Business Gamification

Type product
Totale lesduur
Nano gamification wordle1
Logo van Competence Factory
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,5 Competence Factory heeft een gemiddelde beoordeling van 8,5 (uit 140 ervaringen)

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product. Competence Factory biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's:

Amsterdam, Antwerpen, Eindhoven, Rotterdam, Utrecht, Zwolle

Door een betere bezettingsgraad zijn onze prijzen gemiddeld lager voor onze cursisten. Hoe vaker je bij ons een cursus volgt hoe lager de cursusprijs, zelfs als je van baan verandert. 

Kortingsmogelijkheden: Last Minute, KVGO, 20% ZZP korting en/of bundelkorting tot 40%.

Beschrijving

In de tweedaagse cursus Business Gamification leert u hoe games en simulaties in een zakelijke omgeving ingezet kunnen worden. De eigen digitale media wordt onder de loep genomen en onder begeleiding leer je hoe je deze via gamification kan verbeteren. Ook krijg je direct toepasbare tools en technieken aangereikt waarmee je zelf op eenvoudige wijze games and gamification kunt toepassen in de werkomgeving. Organisaties willen tegenwoordig iets met games en passen gamification toe in hun marketing om doelgroepen beter te betrekken. Gamification is een business strategie dat principes gebruikt vanuit de game wereld hun klanten te beïnvloeden, meer loyaliteit te creeëren, betrokkenheid en conver…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Door een betere bezettingsgraad zijn onze prijzen gemiddeld lager voor onze cursisten. Hoe vaker je bij ons een cursus volgt hoe lager de cursusprijs, zelfs als je van baan verandert. 

Kortingsmogelijkheden: Last Minute, KVGO, 20% ZZP korting en/of bundelkorting tot 40%.

In de tweedaagse cursus Business Gamification leert u hoe games en simulaties in een zakelijke omgeving ingezet kunnen worden. De eigen digitale media wordt onder de loep genomen en onder begeleiding leer je hoe je deze via gamification kan verbeteren. Ook krijg je direct toepasbare tools en technieken aangereikt waarmee je zelf op eenvoudige wijze games and gamification kunt toepassen in de werkomgeving. Organisaties willen tegenwoordig iets met games en passen gamification toe in hun marketing om doelgroepen beter te betrekken. Gamification is een business strategie dat principes gebruikt vanuit de game wereld hun klanten te beïnvloeden, meer loyaliteit te creeëren, betrokkenheid en conversie vergroten.

Er zijn nog geen ervaringen. Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.