Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

Niveau
Totale lesduur
Trainers
Sjoerd Wenselaar+7
Startdatum en plaats
Logo van Coach + Result
Opleiderscore: starstarstarstarstar 9,6 Coach + Result heeft een gemiddelde beoordeling van 9,6 (uit 1.223 ervaringen)
Bovnl winner icon 2017Beste opleider van Nederland

Winnaar Beste opleider van Nederland 2017: #1 in Secretarieel & Administratief, #1 in Sales, #2 in Opleiding & Onderwijs en #3 in Management.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2016: #1 in Secretarieel & Administratief, #1 in Financieel, #1 in Sales, #2 in Communicatie en #3 overall.

Lees meer over Beste Opleider 2017.

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

9,5
Gemiddeld cijfer voor Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining
Gebaseerd op 155 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_border
Dianne van Poppel
8
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Leuke training op het werk, met enthousiaste medewerker die ons heeft voorzien van bruikbare tips waarmee we meteen in de praktijk aan de slag kunnen.en die waarschijnlijk ook voor goedresultaat gaan zorgen" - 15-11-2018 16:23

"Leuke training op het werk, met enthousiaste medewerker die ons heeft voorzien van bruikbare tips waarmee we meteen in de praktijk aan de sl… alles lezen - 15-11-2018 16:23

Startdata en plaatsen

Breda (Ulvenhout)
13 dec. 2018
Vol
check_circle Start gegarandeerd

Beschrijving

Training: Klant- en servicegericht telefoneren

Wat is het doel van deze training?
U leert uw telefonische servicegesprekken op perfect verzorgde, professionele en efficiënte wijze af te handelen. Dit zorgt voor een representatieve en klantgerichte uitstraling richting klanten en relaties.

Wat is het resultaat?
Na afloop van deze training bent u o.a. in staat om:

  • Een klant- en servicegerichte houding aan te nemen
  • Een goede sfeer te creëren en de juiste ‘toon’ te zetten door te spiegelen aan de klant
  • De juiste telefoonetiquette te hanteren
  • Op de juiste wijze door te verbinden
  • Om te gaan met irritaties en ongenoegen
  • Om te gaan met verschillende klanttypen

Voor wie?
De training Klant- …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Training: Klant- en servicegericht telefoneren

Wat is het doel van deze training?
U leert uw telefonische servicegesprekken op perfect verzorgde, professionele en efficiënte wijze af te handelen. Dit zorgt voor een representatieve en klantgerichte uitstraling richting klanten en relaties.

Wat is het resultaat?
Na afloop van deze training bent u o.a. in staat om:

  • Een klant- en servicegerichte houding aan te nemen
  • Een goede sfeer te creëren en de juiste ‘toon’ te zetten door te spiegelen aan de klant
  • De juiste telefoonetiquette te hanteren
  • Op de juiste wijze door te verbinden
  • Om te gaan met irritaties en ongenoegen
  • Om te gaan met verschillende klanttypen

Voor wie?
De training Klant- en servicegericht telefoneren is bedoeld voor iedere medewerker die inkomende telefoongesprekken voert met een dienstverlenend karakter. O.a. voor receptionisten, secretaressen, balie medewerkers, assistenten, klantenservice/customer service medewerkers, binnendienst medewerkers, administratief medewerkers, adviseurs etc.

Trefwoorden: klantgericht telefoneren, service, klantvriendelijk, telefoniste, binnendienst, secretariaat, secretaresse, balie, receptie, receptioniste, inbound.

Direct inschrijven is mogelijk via onze website.

Coach + Result biedt resultaatgerichte en praktische trainings- en coachingtrajecten aan op het gebied van: Verkoop, Service + Klantbeleving, Management en Persoonlijke + Teamontwikkeling. Wij zijn specialist in het vergroten van commerciële slagkracht en het verhogen van klantbeleving, door het optimaliseren van (commercieel) klantcontact. 

Wij richten ons op het beïnvloeden van gedrag, Daarom zijn onze trainingen opgebouwd volgens drie bouwstenen: weten (kennis = wat), willen (motivatie = waarom) en kunnen (kunde = hoe). Wanneer u weet welke vaardigheden en technieken u kunt inzetten in uw contact met klanten, u weet wat dit u oplevert en u beschikt over de kunde om de vaardigheden en technieken daadwerkelijk toe te passen, dan pas kan de gewenste output gerealiseerd worden.

