ITIL® 4 Foundation - Avond

Tijdsduur

ITIL® 4 Foundation - Avond

Computrain
Logo van Computrain
Opleiderscore: starstarstarstar_halfstar_border 7,2 Computrain heeft een gemiddelde beoordeling van 7,2 (uit 97 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

Deze training is ontwikkeld voor iedereen die zich bezighoudt met IT-beheer en exploitatie van de IT-infrastructuur en het leveren van IT-services. Jij bent bijvoorbeeld werkzaam als IT-medewerker of -manager. Ook voor applicatie-, project-, proces- en businessmanagers die direct betrokken zijn bij de IT is deze training een uitstekende keuze.

Verdiep je in de nieuwste inzichten binnen servicemanagement met ITIL® 4 Foundation. Waar ITIL® 3 vooral in het teken staat van service, richt ITIL® 4 zich meer op het creëren van waarde. Hiermee maak je een praktische en flexibele groei mogelijk binnen je gehele organisatie. Nieuwe werkwijzen worden toegepast, die aansluiten bij de wensen van de huidi…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: ITIL v4, ITIL Overzicht, ITIL Practitioner, ITIL Foundation en ITIL v3.

Deze training is ontwikkeld voor iedereen die zich bezighoudt met IT-beheer en exploitatie van de IT-infrastructuur en het leveren van IT-services. Jij bent bijvoorbeeld werkzaam als IT-medewerker of -manager. Ook voor applicatie-, project-, proces- en businessmanagers die direct betrokken zijn bij de IT is deze training een uitstekende keuze.

Verdiep je in de nieuwste inzichten binnen servicemanagement met ITIL® 4 Foundation. Waar ITIL® 3 vooral in het teken staat van service, richt ITIL® 4 zich meer op het creëren van waarde. Hiermee maak je een praktische en flexibele groei mogelijk binnen je gehele organisatie. Nieuwe werkwijzen worden toegepast, die aansluiten bij de wensen van de huidige digitale wereld. Een belangrijk verschil betreft de aansluiting op best practices en frameworks zoals lean, agile en DevOps. ITIL® 4 past hierdoor goed in organisaties die werken met deze technieken. Zo kun jij als IT-dienstverlener de service naar een hoger niveau te tillen. Wil jij weten hoe je dit doet? Volg dan deze training.

Admission

Om deel te nemen aan de training ITIL® 4 Foundation heb je geen specifieke voorkennis nodig.

Graduation

Na afloop van deze training ontvang je het officiële certificaat ‘ITIL® 4 Foundation’ van Computrain.

Met deze training ben je uitstekend voorbereid op het examen ITIL® 4 Foundation. Je kunt het examen afleggen bij een van onze examencentra. Je kunt je hiervoor apart aanmelden.

LET OP: vanaf 1 november 2019 is het examen inbegrepen bij de training.

Objectives

Tijdens deze klassikale training word je in een efficiënt programma volledig voorbereid op het officiële examen ITIL® 4 Foundation, waarmee je uiteindelijk het ITIL® Foundation Certification kunt ontvangen. Je krijgt hierbij actuele kennis aangereikt op het gebied van IT-servicemanagement, die je direct in de praktijk kunt toepassen. Door de jarenlange ervaring en de persoonlijke aandacht van onze zeer ervaren trainers volg je bij Computrain gegarandeerd een kwalitatief hoogstaande ITIL®-training.

ITIL® is a registered trade mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved.

Program guide

InhoudIntroductie ITIL® v4
  • Service Management: Key Concepts
  • Value and Value Co-Creation
  • Value: Service, Products, and Resources
  • Service Relationships
  • Value: Outcomes, Costs, and Risks
The Guiding Principles
  • The Seven Guiding Principles
  • Applying the Guiding Principles
The Four Dimensions of Service Management
  • Organizations and People
  • Information and Technology
  • Partners and Suppliers
  • Value Streams and Processes
  • External Factors and Pestle Model
Service Value System
  • Overview of Service Value System
  • Overview of the Service Value Chain
Continual Improvement
  • Introduction to Continual Improvement
  • The Continual Improvement Model
  • Relationship between Continual Improvement and Guiding Principles
Overview of ITIL® Practices
  • Purpose of ITIL Practices
  • The Continual Improvement Practice
  • The Change Control Practice
  • The Incident Management Practice
  • The Problem Management Practice
  • The Service Request Management Practice
  • The Service Desk Practice
  • The Service Level Management Practice

Course schedule

2 dagen

Characteristics

Trainingen

Short program

C-ITIL4|ITIL® 4 Foundation

Commercial partners

Brand Owner

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.