Customer Journey Marketing

Niveau
Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

Customer Journey Marketing

Competence Factory
Logo van Competence Factory
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9,3 Competence Factory heeft een gemiddelde beoordeling van 9,3 (uit 1.728 ervaringen)
Beste opleider van Nederland

Winnaar Beste opleider van Nederland 2020: #1 in Marketing en #2 beste grote opleider.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2019: #3 in Marketing.

Lees meer over Beste Opleider van Nederland 2020.

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

8,6
Gemiddeld cijfer voor Customer Journey Marketing
Gebaseerd op 9 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
Letty De nijs
starstarstarstarstar_border
Letty De nijs
8
Customer Journey Marketing

"Eerst theorie, na pauze vooral in actie. Fijn want na de lunch ben je meestal een beetje sloom. Zelf aan de slag moeten gaan kwam op het juiste moment :)" - 29-08-2022 14:15

"Eerst theorie, na pauze vooral in actie. Fijn want na de lunch ben je meestal een beetje sloom. Zelf aan de slag moeten gaan kwam op het jui… alles lezen - 29-08-2022 14:15

Startdata en plaatsen

placeUtrecht
13 feb. 2025
placeUtrecht
26 mrt. 2025
placeUtrecht
18 jun. 2025
placeUtrecht
22 aug. 2025
placeUtrecht
16 okt. 2025
placeUtrecht
16 dec. 2025

Beschrijving

Tijdens de training Customer Journey Marketing leer je precies waar een goede customer journey aan voldoet en hoe je die zelf succesvol inzet. Customer journey’s zijn hot. Bedrijven als Apple, Unilever en ING weten feilloos welke stappen een consument doorloopt voordat hij een product of dienst koopt. Maar hoe zit dit bij jouw organisatie? Hoe moet jouw customer journey eruitzien om meer klanten binnen te halen én te behouden? 

Programma van de training Customer Journey Marketing

College 1
  • De mentale journey die een potentiële klant aflegt vanaf het eerste contactmoment tot het moment van aankoop.
  • Van welke factoren is de lengte en opbouw van een succesvolle customer journey afhankelijk?
  • C…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Customer Journey, SEO, UX / User Experience Design, Neuromarketing en Consumentengedrag.

Tijdens de training Customer Journey Marketing leer je precies waar een goede customer journey aan voldoet en hoe je die zelf succesvol inzet. Customer journey’s zijn hot. Bedrijven als Apple, Unilever en ING weten feilloos welke stappen een consument doorloopt voordat hij een product of dienst koopt. Maar hoe zit dit bij jouw organisatie? Hoe moet jouw customer journey eruitzien om meer klanten binnen te halen én te behouden? 

Programma van de training Customer Journey Marketing

College 1
  • De mentale journey die een potentiële klant aflegt vanaf het eerste contactmoment tot het moment van aankoop.
  • Van welke factoren is de lengte en opbouw van een succesvolle customer journey afhankelijk?
  • Customer journey's in de praktijk: voorbeelden van succesvolle en minder succesvolle customer journey's.
  • Acquisitie: hoe laat je zoveel mogelijk potentiële klanten jouw customer journey afleggen?
College 2
  • Uit hoeveel fases bestaat jouw ideale customer journey?
  • Welke kanalen zijn geschikt voor welke fase van de customer journey?
  • Hoe en wat moet je communiceren tijdens de verschillende fases van jouw customer journey?
  • Hoe zorg je ervoor dat mensen niet te lang blijven hangen in de customer journey en zo snel mogelijk klant worden?
  • Hoe zorg je ervoor dat je klanten niet alleen informeert tijdens de customer journey, maar ook aan je bindt?

Belangrijk advies bij de keuze van je opleiding;

  • Verifieer de naam van het opleidingsinstituut vooraf aan de boeking door op ‘klachten’ en of  ‘reviews' te zoeken in bijvoorbeeld Google.
  • Is de prijs all in? Wat zijn de bijkomende kosten (lunches, reprorechten en of  arrangementskosten).
  • Waar vind de training plaats 
8,6
Gemiddeld cijfer voor Customer Journey Marketing
Gebaseerd op 9 ervaringen
Letty De nijs
starstarstarstarstar_border
Letty De nijs
8
Customer Journey Marketing

"Eerst theorie, na pauze vooral in actie. Fijn want na de lunch ben je meestal een beetje sloom. Zelf aan de slag moeten gaan kwam op het juiste moment :)" - 29-08-2022 14:15

"Eerst theorie, na pauze vooral in actie. Fijn want na de lunch ben je meestal een beetje sloom. Zelf aan de slag moeten gaan kwam op het jui… alles lezen - 29-08-2022 14:15

