Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

Niveau
Tijdsduur
Trainers
Ivonne van Raaij+7
Locatie
Op locatie, Online
Startdatum en plaats
Logo van Coach+Result
Opleiderscore: starstarstarstarstar 9,7 Coach+Result heeft een gemiddelde beoordeling van 9,7 (uit 1.730 ervaringen)
Beste opleider van Nederland

Winnaar Beste opleider van Nederland 2019: #1 in Sales, #1 in Secretarieel & Administratief, #1 beste trainer, #2 in Communicatie en #2 in Management.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2018: #1 in Communicatie, #1 in Sales, #2 in Management en #2 in Opleiding & Onderwijs.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2017: #1 in Secretarieel & Administratief, #1 in Sales, #2 in Opleiding & Onderwijs en #3 in Management.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2016: #1 in Secretarieel & Administratief, #1 in Financieel, #1 in Sales, #2 in Communicatie en #3 overall.

Lees meer over Beste Opleider 2019.

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

9,6
Gemiddeld cijfer voor Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining
Gebaseerd op 260 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Paul Evenwel-Bezemer
medewerker klantenservice
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Wat een enthousiasme en een goed onderbouwde training. De duidelijke uitleg en meegetrokken door het enthousiasme van Ivonne maakte deze dagen zeer leerzaam, verhelderend en duidelijk. Ook de cursus map was zeer duidelijk en blijft een mooi naslag werk. " - 19-10-2020 10:55

"Wat een enthousiasme en een goed onderbouwde training. De duidelijke uitleg en meegetrokken door het enthousiasme van Ivonne maakte deze dag… alles lezen - 19-10-2020 10:55

Startdata en plaatsen

placeBreda (Ulvenhout)
28 okt. 2020
check_circle Startgarantie
placeBreda (Ulvenhout)
15 dec. 2020
check_circle Startgarantie
placeBreda (Ulvenhout)
11 feb. 2021
check_circle Startgarantie
placeBreda (Ulvenhout)
20 apr. 2021
check_circle Startgarantie
placeBreda (Ulvenhout)
15 jun. 2021
check_circle Startgarantie

Beschrijving

Gesprek leiden en sturen, gespreksstructuur, telefoonetiquette, vraagtechnieken, efficiënt doorverbinden, spiegelen aan klanttypen, omgaan met irritatie en ongenoegen. 

Wat is het doel van deze training?
U leert uw telefonische servicegesprekken op perfect verzorgde, professionele en efficiënte wijze af te handelen. Dit zorgt voor een representatieve en klantgerichte uitstraling richting klanten en relaties.

Wat is het resultaat?
Na afloop van deze training bent u o.a. in staat om:

  • Een klant- en servicegerichte houding aan te nemen
  • Een goede sfeer te creëren en de juiste ‘toon’ te zetten door te spiegelen aan de klant
  • De juiste telefoonetiquette te hanteren
  • Op de juiste wijze door te v…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Klantgerichtheid, Telefoneren, Telefonische verkoop, Accountmanagement en Contractmanagement.

Gesprek leiden en sturen, gespreksstructuur, telefoonetiquette, vraagtechnieken, efficiënt doorverbinden, spiegelen aan klanttypen, omgaan met irritatie en ongenoegen. 

Wat is het doel van deze training?
U leert uw telefonische servicegesprekken op perfect verzorgde, professionele en efficiënte wijze af te handelen. Dit zorgt voor een representatieve en klantgerichte uitstraling richting klanten en relaties.

Wat is het resultaat?
Na afloop van deze training bent u o.a. in staat om:

  • Een klant- en servicegerichte houding aan te nemen
  • Een goede sfeer te creëren en de juiste ‘toon’ te zetten door te spiegelen aan de klant
  • De juiste telefoonetiquette te hanteren
  • Op de juiste wijze door te verbinden
  • Om te gaan met irritaties en ongenoegen
  • Om te gaan met verschillende klanttypen

Voor wie?
De training Klant- en servicegericht telefoneren is bedoeld voor iedere medewerker die inkomende telefoongesprekken voert met een dienstverlenend karakter. O.a. voor receptionisten, secretaressen, balie medewerkers, assistenten, klantenservice/customer service medewerkers, binnendienst medewerkers, administratief medewerkers, adviseurs etc.

