Cursus Customer Journey

De cursus van cibit academy | inspearit B.V. is niet beschikbaar meer op Springest. Bekijk hieronder enkele alternatieven:

check_box_outline_blank

Customer Journey Workshop

Logo van GriDD customer experience
|META_INFO|

Hoe zorg je voor een goede klantbeleving? Een goede start is om in kaart te brengen hoe jouw klanten in hun klantreis jouw product of diens…

check_box_outline_blank

Customer Journey Mapping (training)

Logo van Beeckestijn Business School
|META_INFO|

Omschrijving: Customer Experience is hot. Maar hoe creëer je nu een effectieve en memorabele klantbeleving? Een veel gehoorde vraag waar he…

check_box_outline_blank

Customer Journey (ook online virtual classroom)

Logo van ICM opleidingen & trainingen
|META_INFO|

In deze training leer je de klantreis in kaart te brengen en momenten van de waarheid te herkennen. Ben je marketing- of communicatieprofes…

check_box_outline_blank

Collegereeks HR Strategie

Logo van PWnet
|META_INFO|

HR als strategisch businesspartner in het MT Adviseren, coachen en meedenken in de strategie van de organisatie zijn belangrijk in uw funct…

check_box_outline_blank

Customer Journey Management (korte opleiding)

Logo van Beeckestijn Business School
|META_INFO|

Omschrijving: De essentie van customer journey management is de klantreizen zó op te zetten en continu te verbeteren dat deze leidt tot een…

check_box_outline_blank

Customer Experience & Journey Management (post-HBO)

Logo van Beeckestijn Business School
|META_INFO|

Omschrijving: De essentie van customer journey management is de klantreizen zó op te zetten en continu te verbeteren dat deze leidt tot een…

check_box_outline_blank

Customer Journey Design

Logo van Capgemini Academy
|META_INFO|

Korte beschrijving: Customer Journey Design is een multidisciplinaire aanpak die verschillende methodes combineert om holistische en crossm…

check_box_outline_blank

Customer Journey - Dag

Logo van SRM
|META_INFO|

Je bent werkzaam in de marketing- en communicatiebranche en je wilt binnen je organisatie aan de hand van klantreizen de bedrijfsresultaten…

check_box_outline_blank

Opleiding Customer Journey en Experience

Logo van Eduvision
|META_INFO|

De customer journey is de visualisatie van verschillende stadia die jouw klant doorloopt voordat hij bijvoorbeeld overgaat tot aankoop van …

check_box_outline_blank

The Customer journey

Logo van IFBD - Institute for Business Development
|META_INFO|

IEDEREEN IS 15 KEER PER DAG KLANT … U bent gemiddeld vijftien keer per dag klant. En u weet perfect hoe u als klant behandeld wilt worden. …