Telefonische acquisitie/Telefonisch afspraken maken / Telefonisch acquireren/ Telefoontraining

Niveau
Totale lesduur
Trainers
Sjoerd Wenselaar+7
Startdatum en plaats
Logo van Coach + Result
Opleiderscore: starstarstarstarstar 9,6 Coach + Result heeft een gemiddelde beoordeling van 9,6 (uit 1.093 ervaringen)
Bovnl winner icon 2017Beste opleider van Nederland

Winnaar Beste opleider van Nederland 2017: #1 in Secretarieel & Administratief, #1 in Sales, #2 in Opleiding & Onderwijs en #3 in Management.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2016: #1 in Secretarieel & Administratief, #1 in Financieel, #1 in Sales, #2 in Communicatie en #3 overall.

Lees meer over Beste Opleider 2017.

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

9,6
Gemiddeld cijfer voor Telefonische acquisitie/Telefonisch afspraken maken / Telefonisch acquireren/ Telefoontraining
Gebaseerd op 190 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Liane Bron
Commercieel Ondersteuner Financieel Advies
10
Telefonische acquisitie/Telefonisch afspraken maken / Telefonisch acquireren/ Telefoontraining

"Leuk training gehad waarbij de telefoontechnieken op een zeer prettige manier zijn aangescherpt ... ... ... ... ... ... ... ... ... .. ... ... ... ... ... ... ... " - 12-09-2018 13:57

"Leuk training gehad waarbij de telefoontechnieken op een zeer prettige manier zijn aangescherpt ... ... ... ... ... ... ... ... ... .. ... .… alles lezen - 12-09-2018 13:57

Startdata en plaatsen

Breda (Ulvenhout)
25 sep. 2018
check_circle Start gegarandeerd
Breda (Ulvenhout)
27 nov. 2018
check_circle Start gegarandeerd

Beschrijving

Training: Telefonisch afspraken maken / acquisitie

Wat is het doel van deze eendaagse training?
In deze training leert u hoe u resultaatgerichte en professionele telefoongesprekken moet voeren, met als doel het maken van afspraken bij klanten en prospects met interessant potentieel om het klantenbestand uit te breiden en meer omzet te realiseren bij bestaande klanten.

Wat is het resultaat?
Na afloop van deze training kunt u onder andere:

  • Gestructureerd een telefonisch acquisitiegesprek opbouwen
  • Op de juiste wijze een trigger inzetten om bij de klant/prospect de interesse te wekken voor uw product/dienst
  • Krachtig het onderscheidend vermogen van uw organisatie/product/dienst presenteren

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Training: Telefonisch afspraken maken / acquisitie

Wat is het doel van deze eendaagse training?
In deze training leert u hoe u resultaatgerichte en professionele telefoongesprekken moet voeren, met als doel het maken van afspraken bij klanten en prospects met interessant potentieel om het klantenbestand uit te breiden en meer omzet te realiseren bij bestaande klanten.

Wat is het resultaat?
Na afloop van deze training kunt u onder andere:

  • Gestructureerd een telefonisch acquisitiegesprek opbouwen
  • Op de juiste wijze een trigger inzetten om bij de klant/prospect de interesse te wekken voor uw product/dienst
  • Krachtig het onderscheidend vermogen van uw organisatie/product/dienst presenteren
  • Het beoogde resultaat realiseren middels het inzetten van verschillende verkooptechnieken
  • Commitment verkrijgen op een voorgestelde afspraak met behulp van afsluittechnieken
  • De agenda’s goed beheren en de afspraken zo efficiënt mogelijk inplannen

Voor wie?
De training ‘telefonisch afspraken maken / telefonische acquisitie’ is bedoeld voor iedereen die succesvol wil zijn in het werven van nieuwe klanten. Denk onder andere aan binnen- en buitendienst medewerkers, accountmanagers, verkoop/sales medewerkers, adviseurs etc.

Trefwoorden: telefonische acquisitie, telefonische verkoop, telesales, tele-sales, accountmanager, callcenter, call center.

Direct inschrijven? Ga naar onze website. 