Locatie

Trainingscentrum Coach + Result Breda. Bij voldoende interesse ook mogelijkheid tot training op locatie omgeving Utrecht. 

Direct inschrijven is mogelijk via onze website.

Trefwoorden: klantgericht telefoneren, service, klantvriendelijk, telefoniste, binnendienst, secretariaat, secretaresse, balie, receptie, receptioniste, inbound.

Coach + Result biedt resultaatgerichte en praktische trainings- en coachingtrajecten aan op het gebied van: Verkoop, Service + Klantbeleving, Management en Persoonlijke + Teamontwikkeling. Wij zijn specialist in het vergroten van commerciële slagkracht en het verhogen van klantbeleving, door het optimaliseren van (commercieel) klantcontact. 

Wij richten ons op het beïnvloeden van gedrag, Daarom zijn onze trainingen opgebouwd volgens drie bouwstenen: weten (kennis = wat), willen (motivatie = waarom) en kunnen (kunde = hoe). Wanneer u weet welke vaardigheden en technieken u kunt inzetten in uw contact met klanten, u weet wat dit u oplevert en u beschikt over de kunde om de vaardigheden en technieken daadwerkelijk toe te passen, dan pas kan de gewenste output gerealiseerd worden.

9,6
Gemiddeld cijfer voor Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining
Gebaseerd op 260 ervaringen
starstarstarstarstar
Paul Evenwel-Bezemer
medewerker klantenservice
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Wat een enthousiasme en een goed onderbouwde training. De duidelijke uitleg en meegetrokken door het enthousiasme van Ivonne maakte deze dagen zeer leerzaam, verhelderend en duidelijk. Ook de cursus map was zeer duidelijk en blijft een mooi naslag werk. " - 19-10-2020 10:55

"Wat een enthousiasme en een goed onderbouwde training. De duidelijke uitleg en meegetrokken door het enthousiasme van Ivonne maakte deze dag… alles lezen - 19-10-2020 10:55

starstarstarstarstar
patrick straten
operational manager
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Met het team Klantenservice een "corona-proof" 2-daagse training bij Coach+Result gevolgd. Ivonne heeft ons inzichten en handvatten gegeven die we niet eerder hadden gezien. Het was de investering dubbel en dwars waard, Ivonne slaat de spijker op zijn kop." - 19-10-2020 07:58

"Met het team Klantenservice een "corona-proof" 2-daagse training bij Coach+Result gevolgd. Ivonne heeft ons inzichten en handvatten gegeven … alles lezen - 19-10-2020 07:58

Patrick, het was fijn werken met jou en je team! Iedereen staat open om het beste uit het klantcontact te halen en nieuwe vaardigheden toe te passen! Chapeau! Veel plezier en succes in het toepassen van de nieuwe vaardigheden!

- 19-10-2020 07:58
starstarstarstarstar
Kaya Ideler
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Het was een leerzame ervaring. Anouk is erg enthousiast en haar uitleg is zeer duidelijk. je merkt dat zij veel ervaring heeft. Heb de training als prettig ervaren en zou het aan iedereen zeker aanreden. " - 08-10-2020 13:59

"Het was een leerzame ervaring. Anouk is erg enthousiast en haar uitleg is zeer duidelijk. je merkt dat zij veel ervaring heeft. Heb de train… alles lezen - 08-10-2020 13:59

starstarstarstarstar
Kevin Libbers
Specialist
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Vriendelijk, effectief en efficient. Voorbeelden uit de praktijk zorgt voor een optimaal lerend effect. Ik kijk uit naar de verdere training. Om te kunnen submitten bedenkt ik deze zin erbij om deze feedback te kunnen geven omdat ik anders niet kan submitten." - 17-06-2020 14:44

