Training Omgaan met agressieve personen in-company
Beschrijving
Over deze training
Een boze klant wordt agressief. Grenzen worden overschreden. Medewerkers of collega's met een kort lontje. Wie met agressief gedrag te maken krijgt, herkent het vast. Het voelt beangstigend als u niet weet wat u moet doen. Zorg dat u alert en adequaat reageert. Leer dit tijdens de training Omgaan met agressieve personen van BTR trainingen.
Dit levert de training u op
Na de training Omgaan met agressieve personen herkent u grensoverschrijdend gedrag direct. U reageert alert en met uw professionele aanpak voorkomt u escalatie. U durft mensen aan te spreken op hun gedrag en communiceert duidelijk. Mensen met explosief gedrag weet u te kalmeren. Dankzij de training heeft u me…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Over deze training
Een boze klant wordt agressief. Grenzen worden overschreden.
Medewerkers of collega's met een kort lontje. Wie met agressief
gedrag te maken krijgt, herkent het vast. Het voelt beangstigend
als u niet weet wat u moet doen. Zorg dat u alert en adequaat
reageert. Leer dit tijdens de training Omgaan met agressieve
personen van BTR trainingen.
Dit levert de training u op
Na de training Omgaan met agressieve personen herkent u
grensoverschrijdend gedrag direct. U reageert alert en met uw
professionele aanpak voorkomt u escalatie. U durft mensen aan te
spreken op hun gedrag en communiceert duidelijk. Mensen met
explosief gedrag weet u te kalmeren. Dankzij de training heeft u
meer grip op emotioneel en agressief gedrag. Zo creëert u een
veilige omgeving voor uzelf en uw collega's.
Zo werkt uw training
Vooraf zet u voor uzelf en ons een aantal zaken op papier, waarmee
we samen uw persoonlijke leerdoelen in kaart brengen. Tijdens de
training gaat u vooral veel oefenen met situaties waar u in de
praktijk tegenaan loopt. U werkt hiervoor met rollenspellen en
gesprekken in de groep. Ook in uw eentje werkt u aan uw leerdoelen
en kwaliteiten.
Aan het eind van de training schrijft u uw persoonlijke actieplan.
Daarin zet u hoe en wanneer u de trainingskennis gaat
gebruiken.
Wat leert u?
- wat is agressie?
- agressief gedrag herkennen
- waarnemingsvermogen ontwikkelen
- vaardigheden voor professionele aanpak
- inzet van samen-boven-gedrag
- duidelijk communiceren: verbaal en non-verbaal
- effect van communicatie
- confronteren bij agressief gedrag
- kalmeren bij explosief gedrag
- escalerend en de-escalerend gedrag
- grenzen stellen en bewaken
De inhoud van de training Omgaan met agressieve personen passen we
eventueel aan op uw organisatie en uw persoonlijke leerdoelen.
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.