Feedback geven en ontvangen

Tijdsduur
Logo van Bosman Communicatie
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,5 Bosman Communicatie heeft een gemiddelde beoordeling van 8,5 (uit 12 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Bosman Communicatie biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: Utrecht

Beschrijving

Veel mensen vinden het lastig om op een goede manier anderen feedback te geven. En ze weten niet hoe ze moeten reageren als ze zelf een compliment of kritiek krijgen. Jammer, want met feedback kun je jezelf én je organisatie ontwikkelen.

Voor wie is deze training bedoeld?

Voor iedereen. Voor een heel team gezamenlijk of met collega’s van verschillende afdelingen. Als leidinggevende of als medewerker. Om het groepsproces te bevorderen of om je als individu te ontwikkelen. Het maakt niet uit wat voor werk je doet of welk opleidingsniveau je hebt. De training is in het Nederlands of in overleg in het Engels.

Wat leer ik?

  • Wat is feedback?
    • de voordelen van feedback
    • leren van opbouwende …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Feedback geven en ontvangen, Assertiviteit, Communicatieve vaardigheden, Zelfvertrouwen en Communiceren.

Veel mensen vinden het lastig om op een goede manier anderen feedback te geven. En ze weten niet hoe ze moeten reageren als ze zelf een compliment of kritiek krijgen. Jammer, want met feedback kun je jezelf én je organisatie ontwikkelen.

Voor wie is deze training bedoeld?

Voor iedereen. Voor een heel team gezamenlijk of met collega’s van verschillende afdelingen. Als leidinggevende of als medewerker. Om het groepsproces te bevorderen of om je als individu te ontwikkelen. Het maakt niet uit wat voor werk je doet of welk opleidingsniveau je hebt. De training is in het Nederlands of in overleg in het Engels.

Wat leer ik?

  • Wat is feedback?
    • de voordelen van feedback
    • leren van opbouwende kritiek
  • Hoe geef ik feedback?
    • Zorg voor de juiste omstandigheden.
    • Vind de balans: hou het bij jezelf én pas je aan aan je ontvanger.
    • Weet hoe je feedback kunt doseren.
    • Ken je de ‘sandwich’-techniek? Dat is: zeg eerst iets positiefs, dan iets negatiefs en sluit af met positieve feedback. Deze techniek werkt niet; wij leren je wat wel werkt.
  • Hoe ontvang ik feedback?
    • open en oprecht luisteren
    • complimenten ontvangen
    • het verschil tussen verklaren en verdedigen

Wat bereik ik?

  • Je kunt iemand feedback geven waar hij of zij echt iets aan heeft.
  • Je ontvangt feedback op een positieve manier en zet dat in om jezelf te ontwikkelen.

Hoe leer ik feedback te geven en ontvangen?

Deze training duurt 2 dagdelen. We oefenen veel, waardoor je leert wat voor jou het beste werkt. Onze trainers nemen de rol aan van je gesprekspartner voor de oefeningen. Je krijgt feedback van de trainer en van de andere deelnemers.

Ook jij kan beter leren communiceren.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Bosman Communicatie, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.