"Vriendelijk, effectief en efficient. Voorbeelden uit de praktijk zorgt voor een optimaal lerend effect. Ik kijk uit naar de verdere training… alles lezen - 17-06-2020 14:44

Janique Hahndiek
starstarstarstarstar
Janique Hahndiek
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Maryam is heel enthousiast en werkt veel met praktijkgerichte voorbeelden waardoor kennis direct toe te passen is op de praktijk. Door de training op maat aan te bieden ga je zelf nadenken over de impact en veranderingen. Echt een aanrader!!" - 11-06-2020 14:41

"Maryam is heel enthousiast en werkt veel met praktijkgerichte voorbeelden waardoor kennis direct toe te passen is op de praktijk. Door de tr… alles lezen - 11-06-2020 14:41

starstarstarstarstar
Niek Slagter
Service specials wholesale
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Zeer vlotte en leuke training. Een enthousiaste trainer (Maryam) die goede en concrete informatie en tips deelt. Ook eigen inbreng wordt gewaardeerd en indien gewenst uitvoerig behandeld/beantwoord en er wordt diep ingegaan op de materie. Ik heb het ervaren als een leuke training en veel nieuwe inzichten gekregen die toepasbaar zijn." - 11-06-2020 14:40

"Zeer vlotte en leuke training. Een enthousiaste trainer (Maryam) die goede en concrete informatie en tips deelt. Ook eigen inbreng wordt gew… alles lezen - 11-06-2020 14:40

starstarstarstarstar_half
Alex Raaijmakers
SAP EAM Consultant
9
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Uiterst sympathieke en gemotiveerde coach creëert een goeie sfeer om te leren. Zeer positieve ervaring all-round.

Ook goed post-corona opgepakt en al hoewel wij pas de 2e groep waren, liep het al soepel en was iedereen toch op zijn/haar gemak." - 05-06-2020 07:41

"Uiterst sympathieke en gemotiveerde coach creëert een goeie sfeer om te leren. Zeer positieve ervaring all-round. Ook goed post-corona op… alles lezen - 05-06-2020 07:41

Kylian Kerkemeijer
starstarstarstarstar
Kylian Kerkemeijer
Junior SAP consultant
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Een leuke training die veel handvatten biedt voor het voeren van telefoongesprekken. Aan de hand van verschillende cases oefenen met de theorie omzetten naar de praktijk, en dat in een prettige sfeer gecreëerd door Myrinke, maken dit een fijne manier om te leren. De aangereikte handvatten kunnen zeker worden gebruikt in mijn situatie en zal er ook veel aan hebben in mijn nog komende carrière." - 04-06-2020 17:36

"Een leuke training die veel handvatten biedt voor het voeren van telefoongesprekken. Aan de hand van verschillende cases oefenen met de theo… alles lezen - 04-06-2020 17:36

starstarstarstarstar
Carolina Groenendijk
Adviseur B Dageljkse Bankzaken
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Anouk gaat heel goed op de inhoud in en is heel positief in haar adviezen. Ze geeft je positieve feedback. Ik vond het prettig om met Anouk de training te volgen." - 16-04-2020 15:39

"Anouk gaat heel goed op de inhoud in en is heel positief in haar adviezen. Ze geeft je positieve feedback. Ik vond het prettig om met Anouk … alles lezen - 16-04-2020 15:39

Melanie Schoormans-Huijzer
starstarstarstarstar
Melanie Schoormans-Huijzer
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Ik heb de training gevolgd in Ulvenhout. Voor de training klant en service gericht telefoneren. Ondanks dat ik al meerdere trainingen gevolgd heb was dit een fijne training om te volgen.
Erg duidelijke uitleg en een fijne trainer. Als ik weer een training zou willen volgen zou ik dit zeker weer hier doen. " - 05-03-2020 15:15

"Ik heb de training gevolgd in Ulvenhout. Voor de training klant en service gericht telefoneren. Ondanks dat ik al meerdere trainingen gevolg… alles lezen - 05-03-2020 15:15

Wat leuk te lezen! Dank je wel voor jouw inzet en veel succes!