9,5
Gemiddeld cijfer voor Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining
Gebaseerd op 155 ervaringen
starstarstarstarstar_border
Dianne van Poppel
8
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Leuke training op het werk, met enthousiaste medewerker die ons heeft voorzien van bruikbare tips waarmee we meteen in de praktijk aan de slag kunnen.en die waarschijnlijk ook voor goedresultaat gaan zorgen" - 15-11-2018 16:23

"Leuke training op het werk, met enthousiaste medewerker die ons heeft voorzien van bruikbare tips waarmee we meteen in de praktijk aan de sl… alles lezen - 15-11-2018 16:23

starstarstarstarstar
Ellis Teunissen
medewerker Eerstelijns Service
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Anouk is goed. Ze stelt je op je gemak en schept vertrouwen. Door haar persoonlijke, lieve en positieve insteek komt haar feedback goed over. Dit motiveert om hier ook werkelijk iets mee te doen. En dat noem ik goed coachen." - 09-11-2018 12:46

"Anouk is goed. Ze stelt je op je gemak en schept vertrouwen. Door haar persoonlijke, lieve en positieve insteek komt haar feedback goed over… alles lezen - 09-11-2018 12:46

Leonie Kooijman
starstarstarstarstar
Leonie Kooijman
Travel Specialist bij Riksja Travel
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Super toffe en leerzame training gehad! Koen is een goede leraar en neemt de tijd om uit te leggen, maar vooral ook om te motiveren om het beste uit jezelf te halen. Na de training weet je precies hoe een goed verkoopgesprek te voeren, waarmee je ook echt veel meer uit je klant kunt halen. " - 08-11-2018 15:33

"Super toffe en leerzame training gehad! Koen is een goede leraar en neemt de tijd om uit te leggen, maar vooral ook om te motiveren om het b… alles lezen - 08-11-2018 15:33

starstarstarstarstar
Robert-Jan Trip
Reisspecialist
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Erg enthousiasmerend & leerzaam. Duidelijk in zijn verhaal en aanstekelijk. Mooie combinatie tussen theorie en praktijk. Neemt je mee en zorgt ervoor dat je er energie van krijgt. Een aanrader! " - 08-11-2018 14:54

"Erg enthousiasmerend & leerzaam. Duidelijk in zijn verhaal en aanstekelijk. Mooie combinatie tussen theorie en praktijk. Neemt je mee en zor… alles lezen - 08-11-2018 14:54

starstarstarstarstar_half
Richard den Hoed
Commercieel medewerker binnendienst
9
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Heldere uitleg met een flinke dosis positiviteit tijdens de cursus! Koen weet waar hij over praat en dat brengt hij dan ook over. Prima stof direct toepasbaar in mijn dagelijkse werkzaamheden. Ik zou deze partij zeker aanbevelen. " - 02-11-2018 11:38

"Heldere uitleg met een flinke dosis positiviteit tijdens de cursus! Koen weet waar hij over praat en dat brengt hij dan ook over. Prima stof… alles lezen - 02-11-2018 11:38

starstarstarstarstar
Mehtap Ulger
Debiteuren administratie & Orderacceptatie
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Je hebt alles super goed uitgelegd en verteld met trips & tricks. Het was een leuke ervaring met jou als coach en we hebben super veel genoten van jou spontaniteit.." - 02-11-2018 11:09

"Je hebt alles super goed uitgelegd en verteld met trips & tricks. Het was een leuke ervaring met jou als coach en we hebben super veel genot… alles lezen - 02-11-2018 11:09

starstarstarstarstar_half
Ine Oerlemans
Medeweker Backoffice
9
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Het was een leerzame training waarbij Anoek ons heel veel goede tips heeft gegeven die we zeer zeker kunnen gebruiken bij onze werkzaamheden. De rollenspellen hebben daar zeker aan bijgedragen.
Anouk wist iedereen enthousiast te maken om mee te doen zodat we goed konden oefenen. Van mij een 10!" - 01-11-2018 14:55

"Het was een leerzame training waarbij Anoek ons heel veel goede tips heeft gegeven die we zeer zeker kunnen gebruiken bij onze werkzaamheden… alles lezen - 01-11-2018 14:55

starstarstarstarstar
Lisa R.
Reisspecialist
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Ontzettend leuke en leerzame training op een erg enthousiasmerende manier. Goede combinatie van theorie en oefenen in de praktijk. Joyce coacht op een ontzettend fijne manier, goede opbouwende kritiek en fijne tips." - 31-10-2018 15:11

