Klantgericht doelgericht communiceren
Startdata en plaatsen
bureau VRIS biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: 's-Hertogenbosch, Amersfoort, Amsterdam, Apeldoorn, Arnhem, Deventer, Ede, Eindhoven, Enschede, Hilversum, Nijmegen, Tilburg, Utrecht, Veenendaal, Zwolle
Beschrijving
Je wilt de leiding houden tijdens een gesprek? Je wilt klantvriendelijk communiceren? Hoe overtref je de verwachtingen van de klant? Hoe ga je om met weerstand?
Deze training biedt jou handvatten om effectief een gesprek te voeren waarbij klantgericht handelen voorop staat.
Bureau VRIS ziet het als haar missie om mensen te begeleiden bij en inspireren tot het verkennen en verleggen van hun persoonlijke grenzen, waardoor een ruimere blik en nieuwe mogelijkheden ontstaan. Hiertoe laten wij hen nieuwe mogelijkheden ervaren; DOEN is hierin het sleutelwoord.
Resultaten
Je hebt inzicht in communicatie
Je kunt actief luisteren en doorvragen
Je beheerst verschillende vraag- en luistertechnieken
Je bent…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Je wilt de leiding houden tijdens een gesprek? Je wilt
klantvriendelijk communiceren? Hoe overtref je de verwachtingen van
de klant? Hoe ga je om met weerstand?
Deze training biedt jou handvatten om effectief een gesprek te
voeren waarbij klantgericht handelen voorop staat.
Bureau VRIS ziet het als haar missie om mensen te begeleiden bij en
inspireren tot het verkennen en verleggen van hun persoonlijke
grenzen, waardoor een ruimere blik en nieuwe mogelijkheden
ontstaan. Hiertoe laten wij hen nieuwe mogelijkheden ervaren; DOEN
is hierin het sleutelwoord.
Resultaten
Je hebt inzicht in communicatie
Je kunt actief luisteren en doorvragen
Je beheerst verschillende vraag- en luistertechnieken
Je bent je bewust van het effect van je communicatie
Je kunt effectief verschillende gesprekken voeren
Je herkent de verschillende klanttypen
Je bent klantgericht en handelt hiernaar
Je kunt omgaan met weerstand
Je bent in staat om een gesprek te sturen
Inhoud
Communicatie (Luisteren-Samenvatten-Doorvragen)
Beïnvloedingsmodellen (overtuigen op verschillende manieren)
Gesprekstechnieken met regie
Ken en herken de verschillende klanttypen
Inzicht in huidige situatie
Persoonlijke leerdoelen
Uitleg klantfases
Klantgericht handelen
Omgaan met klachten
Rollenspelen
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.