- 05-03-2020 15:15
starstarstarstarstar
Niels Olof Tentua
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Leuke en leerzame training die goed wordt gegeven. Ook een vernieuwde kijk op de werkzaamheden en hoe deze beter te kunnen doen. Ook met goede praktijk oefeningen en voorbeelden. Soms wel een beetje snel en druk. " - 05-03-2020 15:12

"Leuke en leerzame training die goed wordt gegeven. Ook een vernieuwde kijk op de werkzaamheden en hoe deze beter te kunnen doen. Ook met goe… alles lezen - 05-03-2020 15:12

Wat goed Niels. Succes!

- 05-03-2020 15:12
Danielle van Gorkum
starstarstarstarstar
Danielle van Gorkum
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Ik heb een training gevolgd op locatie Ulvenhout.
De training is een echte eye opener. Er word je een spiegel voor gehouden. Er worden je veel handvaten gegeven die je in je werkveld kan gebruiken. Zodra je hiermee zelf aan de slag zou gaan, dan zouden deze je echt helpen. Verder krijg je nog een map mee naar huis, waar je nog in aan de slag kunt gaan om jezelf te kunnen verbeteren.
Verder is Maryam een hele fijne trainer die duidelijk is en met plezier haar werk doet." - 05-03-2020 15:12

"Ik heb een training gevolgd op locatie Ulvenhout. De training is een echte eye opener. Er word je een spiegel voor gehouden. Er worden je v… alles lezen - 05-03-2020 15:12

Dank je wel voor jouw inzet en super om te zien hoe je met al het aangeleerde aan de slag ging. Succes!

- 05-03-2020 15:12
starstarstarstarstar_half
angelique van de haar
9
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Mijn ervaring met haar is top, wat een leuk mens, ik heb een telefoonangst maar mede door haar wordt het steeds minder, de training vond ik erg leuk en gezellig. ze doet het zo leuk." - 21-02-2020 12:54

"Mijn ervaring met haar is top, wat een leuk mens, ik heb een telefoonangst maar mede door haar wordt het steeds minder, de training vond ik … alles lezen - 21-02-2020 12:54

starstarstarstarstar
Mieke Seijfarth
michelderuwe@eurocept.nl
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Anouk is een enthousiaste trainer, die op een positieve manier feedback geeft. Door haar manier van feedback geven leer je op een plezierige manier verbeteringen aanbrengen in je klantgericht telefoongebruik. " - 18-02-2020 14:41

"Anouk is een enthousiaste trainer, die op een positieve manier feedback geeft. Door haar manier van feedback geven leer je op een plezierige… alles lezen - 18-02-2020 14:41

starstarstarstarstar
Petra Vaessen
medewerker Customer Service
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Anouk heeft zich goed verdiept in ons werk om daarmee een training op maat aan te bieden.
Door in kleine groepen te oefenen, creëert ze een situatie waardoor je zelf gaat nadenken en met verbeterpunten komt.
De coaching on the job (als vervolg op de eerste trainingsdag) is er leerzaam. De insteek is positief, het geeft je vertrouwen en energie.
Alles is erop gericht je bewust te maken van wat je al heel goed doet, en waar je je nog kunt verbeteren.
Waardevol is ook dat ze samen met je op zoek gaat naar iets wat bij je past, zodat het geen kunstje wordt.
Anouk heeft hart voor haar werk en geeft de training met passie!
" - 18-02-2020 14:09

