Webcare en communitymanagement

Niveau
Tijdsduur
Trainers
Marieke PijlerPaulus Veltman
Startdatum en plaats
Logo van Competence Factory
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,8 Competence Factory heeft een gemiddelde beoordeling van 8,8 (uit 431 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Utrecht
2 dec. 2019
Utrecht
28 jan. 2020
Utrecht
20 mrt. 2020
Utrecht
13 mei. 2020
Utrecht
7 jul. 2020
Utrecht
21 sep. 2020
Utrecht
13 nov. 2020
Utrecht
14 jan. 2021
Utrecht
17 mrt. 2021

Beschrijving

Webcare en community management zijn effectieve manieren om online de relatie met je doelgroep te verbeteren. Door met je 'community' in gesprek te gaan, adequaat op klachten te reageren en je merk op logische momenten in een discussie te laden, kun je klanten aan je binden - en zelfs omtoveren tot trouwe fans. Maar waar begin je? In de intensieve training Webcare en community management krijg je inzicht in de mogelijkheden, leer je de belangrijkste do's en don'ts en ontdek je hoe je community's in de strategie van je organisatie implementeert. 

Programma van de training Webcare en communitymanagement

College 1

  • Webcare: hoe richt je een optimale online dienstverlening in?
  • Reputatiemanagemen…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Community Management, Reputatiemanagement, Klantgerichtheid, Social Media en Klantvriendelijkheid.

Webcare en community management zijn effectieve manieren om online de relatie met je doelgroep te verbeteren. Door met je 'community' in gesprek te gaan, adequaat op klachten te reageren en je merk op logische momenten in een discussie te laden, kun je klanten aan je binden - en zelfs omtoveren tot trouwe fans. Maar waar begin je? In de intensieve training Webcare en community management krijg je inzicht in de mogelijkheden, leer je de belangrijkste do's en don'ts en ontdek je hoe je community's in de strategie van je organisatie implementeert. 

Programma van de training Webcare en communitymanagement

College 1

  • Webcare: hoe richt je een optimale online dienstverlening in?
  • Reputatiemanagement: op welke manieren kun je je online reputatie monitoren en anticiperen?
  • Crisiscommunicatie: hoe stel je een (re)actieschema op dat je effectief bij online calamiteiten in kunt zetten?

College 2

  • Wat is een 'Conversation Company'?
  • Hoe word je een ‘Conversation Company’?
  • Wat zijn de trends en nieuwste ontwikkelingen op het gebied van online storytelling met social media?
  • Hoe creëer je draagvlak en overwin je interne weerstand?

We willen dat iedereen goede trainingen kan volgen. Niet alleen de marketeer bij een grote corporate met een flink opleidingsbudget, maar ook freelancers, zelfstandig adviseurs, webshop-eigenaren en non-profit professionals. Daarom hanteren we dynamische prijzen.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.
Marieke Pijler - Trainer, Strateeg en Founder bij Brand Density
Marieke Pijler
Trainer, Strateeg en Founder bij Brand Density
9,2
Paulus Veltman - Gepassioneerd vernieuwer | Spreker | Trainer | Blogger | Social media | Storytelling
Paulus Veltman
Gepassioneerd vernieuwer | Spreker | Trainer | Blogger | Social media | Storytelling
8,7

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Competence Factory, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.