"Ontzettend leuke en leerzame training op een erg enthousiasmerende manier. Goede combinatie van theorie en oefenen in de praktijk. Joyce coa… alles lezen - 31-10-2018 15:11

starstarstarstarstar
De Waal
S&OP manager
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Zeer duidelijke structuur met hele goede praktijk voorbeelden. Joyce speelt snel en handig in op de rollenspellen. Hierbij haalt ze alle valkuilen van de cursisten naar boven en zorgt voor een directe praktijk gerichte terug koppeling." - 30-10-2018 15:29

"Zeer duidelijke structuur met hele goede praktijk voorbeelden. Joyce speelt snel en handig in op de rollenspellen. Hierbij haalt ze alle val… alles lezen - 30-10-2018 15:29

starstarstarstarstar
Sabine Wolfs
Teammanager Backoffice
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Een training valt of staat met de trainer die voor de groep staat.
Anouk heeft met haar energieke en oprechte uitstraling ervoor gezorgd dat de hele groep in beweging kwam en iedereen open stond voor nieuwe ideeën/werkwijzes. Ook na afloop van de trainingen bleven de werknemers enthousiast over de inhoud van de training en Anouk." - 26-10-2018 07:43

"Een training valt of staat met de trainer die voor de groep staat. Anouk heeft met haar energieke en oprechte uitstraling ervoor gezorgd d… alles lezen - 26-10-2018 07:43

starstarstarstarstar
Elvira Lans
Mederwerker backoffice
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"2 halve dagen met veel plezier deelgenomen aan de training, veel geleerd. Ontspannen sfeer. Anouk geeft les met veel passie en ze weet waar over ze praat. Voor ieder aan te raden :) " - 26-10-2018 07:37

"2 halve dagen met veel plezier deelgenomen aan de training, veel geleerd. Ontspannen sfeer. Anouk geeft les met veel passie en ze weet waar … alles lezen - 26-10-2018 07:37

starstarstarstarstar
Esmée Hengeveld
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Vandaag de eerste keer een coaching training service gericht telefoneren gehad. Door de energie van Ivonne kreeg ik zelf ook energie om te luisteren, leren en direct toe te passen. Veel geleerd in een korte tijd en erg duidelijke feedback achteraf. top!" - 13-09-2018 14:08

"Vandaag de eerste keer een coaching training service gericht telefoneren gehad. Door de energie van Ivonne kreeg ik zelf ook energie om te l… alles lezen - 13-09-2018 14:08

starstarstarstarstar
Thom
Klantcontactmedewerker
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Leuke, energievolle training gehad. Ze weet op een positieve manier opbouwende feedback te geven. Goede combinatie van professionaliteit en gezelligheid! Zeker een aanrader de skills binnen een bedrijf naar een hoger level te krijgen." - 12-09-2018 18:34

"Leuke, energievolle training gehad. Ze weet op een positieve manier opbouwende feedback te geven. Goede combinatie van professionaliteit en … alles lezen - 12-09-2018 18:34

starstarstarstarstar_half
Nicole de Jong
sales account manager
9
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Het was een zeer leerzame training. Ik ben aan de slag gegaan met het meer affective tonen en het stellen van open vragen. Hierin moet ik nog veel stappen maken. Hij neemt rustig de tijd voor je. We hebben gesprekken geoefend en ik heb vragen op papier gezet en deze besproken. Top!! Ik ben er erg blij mee" - 12-07-2018 08:55

"Het was een zeer leerzame training. Ik ben aan de slag gegaan met het meer affective tonen en het stellen van open vragen. Hierin moet ik no… alles lezen - 12-07-2018 08:55

starstarstarstarstar_half
Jeroen Legters
Leaseadviseur
9
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Goede ervaring met Rogier.
Eerste indruk was goed maar vrij algemeen, dit kwam ook door het feit dat we in een groep zaten.
Hierna is Rogier naast mij gaan zitten met een aantal gesprekken, dit heeft me goed geholpen.
Rogier komt, zonder dat je het zelf weet, achter verbeterpunten waar je tegenaanloopt in een gesprek.