"Anouk heeft zich goed verdiept in ons werk om daarmee een training op maat aan te bieden. Door in kleine groepen te oefenen, creëert ze ee… alles lezen - 18-02-2020 14:09

starstarstarstarstar
Chaima Nosairi
apotheekassistent
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Zeer goede en leuke training gehad van Anouk. Je sterke punten worden benoemd en ontvangt goede tricks. Dank je wel Anouk voor de leuke training. Ga zo door.Je doet het geweldig!" - 18-02-2020 13:46

"Zeer goede en leuke training gehad van Anouk. Je sterke punten worden benoemd en ontvangt goede tricks. Dank je wel Anouk voor de leuke trai… alles lezen - 18-02-2020 13:46

starstarstarstarstar
Bianca Kooij
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Wat een waardevolle training, ontzettend veel aan gehad! Anouk geeft veel positieve feedback en goede voorbeelden waar je echt wat mee kunt. De dag vliegt zo voorbij, geen langdradige stof of saaie momenten. Een aanrader!" - 18-02-2020 11:23

"Wat een waardevolle training, ontzettend veel aan gehad! Anouk geeft veel positieve feedback en goede voorbeelden waar je echt wat mee kunt.… alles lezen - 18-02-2020 11:23

starstarstarstarstar
Jolanda Stekelenburg
Apothekersassistente
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Ik heb de training als heel leerzaam ervaren. Anouk kijkt naar wat goed gaat en geeft tips bij wat minder goed gaat. Op deze manier vind ik een communicatietraining leuk om te volgen.

" - 18-02-2020 10:18

"Ik heb de training als heel leerzaam ervaren. Anouk kijkt naar wat goed gaat en geeft tips bij wat minder goed gaat. Op deze manier vind ik … alles lezen - 18-02-2020 10:18

starstarstarstarstar
Jannie Hofstede
medewerker Customer Service
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Anouk maakt van de training een waar feestje. Van begin tot het einde weet ze te boeien en je bij de leest te houden. Ik heb veel van haar geleerd." - 17-02-2020 15:23

"Anouk maakt van de training een waar feestje. Van begin tot het einde weet ze te boeien en je bij de leest te houden. Ik heb veel van haar g… alles lezen - 17-02-2020 15:23

starstarstarstarstar_half
Petra meerwijk
9
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Goede training gehad met veel informatie en goede voorbeelden. Dit komt ook door de trainster die erg enthousiast was en op ontspannende wijze door middel van kleine rollespelen met ons oefende ." - 17-02-2020 15:21

"Goede training gehad met veel informatie en goede voorbeelden. Dit komt ook door de trainster die erg enthousiast was en op ontspannende wij… alles lezen - 17-02-2020 15:21

Ivonne van Raaij - 'Alles wat je écht wilt bereiken, ligt één stap buiten je comfort zone'
Ivonne van Raaij
'Alles wat je écht wilt bereiken, ligt één stap buiten je comfort zone'
9,7
Joyce Michielsen - 'Groeien is springen in het onbekende, telkens weer'
Joyce Michielsen
'Groeien is springen in het onbekende, telkens weer'
9,7
Sjoerd Wenselaar - 'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
Sjoerd Wenselaar
'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
9,9
Koen Faber - 'Je houdt jezelf voor de gek als je op dezelfde manier blijft verkopen en toch een hogere omzet verwacht'
Koen Faber
'Je houdt jezelf voor de gek als je op dezelfde manier blijft verkopen en toch een hogere omzet verwacht'
9,5
Esther Noordhoek - 'Wat je beschouwt als de top is misschien alleen nog maar het opstapje'
Esther Noordhoek
'Wat je beschouwt als de top is misschien alleen nog maar het opstapje'
9,8
Anouk Smulders - ‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
Anouk Smulders
‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
9,7
Maryam Leenheer - ‘Life begins at the end of your comfort zone’
Maryam Leenheer
‘Life begins at the end of your comfort zone’
9,9
Myrinke van Werkum - Trainer-Coach
Myrinke van Werkum
Trainer-Coach
9,8

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.