Coach + Result biedt resultaatgerichte en praktische trainings- en coachingtrajecten aan op het gebied van: Verkoop, Service + Klantbeleving, Management en Persoonlijke + Teamontwikkeling. Wij zijn specialist in het vergroten van commerciële slagkracht en het verhogen van klantbeleving, door het optimaliseren van (commercieel) klantcontact. 

Wij richten ons op het beïnvloeden van gedrag, Daarom zijn onze trainingen opgebouwd volgens drie bouwstenen: weten (kennis = wat), willen (motivatie = waarom) en kunnen (kunde = hoe). Wanneer u weet welke vaardigheden en technieken u kunt inzetten in uw contact met klanten, u weet wat dit u oplevert en u beschikt over de kunde om de vaardigheden en technieken daadwerkelijk toe te passen, dan pas kan de gewenste output gerealiseerd worden.

9,6
Gemiddeld cijfer voor Telefonische acquisitie/Telefonisch afspraken maken / Telefonisch acquireren/ Telefoontraining
Gebaseerd op 190 ervaringen
starstarstarstarstar
Liane Bron
Commercieel Ondersteuner Financieel Advies
10
Telefonische acquisitie/Telefonisch afspraken maken / Telefonisch acquireren/ Telefoontraining

"Leuk training gehad waarbij de telefoontechnieken op een zeer prettige manier zijn aangescherpt ... ... ... ... ... ... ... ... ... .. ... ... ... ... ... ... ... " - 12-09-2018 13:57

"Leuk training gehad waarbij de telefoontechnieken op een zeer prettige manier zijn aangescherpt ... ... ... ... ... ... ... ... ... .. ... .… alles lezen - 12-09-2018 13:57

starstarstarstarstar_half
Conny Kok
verzekerings adviseur
9
Telefonische acquisitie/Telefonisch afspraken maken / Telefonisch acquireren/ Telefoontraining

"Goede training met veel praktijkvoorbeelden en de mogelijkheid om direkt het geleerde te oefenen door middel van rollen spellen. Joyce Michielsen geeft de training met veel enthousiasme. Oefen opdrachten meegekregen." - 07-09-2018 19:49

"Goede training met veel praktijkvoorbeelden en de mogelijkheid om direkt het geleerde te oefenen door middel van rollen spellen. Joyce Michi… alles lezen - 07-09-2018 19:49

starstarstarstarstar
Jan Bahlmann
Financieel Adviseur
10
Telefonische acquisitie/Telefonisch afspraken maken / Telefonisch acquireren/ Telefoontraining

"Super training gehad met veel goede tips om in de praktijk te gebruiken. Erg prettige setting waardoor er een relaxte sfeer was waardoor je je snel op hè gemak voelt!" - 06-09-2018 13:51

"Super training gehad met veel goede tips om in de praktijk te gebruiken. Erg prettige setting waardoor er een relaxte sfeer was waardoor je … alles lezen - 06-09-2018 13:51

Guido Berens
starstarstarstarstar
Guido Berens
Medewerker Klant Contact Center, KCC bij Broekhuis Holding
10
Telefonische acquisitie/Telefonisch afspraken maken / Telefonisch acquireren/ Telefoontraining

"Intensieve en praktijkgerichte training in een rustige en relaxte omgeving. Veel één op één momenten, erg leerzaam!
Coach + Result komt uiterst professioneel over met een betrouwbare uitstraling. Daarnaast zijn zijn humor en gezelligheid ook belangrijke uitgangspunten.
En over Anouk Smulders: super!" - 26-07-2018 13:26

"Intensieve en praktijkgerichte training in een rustige en relaxte omgeving. Veel één op één momenten, erg leerzaam! Coach + Result komt uit… alles lezen - 26-07-2018 13:26

starstarstarstarstar_half
Elles Lakerveld
Gastvrouw receptioniste
9
Telefonische acquisitie/Telefonisch afspraken maken / Telefonisch acquireren/ Telefoontraining

"Goede training weer!
Fijn alles weer te hebben doorgenomen met betrekking tot het maken van telefonische afspraken. De Do en de Don’ts. Dit kan ik weer toepassen in de showroom en met het maken van afspraken bij het Contact Challenge Center.

