moeten worden. Onder begeleiding van een gecertificeerde trainer ga je aan de slag met de stappen binnen een customer journey om hiermee de behoefte van de stakeholders inzichtelijk te maken. Na afloop van de training weet je welke tools nodig zijn om stakeholders te betrekken bij de processen om zo een optimale dienstverlening te kunnen verlenen.

Je hebt ervaring met IT-servicemanagement en bent in het bezit van het certificaat ITIL® 4 Foundation.


Deze ITIL® 4-training wordt gegeven op basis van de theorie, met uitstappen naar de praktijk, een case, (groeps)opdrachten en praktijkgerelateerde discussies. Zo worden de ITIL®-concepten concreet en toepasbaar gemaakt voor de praktijk.

Inhoud

Relationship management
Portfolio management
Service request management
Supplier management
Business analysis
Service level management
Service catalog management
Service Desk
Business relationship management
What is a Customer Journey
Customer Journey Steps
o Explore
o Engage
o Offer
o Agree
o Onboard
o Co-create
o Realize

3 dagen

Trainingen

C-SDSV|ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value

Brand Owner

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.