Fijne uitleg en feedback!" - 02-07-2018 10:46

"Goede ervaring met Rogier. Eerste indruk was goed maar vrij algemeen, dit kwam ook door het feit dat we in een groep zaten. Hierna is Rogi… alles lezen - 02-07-2018 10:46

starstarstarstarstar
Shenaisley Thode
Medewerker Klantenservice
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Een super productieve training en op maat gemaakt! Inhoudelijk hebben we alle onderwerpen kunnen behandelen die we in praktijk ook dagelijks mee te maken krijgen.Leuke energieke trainster die de aandacht van de groep goed op pijl weet te houden.Meerdere trainingen gevolgd maar deze training was toch het meest leerzaam!" - 19-06-2018 14:48

"Een super productieve training en op maat gemaakt! Inhoudelijk hebben we alle onderwerpen kunnen behandelen die we in praktijk ook dagelijks… alles lezen - 19-06-2018 14:48

starstarstarstarstar_half
Marjolein Tragter
medewerker KCC
9
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Haar enthousiasme in het overdragen van haar kennis en de uitleg wat deze training van meerwaarde heeft op ons dagelijks werk heeft er voor gezorgd dat wij weer wakker geschud zijn en onze armen op een andere manier over elkaar slaan! " - 12-06-2018 08:44

"Haar enthousiasme in het overdragen van haar kennis en de uitleg wat deze training van meerwaarde heeft op ons dagelijks werk heeft er voor … alles lezen - 12-06-2018 08:44

starstarstarstarstar
Ernst Lisman
Sales agent
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Goede training, veel geleerd en goede sfeer. Lekker enthousiasme, werkte aanstekelijk en hield de groep erbij. Ben blij dat mijn mail niet voor commerciële doeleinden word gebruikt en dat er ook nog kinderen helpen." - 03-05-2018 14:56

"Goede training, veel geleerd en goede sfeer. Lekker enthousiasme, werkte aanstekelijk en hield de groep erbij. Ben blij dat mijn mail niet v… alles lezen - 03-05-2018 14:56

starstarstarstarstar
Sarah Idlahoucine
Service desk
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Ontzettend leuke en leerzame training gehad. Veel handige tips meegekregen.
Normaal gesproken vind ik rollenspellen echt verschrikkelijk maar dit viel gelukkig heel erg mee. De trainer was in een woord super!" - 03-05-2018 07:53

"Ontzettend leuke en leerzame training gehad. Veel handige tips meegekregen. Normaal gesproken vind ik rollenspellen echt verschrikkelijk m… alles lezen - 03-05-2018 07:53

starstarstarstarstar
Bart Vlasman
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Koen is een trainer die je meeneemt naar situatie's die je ook echt meemaakt en je daar bij helpt om succesvol te zijn. Het is een leerzame training waar je echt iets mee kan. Koen bedankt. " - 19-04-2018 14:40

"Koen is een trainer die je meeneemt naar situatie's die je ook echt meemaakt en je daar bij helpt om succesvol te zijn. Het is een leerzame … alles lezen - 19-04-2018 14:40

Sjoerd Wenselaar - 'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
Sjoerd Wenselaar
'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
9,9
Esther Noordhoek - 'Wat je beschouwt als de top is misschien alleen nog maar het opstapje'
Esther Noordhoek
'Wat je beschouwt als de top is misschien alleen nog maar het opstapje'
9,8
Ivonne van Raaij - 'Alles wat je écht wilt bereiken, ligt één stap buiten je comfort zone'
Ivonne van Raaij
'Alles wat je écht wilt bereiken, ligt één stap buiten je comfort zone'
9,7
Liselot van Gerwen - 'Je kunt pas iemand aansteken als je zelf brandt'
Liselot van Gerwen
'Je kunt pas iemand aansteken als je zelf brandt'
9,4
Joyce Michielsen - 'Groeien is springen in het onbekende, telkens weer'
Joyce Michielsen
'Groeien is springen in het onbekende, telkens weer'
9,7
Koen Faber - 'Je houdt jezelf voor de gek als je op dezelfde manier blijft verkopen en toch een hogere omzet verwacht'
Koen Faber
'Je houdt jezelf voor de gek als je op dezelfde manier blijft verkopen en toch een hogere omzet verwacht'
9,6
Rogier van Bossum - Als je nooit iets nieuws doet, ervaar je ook niet wat het oplevert
Rogier van Bossum
Als je nooit iets nieuws doet, ervaar je ook niet wat het oplevert
9,3
Anouk Smulders - ‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
Anouk Smulders
‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
9,8

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)