Al met al weer een goede opfris cursus.
Bedankt voor de leerzame dsg en heerlijke lunch.

Met vriendelijke groet
Elles Lakerveld" - 19-04-2018 14:38

"Goede training weer! Fijn alles weer te hebben doorgenomen met betrekking tot het maken van telefonische afspraken. De Do en de Don’ts. Dit… alles lezen - 19-04-2018 14:38

starstarstarstarstar
Dyln Beatse
Adviseur
10
Telefonische acquisitie/Telefonisch afspraken maken / Telefonisch acquireren/ Telefoontraining

"Veel positieve energie waar duidelijk het hele traject van trainen voorafgaand, in de laatste training word herhaald en gecontroleerd. Hier is duidelijk structuur ik terug te vinden klasse opleidings traject" - 28-02-2018 15:33

"Veel positieve energie waar duidelijk het hele traject van trainen voorafgaand, in de laatste training word herhaald en gecontroleerd. Hier … alles lezen - 28-02-2018 15:33

starstarstarstarstar
Dylan Beatse
10
Telefonische acquisitie/Telefonisch afspraken maken / Telefonisch acquireren/ Telefoontraining

"Met fantastisch enthousiasme word de training verzorgd, een duidelijk opbouw ervan. Veel energie waardoor je zelf gemotiveerd word, daarbij een prachtig accomodatie waar het verzorgd wordt. Zeker het aanraden waard" - 15-02-2018 15:19

"Met fantastisch enthousiasme word de training verzorgd, een duidelijk opbouw ervan. Veel energie waardoor je zelf gemotiveerd word, daarbij… alles lezen - 15-02-2018 15:19

starstarstarstarstar
Mike Voets
Verkoper
10
Telefonische acquisitie/Telefonisch afspraken maken / Telefonisch acquireren/ Telefoontraining

"Vandaag deel 2 gehad van deze geweldge training. locatie is mooi en de trainer is super enthousiast. Veel zin om het getrainde te gebruiken in de praktijk. Ook super fijn dat er naar ieder persoon individueel word gekeken " - 15-02-2018 15:14

"Vandaag deel 2 gehad van deze geweldge training. locatie is mooi en de trainer is super enthousiast. Veel zin om het getrainde te gebruiken … alles lezen - 15-02-2018 15:14

Kimberly Dijkstra
starstarstarstarstar_border
Kimberly Dijkstra
verkoopster keukens
8
Telefonische acquisitie/Telefonisch afspraken maken / Telefonisch acquireren/ Telefoontraining

"Leuk en enthousiast over hetgeen wat er uitgelegd word.
Je merkt dat ze er passie voor heeft.
Training word vlot gehouden, niet te stijf, lekker vlot.
Duidelijke info niet te veel eromheen. Wel ruimte om iets dieper in te gaan op dingen maar stuurt goed bij. " - 14-02-2018 15:14

"Leuk en enthousiast over hetgeen wat er uitgelegd word. Je merkt dat ze er passie voor heeft. Training word vlot gehouden, niet te stijf… alles lezen - 14-02-2018 15:14

Omar Hutak
starstarstarstarstar
Omar Hutak
Vestigingsmanager Keuken Kampioen Lelystad
10
Telefonische acquisitie/Telefonisch afspraken maken / Telefonisch acquireren/ Telefoontraining

"En super leuke dag. Een erg enthousiaste trainer. Zeer doelgericht trainen met de juiste informatie en leuke rollenspel. De lunch wordt verzorgd. Mooi gebouw met ruime trainingsruimte. Aardige en vriendelijke mensen. Ik heb er van genoten en veel geleerd en heb nu al zin in de volgende sessie.
Koen heel erg bedankt ik heb veel van je geleerd. " - 23-01-2018 15:25

"En super leuke dag. Een erg enthousiaste trainer. Zeer doelgericht trainen met de juiste informatie en leuke rollenspel. De lunch wordt verz… alles lezen - 23-01-2018 15:25

Manoj Shamlal
starstarstarstarstar_border
Manoj Shamlal
Vestigingsmanager
8
Telefonische acquisitie/Telefonisch afspraken maken / Telefonisch acquireren/ Telefoontraining

