ITIL® 4 Foundation - Dag

Tijdsduur
Locatie
Op locatie, Online
Startdatum en plaats
Logo van Computrain
Opleiderscore: starstarstarstar_halfstar_border 7,2 Computrain heeft een gemiddelde beoordeling van 7,2 (uit 26 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeAmsterdam
3 nov. 2021 tot 4 nov. 2021
placeRotterdam
3 nov. 2021 tot 4 nov. 2021
placeAmsterdam
10 jan. 2022 tot 11 jan. 2022
placeEindhoven
10 jan. 2022 tot 11 jan. 2022
placeGroningen
10 jan. 2022 tot 11 jan. 2022
placeRotterdam
10 jan. 2022 tot 11 jan. 2022
placeUtrecht
10 jan. 2022 tot 11 jan. 2022
placeZwolle
10 jan. 2022 tot 11 jan. 2022
placeAmsterdam
1 mrt. 2022 tot 2 mrt. 2022
placeEindhoven
1 mrt. 2022 tot 2 mrt. 2022
placeGroningen
1 mrt. 2022 tot 2 mrt. 2022
placeRotterdam
1 mrt. 2022 tot 2 mrt. 2022
placeUtrecht
1 mrt. 2022 tot 2 mrt. 2022
placeZwolle
1 mrt. 2022 tot 2 mrt. 2022
placeAmsterdam
19 mei. 2022 tot 20 mei. 2022
placeEindhoven
19 mei. 2022 tot 20 mei. 2022
placeGroningen
19 mei. 2022 tot 20 mei. 2022
placeRotterdam
19 mei. 2022 tot 20 mei. 2022
placeUtrecht
19 mei. 2022 tot 20 mei. 2022
placeZwolle
19 mei. 2022 tot 20 mei. 2022

Beschrijving

Deze training is ontwikkeld voor iedereen die zich bezighoudt met beheer en exploitatie van de IT-infrastructuur en het leveren van IT-services, zoals IT-medewerkers en -managers. Ook voor applicat...

Verdiep je in de nieuwste inzichten binnen servicemanagement met ITIL® 4. ITIL® 4 is een logisch voortvloeisel uit ITIL® v3. Hiermee maak je een praktische en flexibele transitie mogelijk in je organisatie, waardoor nieuwe werkwijzen toegepast worden waar de hedendaagse digitale wereld om vraagt. Een belangrijk verschil betreft de aansluiting op best practices en frameworks zoals lean, agile en DevOps. ITIL® 4 past hierdoor goed in organisaties die werken met deze technieken. Door deze mee te n…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: ITIL v4, ITIL Overzicht, ITIL Practitioner, ITIL Foundation en ITIL v3.

Deze training is ontwikkeld voor iedereen die zich bezighoudt met beheer en exploitatie van de IT-infrastructuur en het leveren van IT-services, zoals IT-medewerkers en -managers. Ook voor applicat...

Verdiep je in de nieuwste inzichten binnen servicemanagement met ITIL® 4. ITIL® 4 is een logisch voortvloeisel uit ITIL® v3. Hiermee maak je een praktische en flexibele transitie mogelijk in je organisatie, waardoor nieuwe werkwijzen toegepast worden waar de hedendaagse digitale wereld om vraagt. Een belangrijk verschil betreft de aansluiting op best practices en frameworks zoals lean, agile en DevOps. ITIL® 4 past hierdoor goed in organisaties die werken met deze technieken. Door deze mee te nemen in servicemanagement is het mogelijk om de service naar een nieuw niveau te tillen. Wil jij weten hoe je dit doet? Volg dan deze training.

Je hebt geen specifieke voorkennis nodig.

Na afloop van deze training ontvang je het officiële certificaat ‘ITIL® 4 Foundation’ van Computrain.
Met deze training ben je uitstekend voorbereid op het examen ITIL® 4 Foundation. Je kunt het examen afleggen bij een van onze examencentra. Je kunt je hiervoor apart aanmelden.
LET OP: vanaf 1 november 2019 is het examen inbegrepen bij de training.

Tijdens deze klassikale training word je in een efficiënt programma volledig voorbereid op het officiële examen ITIL® 4 Foundation. Je krijgt hierbij actuele kennis aangereikt op het gebied van IT-servicemanagement, die je direct in de praktijk kunt toepassen. Door de jarenlange ervaring en de persoonlijke aandacht van onze zeer ervaren trainers volg je bij Computrain gegarandeerd een kwalitatief hoogstaande ITIL®-training.

Inhoud


Introductie ITIL v4

o Service Management: Key Concepts
o Value and Value Co-Creation
o Value: Service, Products, and Resources
o Service Relationships
o Value: Outcomes, Costs, and Risks

The Guiding Principles

o The Seven Guiding Principles
o Applying the Guiding Principles

The Four Dimensions of Service Management

o Organizations and People
o Information and Technology
o Partners and Suppliers
o Value Streams and Processes
o External Factors and Pestle Model

Service Value System

o Overview of Service Value System
o Overview of the Service Value Chain

Continual Improvement

o Introduction to Continual Improvement
o The Continual Improvement Model
o Relationship between Continual Improvement and Guiding Principles

Overview of ITIL Practices

o Purpose of ITIL Practices
o The Continual Improvement Practice
o The Change Control Practice
o The Incident Management Practice
o The Problem Management Practice
o The Service Request Management Practice
o The Service Desk Practice
o The Service Level Management Practice

2 dagen

Trainingen

C-ITIL4|ITIL® 4 Foundation

Brand Owner

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.