Klantgericht doelgericht communiceren

Niveau
Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats
Logo van bureau VRIS
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9 bureau VRIS heeft een gemiddelde beoordeling van 9 (uit 5 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeEde
30 nov. 2020

Beschrijving

Je wilt de leiding houden tijdens een gesprek? Je wilt klantvriendelijk communiceren? Hoe overtref je de verwachtingen van de klant? Hoe ga je om met weerstand?
Deze training biedt jou handvatten om effectief een gesprek te voeren waarbij klantgericht handelen voorop staat.
Bureau VRIS ziet het als haar missie om mensen te begeleiden bij en inspireren tot het verkennen en verleggen van hun persoonlijke grenzen, waardoor een ruimere blik en nieuwe mogelijkheden ontstaan. Hiertoe laten wij hen nieuwe mogelijkheden ervaren; DOEN is hierin het sleutelwoord.

Resultaten

Je hebt inzicht in communicatie
Je kunt actief luisteren en doorvragen
Je beheerst verschillende vraag- en luistertechnieken
Je bent…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Klantgerichtheid, Communiceren, Accountmanagement, Contractmanagement en Klantvriendelijkheid.

Je wilt de leiding houden tijdens een gesprek? Je wilt klantvriendelijk communiceren? Hoe overtref je de verwachtingen van de klant? Hoe ga je om met weerstand?
Deze training biedt jou handvatten om effectief een gesprek te voeren waarbij klantgericht handelen voorop staat.
Bureau VRIS ziet het als haar missie om mensen te begeleiden bij en inspireren tot het verkennen en verleggen van hun persoonlijke grenzen, waardoor een ruimere blik en nieuwe mogelijkheden ontstaan. Hiertoe laten wij hen nieuwe mogelijkheden ervaren; DOEN is hierin het sleutelwoord.

Resultaten

Je hebt inzicht in communicatie
Je kunt actief luisteren en doorvragen
Je beheerst verschillende vraag- en luistertechnieken
Je bent je bewust van het effect van je communicatie
Je kunt effectief verschillende gesprekken voeren
Je herkent de verschillende klanttypen
Je bent klantgericht en handelt hiernaar
Je kunt omgaan met weerstand
Je bent in staat om een gesprek te sturen

Inhoud

Communicatie (Luisteren-Samenvatten-Doorvragen)
Beïnvloedingsmodellen (overtuigen op verschillende manieren)
Gesprekstechnieken met regie
Ken en herken de verschillende klanttypen
Inzicht in huidige situatie
Persoonlijke leerdoelen
Uitleg klantfases
Klantgericht handelen
Omgaan met klachten
Rollenspelen

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met bureau VRIS, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.