"De training was op het kantoor van coach + result. Het is een hele mooie locatie. De trainer koen faber heeft een zeer leuke en goede training gegeven. De training kan ik iedereen adviseren. " - 17-01-2018 15:23

"De training was op het kantoor van coach + result. Het is een hele mooie locatie. De trainer koen faber heeft een zeer leuke en goede traini… alles lezen - 17-01-2018 15:23

starstarstarstarstar
Berry Koster
Client Relationship Manager
10
Telefonische acquisitie/Telefonisch afspraken maken / Telefonisch acquireren/ Telefoontraining

"Leuke en frisse kijk op telefonische acquisitie. Eten was ook goed geregeld!
Verder is Anouk iemand waar je graag naar kijkt en luistert! Uiteindelijk is het een hele leuke interactieve dag geweest waar ik zeer zeker wat van heb geleerd!" - 14-11-2017 15:45

"Leuke en frisse kijk op telefonische acquisitie. Eten was ook goed geregeld! Verder is Anouk iemand waar je graag naar kijkt en luistert! U… alles lezen - 14-11-2017 15:45

Tomas Wiercx
starstarstarstarstar
Tomas Wiercx
Business Development Manager at Centraal Invorderings Bureau
10
Telefonische acquisitie/Telefonisch afspraken maken / Telefonisch acquireren/ Telefoontraining

"He-le-maal top!!! Leerzaam, energiek, vrolijk, interactief.. alles zit erin! Een drukke dag, maar heel sterk ingedeeld. Voldoende pauzes en een hele duidelijke structuur. Alle lof voor Anouk, zeker een aanrader!

Ps; heerlijke lunch!" - 14-11-2017 15:43

"He-le-maal top!!! Leerzaam, energiek, vrolijk, interactief.. alles zit erin! Een drukke dag, maar heel sterk ingedeeld. Voldoende pauzes en … alles lezen - 14-11-2017 15:43

Micha De Ridder
starstarstarstarstar
Micha De Ridder
Aankomend Regiomanager
10
Telefonische acquisitie/Telefonisch afspraken maken / Telefonisch acquireren/ Telefoontraining

"Schitterende locatie welke goed bereikbaar is. Trainer Rogier is zeer vak bekwaam en begaan met het wel en wee van zijn trainees. Hij coached op een zeer prettige en overtuigende manier. De gebruikte methode zijn ook buiten telefonische afspraken maken om goed te gebruiken in bijvoorbeeld verkoop gesprekken. Kortom een leuke en zeer leerzame training " - 06-11-2017 15:34

"Schitterende locatie welke goed bereikbaar is. Trainer Rogier is zeer vak bekwaam en begaan met het wel en wee van zijn trainees. Hij coache… alles lezen - 06-11-2017 15:34

starstarstarstarstar
Mike Franken
Verkoper
10
Telefonische acquisitie/Telefonisch afspraken maken / Telefonisch acquireren/ Telefoontraining

"Wat een geweldige training.
Heel erg veel geleerd en het werd op een hele leuke maar ook leerzame manier verteld. De service van de locatie van Coache + Result van ook top. Ook was er een goed lunche geregeld.
" - 05-10-2017 14:30

"Wat een geweldige training. Heel erg veel geleerd en het werd op een hele leuke maar ook leerzame manier verteld. De service van de locati… alles lezen - 05-10-2017 14:30

Quint Pimentel
starstarstarstarstar
Quint Pimentel
Verkoop medewerker bij Keukenconcurrent
10
Telefonische acquisitie/Telefonisch afspraken maken / Telefonisch acquireren/ Telefoontraining

"Bij de tweede trainingsdag heb ik veel weer geleerd om de afspraken te kunnen maken via het bel center.

Door een goede en enthousiaste manier van de training te geven blijven dingen ook hangen en ben je zelf enthousiast om het toe te gaan passen in praktijk.

Top dag gehad!! " - 28-09-2017 14:32

"Bij de tweede trainingsdag heb ik veel weer geleerd om de afspraken te kunnen maken via het bel center. Door een goede en enthousiaste ma… alles lezen - 28-09-2017 14:32

starstarstarstarstar
Demian Opmeer
Verkoper
10
Telefonische acquisitie/Telefonisch afspraken maken / Telefonisch acquireren/ Telefoontraining

"Wat een onwijze leuke leerzame dag Koen wat een energie heb jij....
En we hebben gelachen en onwijs veel geleerd..

