Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice
- Tijdsduur
- Trainers
- +10
- Locatie
- Op locatie
- Startdatum en plaats
Winnaar Beste opleider van Nederland 2020: #1 in Sales, #1 in Secretarieel & Administratief, #1 beste trainer, #1 beste kleine opleider en #2 in Communicatie.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2019: #1 in Sales, #1 in Secretarieel & Administratief, #1 beste trainer, #2 in Communicatie en #2 in Management.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2018: #1 in Communicatie, #1 in Sales, #2 in Management en #2 in Opleiding & Onderwijs.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2017: #1 in Secretarieel & Administratief, #1 in Sales, #2 in Opleiding & Onderwijs en #3 in Management.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2016: #1 in Secretarieel & Administratief, #1 in Financieel, #1 in Sales, #2 in Communicatie en #3 overall.
Lees meer over Beste Opleider van Nederland 2020."Een leuke, waardevolle training gehad van Michele. Zij neemt de tijd voor je en ik heb veel tips van haar gekregen tijdens de coaching, welke ik nu regelmatig tijdens een telefoongesprek inzet. Ook fijn is de samenvatting in de lesmap "bloed, zweet en trainen". Kortom, een goede training!" - 21-02-2024 07:54
"Een leuke, waardevolle training gehad van Michele. Zij neemt de tijd voor je en ik heb veel tips van haar gekregen tijdens de coaching, welk… alles lezen - 21-02-2024 07:54
Startdata en plaatsen
placeBreda (Ulvenhout) 28 mrt. 2024check_circle Startgarantie |
placeNieuwegein 4 apr. 2024check_circle Startgarantie |
placeBreda (Ulvenhout) 7 mei. 2024check_circle Startgarantie |
placeNieuwegein 14 mei. 2024check_circle Startgarantie |
placeNieuwegein 19 jun. 2024check_circle Startgarantie |
placeBreda (Ulvenhout) 3 sep. 2024check_circle Startgarantie |
placeNieuwegein 26 sep. 2024check_circle Startgarantie |
placeNieuwegein 23 okt. 2024check_circle Startgarantie |
placeBreda (Ulvenhout) 7 nov. 2024check_circle Startgarantie |
placeNieuwegein 28 nov. 2024check_circle Startgarantie |
Beschrijving
Gesprek leiden en sturen, gespreksstructuur, telefoonetiquette, vraagtechnieken, efficiënt doorverbinden, spiegelen aan klanttypen, omgaan met irritatie en ongenoegen.
Wat is het doel van deze training?
U leert uw telefonische servicegesprekken op perfect verzorgde, professionele en efficiënte wijze af te handelen. Dit zorgt voor een representatieve en klantgerichte uitstraling richting klanten en relaties.
Wat is het resultaat?
Na afloop van deze training bent u o.a. in staat om:
- Een klant- en servicegerichte houding aan te nemen
- Een goede sfeer te creëren en de juiste ‘toon’ te zetten door te spiegelen aan de klant
- De juiste telefoonetiquette te hanteren
- Op de juiste wijze door te v…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Gesprek leiden en sturen, gespreksstructuur, telefoonetiquette, vraagtechnieken, efficiënt doorverbinden, spiegelen aan klanttypen, omgaan met irritatie en ongenoegen.
Wat is het doel van deze training?
U leert
uw telefonische servicegesprekken op perfect verzorgde,
professionele en efficiënte wijze af te handelen. Dit zorgt voor
een representatieve en klantgerichte uitstraling richting klanten
en relaties.
Wat is het resultaat?
Na afloop van deze
training bent u o.a. in staat om:
- Een klant- en servicegerichte houding aan te nemen
- Een goede sfeer te creëren en de juiste ‘toon’ te zetten door te spiegelen aan de klant
- De juiste telefoonetiquette te hanteren
- Op de juiste wijze door te verbinden
- Om te gaan met irritaties en ongenoegen
- Om te gaan met verschillende klanttypen
Voor wie?
