Persoonlijk Verkopen In-company

Type product

Persoonlijk Verkopen In-company

Competence Factory Incompany
Logo van Competence Factory Incompany
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8 Competence Factory Incompany heeft een gemiddelde beoordeling van 8 (uit 1 ervaring)

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

Weet jij welke verborgen omzet je nu nog mist bij je klanten? Hoe je je klanten zover krijgt om tot actie over te gaan? Waardoor sommige klantgesprekken zo ontzettend goed gaan, terwijl andere tegenvallen? In de training Persoonlijk verkopen krijg je op deze vragen antwoord. Je leert technieken en vaardigheden op jouw manier gebruiken. En je onderzoekt je eigen overtuigingen en aannames, die misschien tijdens het salesproces in de weg staan. Zo leer je samen met de klant tot de beste oplossing te komen. Klant blij, en jij draait meer omzet!

Programma van de training Persoonlijk Verkopen

College 1
  • Je krijgt inzicht in de belangrijkste drijver voor je succes of falen tijdens verkoop.
  • Je maak…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Sales management, NIMA A Sales, NIMA B Sales, Netwerken en CRM (Customer Relationship Management).

Weet jij welke verborgen omzet je nu nog mist bij je klanten? Hoe je je klanten zover krijgt om tot actie over te gaan? Waardoor sommige klantgesprekken zo ontzettend goed gaan, terwijl andere tegenvallen? In de training Persoonlijk verkopen krijg je op deze vragen antwoord. Je leert technieken en vaardigheden op jouw manier gebruiken. En je onderzoekt je eigen overtuigingen en aannames, die misschien tijdens het salesproces in de weg staan. Zo leer je samen met de klant tot de beste oplossing te komen. Klant blij, en jij draait meer omzet!

Programma van de training Persoonlijk Verkopen

College 1
  • Je krijgt inzicht in de belangrijkste drijver voor je succes of falen tijdens verkoop.
  • Je maakt kennis met de Kern van Sales.
  • Je leert de belangrijkste stappen om een gesprek te openen en vertrouwen te winnen.
  • Je leert hoe je een gestructureerde analyse te maken van een klantcase.
College 2
  • Je leert om een klant groter te laten denken en actie te laten ondernemen.
  • Je zorgt ervoor dat je gesprek vruchtbaar is met een concreet actieplan.
  • Je leert effectief omgaan met kritiek en bezwaren.
Check-in
  • Twee weken na de laatste sessie heb je met je trainer een coaching call om je in je proces te blijven ondersteunen en succes kunt blijven creëren.
Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.