Jelita Schenkhuizen
starstarstarstarstar_border
Jelita Schenkhuizen
Analyst Business Development
8
Customer Journey Marketing

"Leuke leerzame training van Daan Boekhoorn. Goede tools gekregen om een goede Persona te maken, een marketing strategie te bedenken en content te creëren voor elke stap in de klantreis. " - 28-06-2021 10:01

"Leuke leerzame training van Daan Boekhoorn. Goede tools gekregen om een goede Persona te maken, een marketing strategie te bedenken en conte… alles lezen - 28-06-2021 10:01

starstarstarstarstar_half
Evelien Vegers
9
Customer Journey Marketing

"Met humor en enthousiasme deelt Daan actuele kennis over Customer Journey Marketing vanuit zijn praktijkervaring als ondernemer. Een waardevolle training met nieuwe inzichten, interessante praktijkvoorbeelden, nuttige tips en tools, en veel inspiratie!" - 23-06-2021 14:54

"Met humor en enthousiasme deelt Daan actuele kennis over Customer Journey Marketing vanuit zijn praktijkervaring als ondernemer. Een waardev… alles lezen - 23-06-2021 14:54

starstarstarstarstar_half
Caroline Lanslots
nvt
9
Customer Journey Marketing

"Enthousiasme en inspiratie! Ik heb veel nieuwe informatie gekregen. Tineke is zeer ervaren, en kan de groep vanuit haar praktijkervaring veel leren. We hadden veel interactie, waardoor iedereen een goede ervaring heeft opgedaan." - 08-11-2019 15:44

"Enthousiasme en inspiratie! Ik heb veel nieuwe informatie gekregen. Tineke is zeer ervaren, en kan de groep vanuit haar praktijkervaring vee… alles lezen - 08-11-2019 15:44

starstarstarstarstar_half
Robert Rietveld
Design for Care
9
Customer Journey Marketing

"Geen marketing geklets maar juist vanuit een ondernemer horen hoe zij haar funnels heeft opgezet. Daarin zaten voor mij heel veel eye-openers (beter gezegd dat wist ik niet :-( ) Of te wel genoeg huiswerk voor de komende maanden. " - 08-11-2019 15:38

"Geen marketing geklets maar juist vanuit een ondernemer horen hoe zij haar funnels heeft opgezet. Daarin zaten voor mij heel veel eye-opener… alles lezen - 08-11-2019 15:38

starstarstarstarstar_border
Marieke van der Velden
8
Customer Journey Marketing

"Fijn tempo, super veel én relevante praktijkvoorbeelden. Tineke heeft ontzettend veel kennis en ervaring en vertelt je álles wat je wilt weten, is heel open en ontzettend enthousiast. Praktijkgericht en meteen toepasbaar. " - 08-11-2019 15:38

"Fijn tempo, super veel én relevante praktijkvoorbeelden. Tineke heeft ontzettend veel kennis en ervaring en vertelt je álles wat je wilt wet… alles lezen - 08-11-2019 15:38

starstarstarstarstar_half
Jessica -
Marketeer
9
Customer Journey Marketing

"Ik heb de training ervaren als zeer leerzaam. Je kunt merken dat Tineke echt weet waar ze over praat. Duidelijke voorbeelden uit de praktijk en praktische tips die je ook zelf direct kunt toepassen. " - 08-11-2019 15:36

"Ik heb de training ervaren als zeer leerzaam. Je kunt merken dat Tineke echt weet waar ze over praat. Duidelijke voorbeelden uit de praktijk… alles lezen - 08-11-2019 15:36

starstarstarstarstar_border
Marcel Timmer
Head of Commercial Excellence
8
Customer Journey Marketing

"Leuke training van 1 dag met Tineke Zwart over Customer Journey Marketing met actuele informatie, handige tools en voorbeelden. Vlotte uitleg met korte oefeningen. Aanrader als je een start wil maken met (vooral online) Customer Journey Marketing. " - 07-06-2019 14:32

"Leuke training van 1 dag met Tineke Zwart over Customer Journey Marketing met actuele informatie, handige tools en voorbeelden. Vlotte uitle… alles lezen - 07-06-2019 14:32

starstarstarstarstar_half
Sinan Okcuoglu
9
Customer Journey Marketing

"Tineke heeft er duidelijk verstand van en heeft ook een aantal succesvolle voorbeelden die handvaten aan de materie geven. De inhoud is niet wereldschokkend als je je al hebt verdiept in online marketing maar evengoed bruikbaar om het nog eens in een overzichtelijke, goed gecommuniceerde cursus te krijgen" - 07-06-2019 14:28

"Tineke heeft er duidelijk verstand van en heeft ook een aantal succesvolle voorbeelden die handvaten aan de materie geven. De inhoud is niet… alles lezen - 07-06-2019 14:28

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Competence Factory, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.