De training Klant- en servicegericht telefoneren is bedoeld voor
iedere medewerker die inkomende telefoongesprekken voert met een
dienstverlenend karakter. O.a. voor receptionisten, secretaressen,
balie medewerkers, assistenten, klantenservice/customer service
medewerkers, binnendienst medewerkers, administratief medewerkers,
adviseurs etc.
Locatie
Trainingscentrum Coach + Result Breda. Bij voldoende interesse ook mogelijkheid tot training op locatie omgeving Utrecht.
Direct inschrijven is mogelijk via onze website.
Trefwoorden: klantgericht telefoneren, service, klantvriendelijk, telefoniste, binnendienst, secretariaat, secretaresse, balie, receptie, receptioniste, inbound.
Coach + Result biedt resultaatgerichte en praktische trainings- en coachingtrajecten aan op het gebied van: Verkoop, Service + Klantbeleving, Management en Persoonlijke + Teamontwikkeling. Wij zijn specialist in het vergroten van commerciële slagkracht en het verhogen van klantbeleving, door het optimaliseren van (commercieel) klantcontact.
Wij richten ons op het beïnvloeden van gedrag, Daarom zijn onze trainingen opgebouwd volgens drie bouwstenen: weten (kennis = wat), willen (motivatie = waarom) en kunnen (kunde = hoe). Wanneer u weet welke vaardigheden en technieken u kunt inzetten in uw contact met klanten, u weet wat dit u oplevert en u beschikt over de kunde om de vaardigheden en technieken daadwerkelijk toe te passen, dan pas kan de gewenste output gerealiseerd worden.
"Een leuke, waardevolle training gehad van Michele. Zij neemt de tijd voor je en ik heb veel tips van haar gekregen tijdens de coaching, welke ik nu regelmatig tijdens een telefoongesprek inzet. Ook fijn is de samenvatting in de lesmap "bloed, zweet en trainen". Kortom, een goede training!" - 21-02-2024 07:54
"Een leuke, waardevolle training gehad van Michele. Zij neemt de tijd voor je en ik heb veel tips van haar gekregen tijdens de coaching, welk… alles lezen - 21-02-2024 07:54
"De training onder leiding van Michèle was erg leerzaam. Haar vriendelijke aanpak en constructieve feedback waren erg waardevol. Michèle biedt nuttige inzichten en suggesties ter verbetering. Ik heb goede handvatten meegekregen en kijk ernaar uit om deze toe te passen in de praktijk. " - 20-02-2024 20:01
"De training onder leiding van Michèle was erg leerzaam. Haar vriendelijke aanpak en constructieve feedback waren erg waardevol. Michèle bied… alles lezen - 20-02-2024 20:01
"Wat een fijne training is dit geweest en een prettige manier waarop Pauline de training geeft en feedback geeft. Goed om terug te horen wat er al goed gaat en waar je de puntjes op de "i" kunt zetten. Alles vanuit een positieve benadering. Dank daarvoor." - 30-01-2024 11:39
"Wat een fijne training is dit geweest en een prettige manier waarop Pauline de training geeft en feedback geeft. Goed om terug te horen wat … alles lezen - 30-01-2024 11:39
"Fijne training van Pauline gehad! Je ontvangt concrete aanwijzingen waar je direct mee aan de slag kan. Deze worden duidelijk en prettig met je besproken zodat je er meteen resultaat uit haalt. Ook je krachten worden erg goed benoemd, wat het ook maakt dat ik de gehele training zeer positief heb ervaren. Helemaal top!" - 25-01-2024 12:50
"Fijne training van Pauline gehad! Je ontvangt concrete aanwijzingen waar je direct mee aan de slag kan. Deze worden duidelijk en prettig met… alles lezen - 25-01-2024 12:50
"Tara geeft enthousiast les! met een zeer duidelijke uitleg. Vooral fijn dat er na ieder telefoongesprek geëvalueerd wordt. Zo blijft de juiste info goed hangen. Fijn dat het op de eigen locatie plaatsvindt, zo kun je toch ook weer door met je eigen werk als de training voorbij is. Topdag dankzij Tara!" - 16-01-2024 15:35
