Training Omgaan met agressieve personen in-company

Type product
Tijdsduur
Logo van BTR Trainingen
Opleiderscore: starstarstarstarstar 9,5 BTR Trainingen heeft een gemiddelde beoordeling van 9,5 (uit 23 ervaringen)

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

Over deze training

Een boze klant wordt agressief. Grenzen worden overschreden. Medewerkers of collega's met een kort lontje. Wie met agressief gedrag te maken krijgt, herkent het vast. Het voelt beangstigend als u niet weet wat u moet doen. Zorg dat u alert en adequaat reageert. Leer dit tijdens de training Omgaan met agressieve personen van BTR trainingen.

Dit levert de training u op
Na de training Omgaan met agressieve personen herkent u grensoverschrijdend gedrag direct. U reageert alert en met uw professionele aanpak voorkomt u escalatie. U durft mensen aan te spreken op hun gedrag en communiceert duidelijk. Mensen met explosief gedrag weet u te kalmeren. Dankzij de training heeft u me…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Omgaan met, Stress, Communicatieve vaardigheden, Omgaan met weerstand en Communicatietechnieken.

Over deze training

Een boze klant wordt agressief. Grenzen worden overschreden. Medewerkers of collega's met een kort lontje. Wie met agressief gedrag te maken krijgt, herkent het vast. Het voelt beangstigend als u niet weet wat u moet doen. Zorg dat u alert en adequaat reageert. Leer dit tijdens de training Omgaan met agressieve personen van BTR trainingen.

Dit levert de training u op
Na de training Omgaan met agressieve personen herkent u grensoverschrijdend gedrag direct. U reageert alert en met uw professionele aanpak voorkomt u escalatie. U durft mensen aan te spreken op hun gedrag en communiceert duidelijk. Mensen met explosief gedrag weet u te kalmeren. Dankzij de training heeft u meer grip op emotioneel en agressief gedrag. Zo creëert u een veilige omgeving voor uzelf en uw collega's.

Zo werkt uw training
Vooraf zet u voor uzelf en ons een aantal zaken op papier, waarmee we samen uw persoonlijke leerdoelen in kaart brengen. Tijdens de training gaat u vooral veel oefenen met situaties waar u in de praktijk tegenaan loopt. U werkt hiervoor met rollenspellen en gesprekken in de groep. Ook in uw eentje werkt u aan uw leerdoelen en kwaliteiten.
Aan het eind van de training schrijft u uw persoonlijke actieplan. Daarin zet u hoe en wanneer u de trainingskennis gaat gebruiken.

Wat leert u?
- wat is agressie?
- agressief gedrag herkennen
- waarnemingsvermogen ontwikkelen
- vaardigheden voor professionele aanpak
- inzet van samen-boven-gedrag
- duidelijk communiceren: verbaal en non-verbaal
- effect van communicatie
- confronteren bij agressief gedrag
- kalmeren bij explosief gedrag
- escalerend en de-escalerend gedrag
- grenzen stellen en bewaken

De inhoud van de training Omgaan met agressieve personen passen we eventueel aan op uw organisatie en uw persoonlijke leerdoelen.

Er zijn nog geen ervaringen.
  • Bekijk gerelateerde producten mét ervaringen: Omgaan met.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.