Feedback geven en ontvangen als team

Type product
Trainers
Robert BroeksSilvia Broeks
Logo van Communicerenenzo
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,8 Communicerenenzo heeft een gemiddelde beoordeling van 8,8 (uit 18 ervaringen)

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

HOE WERKT BLENDED LEARNING bij COMMUNICERENENZO
CONTACT
We maken eerst kennis, bespreken je leerdoelen en je persoonlijk stijl profiel zodat jij en wij weten wat jij nodig hebt om je leerdoelen te behalen. Dit kan telefonisch of via zoom.


ONLINE LEREN

In het online gedeelte van je training, die wij op maat voor jou hebben gemaakt, krijg je aan de hand van filmpjes, teksten, podcasts, vragen en opdrachten de
kennis over de onderwerpen die jij nodig hebt.

COACHING
Regelmatig spreken we (online) af om je voortgang en je vragen door te nemen. En we coachen je bij de opdrachten en bespreken jouw praktijkvoorbeelden.

JIJ BEPAALT JE AGENDA
Je kunt starten wanneer het jou uitkomt. Waar en wanneer je met de training bezig bent, bepaal je ook zelf.

DE TRAINING
Doordat je heel veel verschillende leervormen krijgt aangeboden, leer gemakkelijk nieuwe vaardigheden toe te passen. We hebben zelfs een app met een memotrainer die je regelmatig helpt om het geleerde fris te houden.

VERSTERK JE ZELF
Met een persoonlijke maatwerktraining pak je die onderwerpen aan die je echt verder helpen.

Feedback geven en ontvangen lastig?

Wanneer je merkt dat een team het moeilijk vindt om zich echt uit te spreken over wat ze wel en niet van een ander verwachten of men vindt het moeilijk om feedback te ontvangen dan is deze training voor jouw team. 

Feedback geven is meer dan alleen maar zeggen wat je goed of fout aan iemand vindt. Het is een manier om de samenwerking met anderen op een constructieve manier bespreekbaar te maken. Er zijn echter wel een aantal voorwaarden aan het echt goed geven van feedback. Wie de ontvanger is speelt daarbij een grote rol, want wat je tegen een collega misschien nog wel uitspreekt is soms wel heel lastig tegen je leidinggevende te zeggen.

In de training…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

HOE WERKT BLENDED LEARNING bij COMMUNICERENENZO
CONTACT
We maken eerst kennis, bespreken je leerdoelen en je persoonlijk stijl profiel zodat jij en wij weten wat jij nodig hebt om je leerdoelen te behalen. Dit kan telefonisch of via zoom.


ONLINE LEREN

In het online gedeelte van je training, die wij op maat voor jou hebben gemaakt, krijg je aan de hand van filmpjes, teksten, podcasts, vragen en opdrachten de
kennis over de onderwerpen die jij nodig hebt.

COACHING
Regelmatig spreken we (online) af om je voortgang en je vragen door te nemen. En we coachen je bij de opdrachten en bespreken jouw praktijkvoorbeelden.

JIJ BEPAALT JE AGENDA
Je kunt starten wanneer het jou uitkomt. Waar en wanneer je met de training bezig bent, bepaal je ook zelf.

DE TRAINING
Doordat je heel veel verschillende leervormen krijgt aangeboden, leer gemakkelijk nieuwe vaardigheden toe te passen. We hebben zelfs een app met een memotrainer die je regelmatig helpt om het geleerde fris te houden.

VERSTERK JE ZELF
Met een persoonlijke maatwerktraining pak je die onderwerpen aan die je echt verder helpen.

Feedback geven en ontvangen lastig?

Wanneer je merkt dat een team het moeilijk vindt om zich echt uit te spreken over wat ze wel en niet van een ander verwachten of men vindt het moeilijk om feedback te ontvangen dan is deze training voor jouw team. 

Feedback geven is meer dan alleen maar zeggen wat je goed of fout aan iemand vindt. Het is een manier om de samenwerking met anderen op een constructieve manier bespreekbaar te maken. Er zijn echter wel een aantal voorwaarden aan het echt goed geven van feedback. Wie de ontvanger is speelt daarbij een grote rol, want wat je tegen een collega misschien nog wel uitspreekt is soms wel heel lastig tegen je leidinggevende te zeggen.

In de training Feedback geven en ontvangen leer je als team in 4 dagdelen hoe je op een voor jou persoonlijk effectieve manier feedback geeft en ontvangt.

Je weet het niet alleen, je kunt het ook. Want feedback geven is DOEN.

Onderwerpen in deze training:

  • Communicatie, hoe zet je dit op een juiste manier in bij het voorbereiden, het geven en het ontvangen van Feedback in.
  • Wat is feedback en wat is het vooral niet.
  • De do’s en don’ts van feedback geven en ontvangen.
  • Een stappenplan om constructief feedback te geven.
  • Feedback geven en hiërarchie. Feedback geven aan je leidinggevende.
  • Feedback op maat geven, rekening houdend met de persoonlijke communicatiestijl van de ontvanger.

Na de training ben je in staat om op een effectieve manier feedback te geven en te ontvangen ongeacht wie de ontvanger of gever is. Het team communiceert beter met elkaar en de samenwerking is versterkt.

Voor wie is deze training?

Voor iedereen die zijn communicatieve vaardigheden wil versterken in het uitspreken van feedback.

Deze training wordt aan groepen tot maximaal 10 personen binnen uw bedrijf gegeven. Om het geleerde te waarborgen is het verstandig om een 5e dagdeel na ongeveer 4 tot 6 maanden aan te bieden aan uw medewerkers. Zo kunnen zij reflecteren op het geleerde en kijken hoe zij dit hebben kunnen toepassen. Lastige situaties kunnen nog eens geoefend worden en de onderwerpen kunnen bovendien verdiept worden.

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.