"Tara geeft enthousiast les! met een zeer duidelijke uitleg. Vooral fijn dat er na ieder telefoongesprek geëvalueerd wordt. Zo blijft de juis… alles lezen - 16-01-2024 15:35
"De gezamenlijke sessie was leuk om te doen en geeft veel herkenningspunten. De één op één sessie geeft veel inzichten, zelfs als je al langere tijd deze functie hebt. Pauline geeft positieve feedback en maakt dit heel persoonlijk." - 16-01-2024 15:32
"De gezamenlijke sessie was leuk om te doen en geeft veel herkenningspunten. De één op één sessie geeft veel inzichten, zelfs als je al lange… alles lezen - 16-01-2024 15:32
"Training gehad van Petra. Heel erg leerzaam, lief en voelde meteen vertrouwd. Dag ging mega snel voorbij en was op mijn gemak. Echt een fijne dag gehad, die goed verzorgd is met een lekkere lunch en snacks" - 16-01-2024 15:29
"Training gehad van Petra. Heel erg leerzaam, lief en voelde meteen vertrouwd. Dag ging mega snel voorbij en was op mijn gemak. Echt een fijn… alles lezen - 16-01-2024 15:29
"Training van een hele prettige trainster, Michèle! Een duidelijke, motiverende input met goede nieuwe inzichten die snel in resultaten omgezet konden worden. Gelijk toepasbaar en snel geresulteerd in een positieve uitkomst in de gesprekken met klanten! Bedankt!" - 27-12-2023 16:27
"Training van een hele prettige trainster, Michèle! Een duidelijke, motiverende input met goede nieuwe inzichten die snel in resultaten omgez… alles lezen - 27-12-2023 16:27
"Hele fijne training gehad met Michele, ze heeft voor iedereen goed de tijd genomen. Ze is erg geduldig en ze ziet goed welke behoeftes en ontwikkelingen nodig zijn van elke deelnemer. Soms kunnen de gesprekken wat uitwijken, maar ook hier heeft ze veel geduld voor." - 27-12-2023 16:04
"Hele fijne training gehad met Michele, ze heeft voor iedereen goed de tijd genomen. Ze is erg geduldig en ze ziet goed welke behoeftes en on… alles lezen - 27-12-2023 16:04
"Ik heb de training als zeer positief ervaren. Sinds de training ben ik zelfverzekerder geworden in mijn communicatie, zowel via de mail als telefonisch. Er is heel veel uitgelegd, wat ik dus ook gaan implementeren en optimaliseren om bij mijn werkzaamheden te passen. Deze training verdient echt een dikke 10!" - 11-12-2023 13:53
"Ik heb de training als zeer positief ervaren. Sinds de training ben ik zelfverzekerder geworden in mijn communicatie, zowel via de mail als … alles lezen - 11-12-2023 13:53
"Super leuke, leerzame en vooral heel duidelijke training van Tara gehad.
Ze legt de stappen duidelijk uit, geeft feedback waar je ook écht iets mee kan. Veel tips waardoor de gesprekken nu een stuk soepeler zouden moeten gaan. Vooral ook echt een leuke dag gehad." - 21-11-2023 18:35
"Super leuke, leerzame en vooral heel duidelijke training van Tara gehad. Ze legt de stappen duidelijk uit, geeft feedback waar je ook écht… alles lezen - 21-11-2023 18:35
"Een ontzettend leuke, interactieve en gezellige training gekregen van Roy en Petra. Ze zorgden er continue voor dat de training relevant was voor de mensen die meededen, door voorbeelden uit de specifieke branche te benoemen. Doordat we een kleine groep hadden konden we veel de diepte in gaan." - 25-10-2023 17:04
"Een ontzettend leuke, interactieve en gezellige training gekregen van Roy en Petra. Ze zorgden er continue voor dat de training relevant was… alles lezen - 25-10-2023 17:04
"Hele leuke training. Veel informatie l, maar veel geleerd.