De locatie vindt ik echt te gek wauw.....

Versnaperingen zijn super en eten was goed gefixt

Ik kijk uit naar de volgene training bij coach en result " - 28-09-2017 14:32

"Wat een onwijze leuke leerzame dag Koen wat een energie heb jij.... En we hebben gelachen en onwijs veel geleerd.. De locatie vindt ik e… alles lezen - 28-09-2017 14:32

starstarstarstarstar_half
Ychelle Van Dalen
Verkoper A
9
Telefonische acquisitie/Telefonisch afspraken maken / Telefonisch acquireren/ Telefoontraining

"Top presentatie
Leerzaam en innovatief
Prachtige locatie
Goede train inhoud
Top geregeld qua eten en drinken
Koen is een uiterst enthousiaste trainer met duidelijke punten en staat goed open voor input en aanvullingen vanuit de groep " - 28-09-2017 14:28

"Top presentatie Leerzaam en innovatief Prachtige locatie Goede train inhoud Top geregeld qua eten en drinken Koen is een uiterst enth… alles lezen - 28-09-2017 14:28

starstarstarstarstar_half
F Kaya
Sales
9
Telefonische acquisitie/Telefonisch afspraken maken / Telefonisch acquireren/ Telefoontraining

"Het was zeer leerzaam!
Koen is zeer duidelijk en legt het super goed uit. Hij geeft je de ruimte om jezelf beter te maken. Ik heb er echt wat aan gehad en ik ga met een glimlach de deur uit.. bedankt! " - 28-09-2017 14:27

"Het was zeer leerzaam! Koen is zeer duidelijk en legt het super goed uit. Hij geeft je de ruimte om jezelf beter te maken. Ik heb er echt w… alles lezen - 28-09-2017 14:27

starstarstarstarstar_half
Martijn Buijl
VM
9
Telefonische acquisitie/Telefonisch afspraken maken / Telefonisch acquireren/ Telefoontraining

"Zeer veel persoonlijke aandacht en ontzettend veel positiviteit en gezelligheid. Schakelt goed en anticipeert direct op alle vragen die ik stelde. Fijne aanpak en houdt het luchtig.
Top gedaan rogier. Heel erg bedankt " - 13-09-2017 14:12

"Zeer veel persoonlijke aandacht en ontzettend veel positiviteit en gezelligheid. Schakelt goed en anticipeert direct op alle vragen die ik s… alles lezen - 13-09-2017 14:12

Sjoerd Wenselaar - 'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
Sjoerd Wenselaar
'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
9,9
Esther Noordhoek - 'Wat je beschouwt als de top is misschien alleen nog maar het opstapje'
Esther Noordhoek
'Wat je beschouwt als de top is misschien alleen nog maar het opstapje'
9,8
Ivonne van Raaij - 'Alles wat je écht wilt bereiken, ligt één stap buiten je comfort zone'
Ivonne van Raaij
'Alles wat je écht wilt bereiken, ligt één stap buiten je comfort zone'
9,7
Liselot van Gerwen - 'Je kunt pas iemand aansteken als je zelf brandt'
Liselot van Gerwen
'Je kunt pas iemand aansteken als je zelf brandt'
9,4
Joyce Michielsen - 'Groeien is springen in het onbekende, telkens weer'
Joyce Michielsen
'Groeien is springen in het onbekende, telkens weer'
9,7
Koen Faber - 'Je houdt jezelf voor de gek als je op dezelfde manier blijft verkopen en toch een hogere omzet verwacht'
Koen Faber
'Je houdt jezelf voor de gek als je op dezelfde manier blijft verkopen en toch een hogere omzet verwacht'
9,6
Rogier van Bossum - Als je nooit iets nieuws doet, ervaar je ook niet wat het oplevert
Rogier van Bossum
Als je nooit iets nieuws doet, ervaar je ook niet wat het oplevert
9,3
Anouk Smulders - ‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
Anouk Smulders
‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
9,8

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?