Tara traint met veel enthousiasme en ze is fijn om naar ze luisteren.
Ook de rollen spellen deed ze met veel overgave.
Super training!" - 03-10-2023 15:21
"Hele leuke training. Veel informatie l, maar veel geleerd. Tara traint met veel enthousiasme en ze is fijn om naar ze luisteren. Ook de r… alles lezen - 03-10-2023 15:21
"Ik ben zeer tevreden over deze cursus, Tara was zeer enthousiast en duidelijk met alle informatie. Het was een zeer plezierige en gezellige cursus. Ik zal zeker alles wat ik geleerd heb toe gaan passen in mijn gesprekken met mijn cliënten." - 03-10-2023 14:03
"Ik ben zeer tevreden over deze cursus, Tara was zeer enthousiast en duidelijk met alle informatie. Het was een zeer plezierige en gezellige … alles lezen - 03-10-2023 14:03
"Ik vond het een leerzame en leuke training. Zeker een aanrader! Michele geeft de cursus op een leuke luchtige manier waardoor ik mij op mijn gemak voelde. Door de cursus krijg je genoeg nieuwe inzichten om mee aan de slag te gaan!" - 28-09-2023 07:34
"Ik vond het een leerzame en leuke training. Zeker een aanrader! Michele geeft de cursus op een leuke luchtige manier waardoor ik mij op mijn… alles lezen - 28-09-2023 07:34
"Ik heb onwijs goede en duidelijke begeleiding gehad van Michèle. Goede tips en fijne uitleg + communicatie. Ik zou een training zeker aanraden om je skills te verbeteren. Onwijs bedankt Michèle!" - 05-09-2023 11:21
"Ik heb onwijs goede en duidelijke begeleiding gehad van Michèle. Goede tips en fijne uitleg + communicatie. Ik zou een training zeker aanrad… alles lezen - 05-09-2023 11:21
"erg fijne training, je wordt goed begeleid en krijgt fijne feedback waar je meteen mee aan de slag kan. wat ok erg prettig is, is dat het verdeeld is over meerdere dagen. daardoor ook meer tijd en ruimte om aan de feedback te werken " - 05-09-2023 10:17
"erg fijne training, je wordt goed begeleid en krijgt fijne feedback waar je meteen mee aan de slag kan. wat ok erg prettig is, is dat het ve… alles lezen - 05-09-2023 10:17
"Positieve en enthousiaste trainster.
Wat ik ook erg positief vind aan deze training is dat het rollenspel met een collega is en niet met een acteur. Dat maakt het toch iets luchtiger en natuurlijker." - 20-07-2023 10:19
"Positieve en enthousiaste trainster. Wat ik ook erg positief vind aan deze training is dat het rollenspel met een collega is en niet met ee… alles lezen - 20-07-2023 10:19
"Vandaag een Hele leuke fijne training gehad! Super duidelijk heel leerzaam en zeer zeker leuk om naar haar te luisteren. Zeker voor herhaling vatbaar voor in de toekomst! Groetjes Hajar" - 19-07-2023 14:24
"Vandaag een Hele leuke fijne training gehad! Super duidelijk heel leerzaam en zeer zeker leuk om naar haar te luisteren. Zeker voor herhalin… alles lezen - 19-07-2023 14:24
"Fantastische positieve trainster. Heel de dag houd ze je enthousiast. Geeft goede adviezen. Duidelijk verhaal en de tips die ik heb gekregen zijn zeker in de praktijk toe te passen." - 19-07-2023 14:21
"Fantastische positieve trainster. Heel de dag houd ze je enthousiast. Geeft goede adviezen. Duidelijk verhaal en de tips die ik heb gekregen… alles lezen - 19-07-2023 14:21
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.